Mode & Beauty alle pijlers

de beste concealer?

02-02-2009 19:29 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik de laatste tijd wat slecht slaap,heb ik wat donkere kringen gekregen en nu ben ik dus op zoek naar de beste concealer,is dat de welbekende touche eclat of weten jullie een veel betere?

Alvast bedankt!
Die heb ik wel, maar ik vind em niet TOP. Hij stinkt zo... (Na verloop van tijd)

Dus wat dat betreft: tips zijn welkom!
Skinflash van Dior. Kost wel wat: 33 euries maar beter dan die Touche Eclat van YSL. Tenminste als ik de dame van de douglas mag geloven. Ik koop nooit dure make-up maar voor deze ben ik wel weer terug gegaan: hele frisse blik, straleden krijg je er door.

Ik heb zelf ook vaak last van kringen (ook als ik wel goed en genoeg slaap) maar echt een goede concealer heb ik nog niet gevonden. Je schijnt een concealer met een rode basis te moeten gebruiken om het blauw op te heffen. En eerlijk gezegd zie ik die bijna niet?
Dat heb ik ook met die Touche eclat, dat die na een tijdje gaat stinken, bleegh.
Cum non tum age
Gatver!!!!Dacht altijd dat het aan mij lag,maar die van mij stinkt ook...echt goor!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
HEMA!!

Je koopt een bakje met 4 kleurtjes licht en donkerder bruin roze en groen. Ik meng zelf met mijn vinger een beetje op mijn gezicht. ruikt niet en lijkt net foudation.

zoiets alleen dan van de hema in een zwart doosje:

Ik blijf ook even meelezen, altijd handig een goede conceiler! Vroegah bleef de touche eclat altijd goed ruiken en sinds een aantal jaar gaat ie naar een natte jas ruiken idd. Ben er een keer mee terug gegaan, nr Douglas, maar ze zeiden dat het altijd zo rook! Waarschijnlijk gebruikte ze zelf de touche niet eens.
Ik ben totaal fan van de clinique concealer, is ook niet zo droog.

YSL heb ik ook gehad, maar zo goed als de make up is , zo naar vind ik de concealer.

vergelijkbaar is dan die van l'oreal .

Maar clinique is lekker moisterising, ik hoef niet zo een pannenkoek onder mijn ogen, blehg
leuk doosje van hema
doosje van de hema is gewoon rechthoekig (kan er alleen geen foto van vinden) ging me om de kleurtjes
dat bedoel ik ook, muts
Hey Sarah, welke bedoel je van Clinique, deze:? Die heb ik namelijk maar krijg toch een lichte pannenkoek vind ik...

Je hebt ook zo'n tubetje vandaar.
Ik gebruik eigenlijk gewoon concealer van Max Factor, in de lichtste kleur. Geen pannenkoek-effect, het spul is precies goed!
ja die heb ik.

perfect bij mij.

ik gebruik hem alleen in mijn hoekjes,
Okey Sarah vandaar, als je hem onder je hele oog zou smeren lijkt het wel of je veel meer rimpels hebt vind ik! Het is line smoothing maar dat effect vind ik het niet echt hebben. Zeker niet als het al een tijdje op zit.
Ga ook eens alleen de hoekjes proberen...:)
quote:curlygurly schreef op 03 februari 2009 @ 09:02:

Ga ook eens alleen de hoekjes proberen...:)
Ik gebruik al járen van Lancome zo'n klein tubetje Effacernes (ofzo). Ik vind het ideaal!
Clinique Smoothing Concealer

Echt de beste: zoals sarah al zei, geen pannekoekeffect
Hey Robo,

Smeer jij hem wel onder je hele oog?
Van MAC hebben ze erg goede!
Dat YSL niets aan die stank doet,echt verschrikkelijk.

Die van de HEMA lijkt me ook handig.

Ik vind deconcealer van Dior ook fijn.

Die van L`oreal vind ik net iets te oranje.
Ik heb nu van Estee Lauder de Ideal Light. Verkrijgbaar in 3 tinten, ik heb de nr 2, light medium.

Fijner in gebruik dan die van YSL, en stinkt niet zo!!!
Ik ken ook iemand die heeft een mac concealer en die is idd heel goed.

Maar ik vind dat wel moeilijk te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven