Mode & Beauty alle pijlers

De goede volgorde..

29-10-2009 13:41 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag wil ik een tutochtend houden. Normaal scheer en scrub ik nooit tegelijk evenals een gezichtspeeling en een gezichtsmaskertje.

Wat is nu de goede volgorde.

Ik wil dus: scheren, scrubben, gezichtspeeling en een - maskertje.

Is deze volgorde goed of moet ik bijvoorbeeld eerst scrubben en dan scheren...

Tips gevraagd dus
gezicht scheren, flink scrubben, gezichtspeeling, nadeppen met alcohol en dan een masker op om je verpeste huid te bedekken.

Nee, zonder gein.

volgens mij maakt t geen zak uit.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Voor gezicht:

Eerst heel goed reinigen. Daarna scrubben, daarna een maskertje. Op een schoon gezicht reinigd en verzorgt zo'n masker veel beter.

Benen ed: Eerst scheren, daarna scrubben. Voorkomt ingegroeide haartjes. Ik doe het altijd in deze volgorde.

Lekker, zo'n ochtend!

Je voelt je zo heerlijk en verzorgd daarna.
Als je gaat scheren zou ik die lichaamsdelen niet scrubben, dat doe je al door het scheren.

En ik zou voor het maskertje je gezicht even stomen, de warmte draagt bij dat je masker dieper intrekt en je hebt dus meer profijt van.
Voor een gezichtsmasker scrubben en evt stomen.

Ik scrub meestal een dag of ochtend voordat ik ga ontharen. Maar ik hars meestal.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
En dinsdag zit je onder de pukkels

Veel plezier zaterdag, ben nu al jaloers (met 2 rondrennende kinderen is zo'n ochtend al heeeel lang niet meer langsgekomen)
Thxx voor jullie reacties. het maakt dus "toch wel een zak uit" in welke volgorde het gebeurd.

Ach en als er pukkeltjes, puistjes komen smeer ik er tandenpasta op... Net geleerd op een ander topic

Amalia.. Een kleine tip. Stuur je man met je kinderen naar de kinderboerderij 30 km verderop en dan heb je de tijd om ook eens lief te zijn voor jezelf.
Weet je wat ik ook wel eens doe?

Ik heb van die toner tabs van Lush en daar stoom ik mn gezicht mee. Daarna een maskertje, voelt heerlijk daarna!

Nog meer inspiratie/ideetjes nodig voor je tutochtend trouwens?
Altijd welkom
1. Neem, voordat je met alles begint een lekker warm voetenbad met bruistablet. Smeer je voeten daarna in met een voetencreme of bodylotion. (in het beste scenario laat je ze masseren)

2. Drink ondertussen een lekker kopje kruidenthee.

3. Was je haar met schampoo en doe er een lekker haarmaskertje in.

4. In de tussentijd ga je lekker stomen/scrubben/scheren/maskeren.

5. Spoel daarna lekker alles af en uit en smeer je helemaal in met een lekkere bodylotion.

6. Maak je mooi maar subtiel op en doe je ge-wel-di-ge outfit voor die dag aan.

7. Doe een mooie nagellak op.

8. Spuit een vleugje parfum in je hals en je bent weer als herboren en onuitstaanbaar onweerstaanbaar!

dubbel
MMM, een voetenbadje. Ik heb het nooit gedaan maar lijkt me wel lekker. Goede tip

De rest is ook een goede alleen de bodylotion en de make-up is niet aan mij besteed...

Ik gebruik met scrubben meestal suiker, soms zout en olijfolie dus dat is vet genoeg. Mijn wimpers zijn geverft en voor de rest gebruik ik niets qua make up.

Ik laat weten hoe ik het vond als de tutochtend voorbij is.

Nogmaals bedankt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven