Mode & Beauty alle pijlers

DE legging

15-08-2012 22:26 248 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben nieuw hier ( hallo iedereen) en hoor net dat de legging hier een gevoelig onderwerp is.

ik hou dus niet van leggings.

omdat: iedereen er mee loopt, als in rokje legging shirtje.

heel veel mensen (waaronder ikzelf) het niet kunnen hebben maar het toch doen.

sommige echt van zulke goedkope flutdingen dragen dat hij doorschijnt,naadjes loslaten of je putten en kwabben ziet te zitten

het eigenlijk alweer zo lang in is dat het toch wel weer tijd wordt dat het uitraakt?

sorry schiet me niet dood, val me niet aan maar ik ben gewoon benieuwd of ik dus een buitenaards wezen ben of dat er meer mensen nog anti zijn.

ps laat niemand zich persoonlijk aangevallen voelen. ik bedoel het niet persoonlijk want iedereen moet tenslotte zelf weten wat hij of zij draagt
Ik googelde op campinglegging bij afbeeldingen en toen kreeg ik dit:

Over panty's en wielrennersbroekjes gesproken
quote:SjakieAfhakie schreef op 17 augustus 2012 @ 00:33:

En SG, bij alle grotere hema's hebben ze het wel, hoewel zo populair dat ze vaak uitverkocht zijn. Je kunt ook op de webwinkel bestellen en laten leveren bij jouw hema. Ik was bij een grote HEMA, echt waar!
Ooeh ik kreeg deze bij campinglegging:

Spijkerrokje + legging!!
Oeh. En dan die longsleeve en daaroverheen T-shirt
Niet super-flatteus.... Maar wel een heel lief gezichtje!
Jeetje, ik heb mijn vriendin al 10x gevraagd om die foto van ons van internet te halen. Dat zijn dus de overknees die ik graag draag.
ik begrijp niet waarom vrouwen massaal leuke elegante jurkjes om zeep helpen met zo'n vreselijk legging er onder.

Bij sommige casual outfits kan het best leuk zijn, maar op de gemiddelde bruiloft zie je tegenwoordig menig vrouw in een leuk jurkje met daaronder dan zo'n katoenen legging die het hele geheel in 1 klap naar beneden haalt.

Zonde!! t lijkt wel of sommige vrouwen niet meer zonder legging naar buiten durven.
Ik draag leggings zo:

quote:SeptemberGirl schreef op 17 augustus 2012 @ 10:13:

Ooeh ik kreeg deze bij campinglegging:

[afbeelding]

Spijkerrokje + legging!!dit is dus wat ik bedoelde met mijn openingspost. en dus niet die foto,s die daar onder volgen want dat is wel leuk. maar dat noem ik eigenlijk geen leggings maar meer skinny,s treggings,jeggings whatever.
vooral trouwens die onderste van die meid met dat kruis om dr nek is gaaf!
quote:gelukkigleven schreef op 16 augustus 2012 @ 20:50:

'Draag toch gewoon iets wat bij je figuur past'

Of, de andere optie: Draag toch gewoon iets wat je leuk vindt, waar je je lekker in voelt en trek je niet zoveel van anderen aan.

Bijvoorbeeld.

En wie is een ander om te bepalen wat wel of niet staat.

Prima als je een legging niet mooi vindt, maar als een ander het wel wil dragen is dat oke. En als je zelf vindt dat het bij je figuur past is het goed.
quote:SeptemberGirl schreef op 17 augustus 2012 @ 10:12:

[...]

Ik was bij een grote HEMA, echt waar!How bizarre. Ze hangen in elke grote hema die ik ken (en ik heb er al veeeeel gekocht in mijn leven) onderop een rek met mamabasics erop. Daar zijn allemaal voorverpakte t-shirts, zelfs spijkerbroeken en hemden. En dan hangen daar ook leggings tussen. In een plasticje met roze. Heus waar!
MEISJE! Je bent gestafd voor schreeuwen spammen

De mod heeft de post hiervoor van een schreeuwende spammerT inmiddels weggehaald, en nu lijkt het alsof ik (al dan niet gehuld in een wit jasje met de mouwen op mijn rug gebonden) zomaar in het luchtledige sta te roepen.
Ik vond deze wel leuk:

https://www.facebook.com/StopDeWitteDriekwartLeggingNu
Wat een trieste Facebook pagina is dat.
quote:missy_acy schreef op 08 oktober 2012 @ 14:50:

Wat een trieste Facebook pagina is dat.Nou inderdaad zeg. Mensen die stiekem foto's maken van mensen in witte leggings en ze dan online plaatsen. Get a life.
Ik moest er wel om lachen. Is toch gewoon ongelooflijk flauwe humor.
Mwah vind ik niet. Want je plaats gewoon foto's van mensen die daar niet om hebben gevraagd en maakt ze belachelijk.
Het zijn gewoon foto's van internet geplukt, iets wat hier ook regelmatig gebeurt. Discutabel, dat klopt. Maar ik moest er erg om lachen dat iemand daar een Facebook-pagina over gemaakt heeft.
Nou volgens mij zijn het vooral foto's die expres gemaakt zijn om de witte legging, ik zie geen hoofden en er wordt niet geposeerd.
Wat is die facebookpagina triest zeg. Bah!
quote:frizzy schreef op 08 oktober 2012 @ 16:11:

Nou volgens mij zijn het vooral foto's die expres gemaakt zijn om de witte legging, ik zie geen hoofden en er wordt niet geposeerd.

Keurig anoniem toch? Ik denk niet dat je het als een al te serieuze bezigheid moet zien...

Er zijn heel veel mensen die dingen doen, die ik niet zou doen. Afzeiktopics over Estelle Cruyff openen, naar programma's met Barbie kijken e.d. Maar ieder z'n meug, we zijn nu eenmaal allemaal verschillend.
quote:Melpomene schreef op 08 oktober 2012 @ 16:14:

[...]

Keurig anoniem toch? Ik denk niet dat je het als een al te serieuze bezigheid moet zien...

Er zijn heel veel mensen die dingen doen, die ik niet zou doen. Afzeiktopics over Estelle Cruyff openen, e.d. Maar ieder z'n meug.

Goh, dat vind ik nou een beetje zielig. Zeg dan gewoon dat IK een topic heb lopen over Estelle en Badr, in plaats van zo in de ruimte te kletsen.

En nee, stiekem foto's maken van iemand die niet gekozen heeft voor een leven in de spotlights vind ik niet kunnen. Al helemaal niet als het enige doel is diegene af te zeiken.
Nou, en dan dat trieste commentaar eronder.. Bah bah bah! Gewoon heel doelbewust mensen neerhalen.

Overigens zie ik wel gezichten hoor.
quote:twilight123 schreef op 08 oktober 2012 @ 16:19:

Nou, en dan dat trieste commentaar eronder.. Bah bah bah! Gewoon heel doelbewust mensen neerhalen.

Overigens zie ik wel gezichten hoor.Ja in sommige gevallen. Vooral wanneer de foto gewoon van internet is geplukt en mensen dus poseren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven