De perfecte tas
woensdag 27 januari 2010 om 15:27
Ik ben al een tijdje op zoek naar de perfecte tas.
De kast ligt vol met tassen die het na verloop van tijd toch allemaal net niet zijn.
Hij moet in ieder geval stevig zijn.
Veel vakken hebben zodat ik alles overzichtelijk erin kan doen.
Ruim, want ik wil er altijd teveel in kwijt.
Kleur en materiaal maakt me in principe niet zo heel veel uit.
Hij moet wb. kwaliteit en uiterlijk wel een poosje mee kunnen.
Ik hoop ook al tijden dat er iemand een tas uitvind die een soort waterfles houdertje, elastiekje, vastbind gevalletje heeft.
Ben ik nog te volgen ?
De meeste tassen worden uiteindelijk allemaal van die grote vergaarbakken waar je een half uur in moet graaien om te vinden wat je zoekt. ( bij mij dan tenminste )
Aangezien ik de perfecte tas nog niet gevonden heb, vestig ik nu mijn hoop op jullie!
Iemand tips ?
De kast ligt vol met tassen die het na verloop van tijd toch allemaal net niet zijn.
Hij moet in ieder geval stevig zijn.
Veel vakken hebben zodat ik alles overzichtelijk erin kan doen.
Ruim, want ik wil er altijd teveel in kwijt.
Kleur en materiaal maakt me in principe niet zo heel veel uit.
Hij moet wb. kwaliteit en uiterlijk wel een poosje mee kunnen.
Ik hoop ook al tijden dat er iemand een tas uitvind die een soort waterfles houdertje, elastiekje, vastbind gevalletje heeft.
Ben ik nog te volgen ?
De meeste tassen worden uiteindelijk allemaal van die grote vergaarbakken waar je een half uur in moet graaien om te vinden wat je zoekt. ( bij mij dan tenminste )
Aangezien ik de perfecte tas nog niet gevonden heb, vestig ik nu mijn hoop op jullie!
Iemand tips ?
woensdag 27 januari 2010 om 17:43
quote:Quinty schreef op 27 januari 2010 @ 17:34:
[...]
Kan ik nergens terugvinden, die langere hengsels. Staat alleen bij vermeld dat de hengsels 8 cm lang zijn.http://www.goodforall.eu/ ... 113/1097/mypaperbag-blond
[...]
Kan ik nergens terugvinden, die langere hengsels. Staat alleen bij vermeld dat de hengsels 8 cm lang zijn.http://www.goodforall.eu/ ... 113/1097/mypaperbag-blond
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
woensdag 27 januari 2010 om 17:47
quote:Quinty schreef op 27 januari 2010 @ 17:11:
De oplossing:
http://www.mixitup.nl/tre ... dgifts/643/vip_bag_tassen
Verzameltasje wat je van de ene in de andere tas overhevelt. Ideaal!
Dat is idd een goede oplossing
Zou die ook nog ergens anders te koop zijn dan in Amsterdam?
Omg. Rotterdam
Wat kost ie eigenlijk
De oplossing:
http://www.mixitup.nl/tre ... dgifts/643/vip_bag_tassen
Verzameltasje wat je van de ene in de andere tas overhevelt. Ideaal!
Dat is idd een goede oplossing
Omg. Rotterdam
Wat kost ie eigenlijk
woensdag 27 januari 2010 om 17:56
allemachtig wat een reacties in zo'n korte tijd, jullie zijn goed
bedankt alvast!
Er komen een aantal links voorbij met inderdaad mooie tassen.
Alsof de duvel ermee speelt kwam ik nu tijdens het zoeken ook een paar mooie tassen tegen.
Kent iemand het merk cowboysbag ?
Ik zal eens even kijken of ik kan uitvogelen hoe ik plaatjes moet plakken.
Ik vind er namelijk 3 mooi
eh of mag dat niet, merk gedoe enz ?
weet niet zo goed hoe dat zit met wat wel of niet mag.
Zo'n bag in een bag is wel een goed idee maar niet echt iets voor mij geloof ik.
Ik heb mezelf juist een beetje voorgenomen om een goede, mooie tas te zoeken die aan ( bijna ) al mijn wensen voldoet.
Daar moet ik het dan van mezelf ook mee gaan doen!
Bedankt alvast voor alle tips en het mee denken.
bedankt alvast!
Er komen een aantal links voorbij met inderdaad mooie tassen.
Alsof de duvel ermee speelt kwam ik nu tijdens het zoeken ook een paar mooie tassen tegen.
Kent iemand het merk cowboysbag ?
Ik zal eens even kijken of ik kan uitvogelen hoe ik plaatjes moet plakken.
Ik vind er namelijk 3 mooi
eh of mag dat niet, merk gedoe enz ?
weet niet zo goed hoe dat zit met wat wel of niet mag.
Zo'n bag in een bag is wel een goed idee maar niet echt iets voor mij geloof ik.
Ik heb mezelf juist een beetje voorgenomen om een goede, mooie tas te zoeken die aan ( bijna ) al mijn wensen voldoet.
Daar moet ik het dan van mezelf ook mee gaan doen!
Bedankt alvast voor alle tips en het mee denken.
woensdag 27 januari 2010 om 17:57
quote:Vleermuis33 schreef op 27 januari 2010 @ 17:47:
[...]Dat is idd een goede oplossing
Omg. Rotterdam
Wat kost ie eigenlijk32,50 o.a. te koop bij Bijenkorf online
http://www.debijenkorf.nl ... log01/nl_NL/categories%3C{catalog01_20}/categories%3C{catalog01_20_660}&fh_view=detail&fh_reftheme=promo_24281636,detail,//catalog01/nl_NL/categories%3C{catalog01_20}/categories%3C{catalog01_20_660}&fh_refview=lister&&fh_sort_by=-websales1week
[...]Dat is idd een goede oplossing
Omg. Rotterdam
Wat kost ie eigenlijk32,50 o.a. te koop bij Bijenkorf online
http://www.debijenkorf.nl ... log01/nl_NL/categories%3C{catalog01_20}/categories%3C{catalog01_20_660}&fh_view=detail&fh_reftheme=promo_24281636,detail,//catalog01/nl_NL/categories%3C{catalog01_20}/categories%3C{catalog01_20_660}&fh_refview=lister&&fh_sort_by=-websales1week
woensdag 27 januari 2010 om 17:59
quote:Bergje65 schreef op 27 januari 2010 @ 17:41:
[...]
Kiki, die rooie is geweldig. Kostie??
Weet niet , graag even zelf bellen naar eventuele verkoopadressen. Het filiaal bij mij in de buurt heeft de nieuwe collectie nog niet binnen en ze verkopen er enkele modellen van.
Nieuwe collectie? Ongeveer 300 euro......maar afgeprijsd is het nog wel te doen.
EDIT: Er zijn ook goedkopere te krijgen. Heb ze ook online gezien, maar die Belgen hebben ook andere prachtige tassen. Bijv. Nathan, maar die zijn niet zo tijdloos. Wel mooi.
Ik stop met zoeken, want ik zie veel te veel.
[...]
Kiki, die rooie is geweldig. Kostie??
Weet niet , graag even zelf bellen naar eventuele verkoopadressen. Het filiaal bij mij in de buurt heeft de nieuwe collectie nog niet binnen en ze verkopen er enkele modellen van.
Nieuwe collectie? Ongeveer 300 euro......maar afgeprijsd is het nog wel te doen.
EDIT: Er zijn ook goedkopere te krijgen. Heb ze ook online gezien, maar die Belgen hebben ook andere prachtige tassen. Bijv. Nathan, maar die zijn niet zo tijdloos. Wel mooi.
Ik stop met zoeken, want ik zie veel te veel.
anoniem_89694 wijzigde dit bericht op 27-01-2010 19:21
Reden: Edit over prijs toegevoegd.
Reden: Edit over prijs toegevoegd.
% gewijzigd
woensdag 27 januari 2010 om 18:01
quote:Quinty schreef op 27 januari 2010 @ 17:57:
[...]
32,50 o.a. te koop bij Bijenkorf online
Dat doe je snel
Alleen als ik op de site wil gaan kijken
Geeft ie aan dat er onderhoud is
Dus morgen maar ff kijken
[...]
32,50 o.a. te koop bij Bijenkorf online
Dat doe je snel
Alleen als ik op de site wil gaan kijken
Dus morgen maar ff kijken
woensdag 27 januari 2010 om 18:03
quote:Vleermuis33 schreef op 27 januari 2010 @ 18:01:
[...]Alleen als ik op de site wil gaan kijken
Dus morgen maar ff kijkenEr is opruiming (70% korting) op diezelfde site. Daar zal het wel door komen. Kreeg daar vandaag een mail over en dan is het altijd lastig om erdoor te komen. Ik had vanmiddag hetzelfde probleem! Keep on trying!
[...]Alleen als ik op de site wil gaan kijken
Dus morgen maar ff kijkenEr is opruiming (70% korting) op diezelfde site. Daar zal het wel door komen. Kreeg daar vandaag een mail over en dan is het altijd lastig om erdoor te komen. Ik had vanmiddag hetzelfde probleem! Keep on trying!
woensdag 27 januari 2010 om 18:10
woensdag 27 januari 2010 om 22:27
woensdag 27 januari 2010 om 22:53
Ik heb niet 1 ideale tas. Ik heb veel tassen in allerlei formaten en die gebruik ik ook allemaal. Kleinere voor als ik uitga en alleen portemonnee, lipstick en sleutels mee moeten. Ietsje groter als er ook een parapluutje in moet passen.
Nog wat groter als ik nog meer wil meesjouwen. En een paar echte grote voor het shoppen/jazzballet/ noem maar op.
Mijn tassen zijn wel van leer omdat dat het mooiste blijft.
Nog wat groter als ik nog meer wil meesjouwen. En een paar echte grote voor het shoppen/jazzballet/ noem maar op.
Mijn tassen zijn wel van leer omdat dat het mooiste blijft.
woensdag 27 januari 2010 om 23:13
TheEmpress, helemaal geen gek idee en het is zelfs wel eens door mijn hoofd geschoten.
Op dit moment zie ik teveel leuke tassen
Kitsch kitchen ken ik en heeft inderdaad leuke tassen.
Ik wil deze keer alleen een iets minder opvallende met oog op werk enz.
Ondertussen zit ik al een hele tijd naar 2 tassen te kijken.
Allebei mooi maar het zou handig zijn als ik 1 van de 2 net even iets mooier vond.
Op dit moment zie ik teveel leuke tassen
Kitsch kitchen ken ik en heeft inderdaad leuke tassen.
Ik wil deze keer alleen een iets minder opvallende met oog op werk enz.
Ondertussen zit ik al een hele tijd naar 2 tassen te kijken.
Allebei mooi maar het zou handig zijn als ik 1 van de 2 net even iets mooier vond.
donderdag 28 januari 2010 om 08:30
quote:Hermes schreef op 27 januari 2010 @ 16:48:
Ik ben dol op de tassen van Fred de la Bretonierre, maar het leer en suède is wel kwetsbaar.
Mijn ultieme tas is de Hermes birkin bag en dat blijft een droom Hermes, wat bedoel je precies met 'kwetsbaar'?? Ik ben ook verliefd, maar twijfel nog. Boel geld, dan hoop ik wel dat ie een béétje heel blijft...
Ik ben dol op de tassen van Fred de la Bretonierre, maar het leer en suède is wel kwetsbaar.
Mijn ultieme tas is de Hermes birkin bag en dat blijft een droom Hermes, wat bedoel je precies met 'kwetsbaar'?? Ik ben ook verliefd, maar twijfel nog. Boel geld, dan hoop ik wel dat ie een béétje heel blijft...
vrijdag 29 januari 2010 om 00:22
Heb de cowboysbag van Wilkin
(Zoek even op google, de link is te lang weet niet hoe ik m moet verkleinen)
Maar deze heeft binnen een rits, 3 aparte vakjes, achter een rits over de hele breedte en zowel kort als lang te dragen. Vind m iedeaal! En ook opzich goede prijs/kwaliteit verhouding ¤109,-
(Zoek even op google, de link is te lang weet niet hoe ik m moet verkleinen)
Maar deze heeft binnen een rits, 3 aparte vakjes, achter een rits over de hele breedte en zowel kort als lang te dragen. Vind m iedeaal! En ook opzich goede prijs/kwaliteit verhouding ¤109,-
anoniem_6398ec82b2e92 wijzigde dit bericht op 29-01-2010 00:26
Reden: Laaaaange link
Reden: Laaaaange link
% gewijzigd
vrijdag 29 januari 2010 om 10:04
Een tas voor dagelijks gebruik moet van stevig materiaal zijn, kunstleder, echt leer, of gecombineerd met stevige stof.
Er moet een opvouwbare plu en van alles in mijn tas kunnen. Mijn tassen zijn dan ook vaak middelgroot tot groot met een lang en een kort hengsel zodat ik tijdens het dragen afwissel dat is minder vermoeiend tijdens het dragen.
Die hele kleine sierlijke tasjes die wel erg mooi zijn, zijn eigenlijk alleen geschikt voor speciale gelegenheden. Dan zou ik de ruimte voor een plu missen.
Voor shoppen, babyspullen, zwemmen, watersport, of strand hebben wij uitwasbare unieke tassen van diverse soorten stevige stoffen te koop in allerlei kleuren!
Er moet een opvouwbare plu en van alles in mijn tas kunnen. Mijn tassen zijn dan ook vaak middelgroot tot groot met een lang en een kort hengsel zodat ik tijdens het dragen afwissel dat is minder vermoeiend tijdens het dragen.
Die hele kleine sierlijke tasjes die wel erg mooi zijn, zijn eigenlijk alleen geschikt voor speciale gelegenheden. Dan zou ik de ruimte voor een plu missen.
Voor shoppen, babyspullen, zwemmen, watersport, of strand hebben wij uitwasbare unieke tassen van diverse soorten stevige stoffen te koop in allerlei kleuren!
vrijdag 29 januari 2010 om 12:12
quote:littlemissvixen schreef op 28 januari 2010 @ 08:30:
Hermes, wat bedoel je precies met 'kwetsbaar'?? Ik ben ook verliefd, maar twijfel nog. Boel geld, dan hoop ik wel dat ie een béétje heel blijft...
Het leer en suède van Fred is onbehandeld. Je spuit het wel in, maar het kan niet tegen een heftige regenbui. Motregen heel even gaat nog. Als het hard giet en je loopt met je tas door de regen, dan heb je er vlekken op.
Idem als je tas op een natte vloer/treinvloer/etc. zet: vlekken of kringen in de onderkant.
Ik ben echt dol op mijn Fred tassen, maar heb altijd een plastic tas er opgerold in zitten om er over heen te doen als het noodweer wordt.
Ja, ik ben een muts met mijn tassen. Wil geen vlekken of kringen erin.
Tassen zijn overigens echt super en de service als een rits of stiksel kapot is, is ook goed.
Hermes, wat bedoel je precies met 'kwetsbaar'?? Ik ben ook verliefd, maar twijfel nog. Boel geld, dan hoop ik wel dat ie een béétje heel blijft...
Het leer en suède van Fred is onbehandeld. Je spuit het wel in, maar het kan niet tegen een heftige regenbui. Motregen heel even gaat nog. Als het hard giet en je loopt met je tas door de regen, dan heb je er vlekken op.
Idem als je tas op een natte vloer/treinvloer/etc. zet: vlekken of kringen in de onderkant.
Ik ben echt dol op mijn Fred tassen, maar heb altijd een plastic tas er opgerold in zitten om er over heen te doen als het noodweer wordt.
Ja, ik ben een muts met mijn tassen. Wil geen vlekken of kringen erin.
Tassen zijn overigens echt super en de service als een rits of stiksel kapot is, is ook goed.
vrijdag 29 januari 2010 om 12:47
Bedankt voor het meedenken allemaal!
Uiteindelijk toch 1 van de 2 tassen gekozen waar ik tussen zat te twijfelen.
Toevallig is dat ook de Wilkin van Cowboysbag Doperwt.
Ze is net gebracht.
Alhoewel.... er werd een pakje gebracht waar ik enthousiast het papier van afscheurde.
Bleek er een luchtbevochtiger in te zitten voor iemand een paar straten verderop.
Teleurstelling!
Gelukkig kwam de pakketten meneer er snel achter en kreeg ik toch mijn eigen pakje nog.
Nu bewonder ik haar regelmatig en moet ik even ruiken.
Ja, ik ben blij en tevreden met mijn keus
Uiteindelijk toch 1 van de 2 tassen gekozen waar ik tussen zat te twijfelen.
Toevallig is dat ook de Wilkin van Cowboysbag Doperwt.
Ze is net gebracht.
Alhoewel.... er werd een pakje gebracht waar ik enthousiast het papier van afscheurde.
Bleek er een luchtbevochtiger in te zitten voor iemand een paar straten verderop.
Teleurstelling!
Gelukkig kwam de pakketten meneer er snel achter en kreeg ik toch mijn eigen pakje nog.
Nu bewonder ik haar regelmatig en moet ik even ruiken.
Ja, ik ben blij en tevreden met mijn keus