De perfecte tas
woensdag 27 januari 2010 om 15:27
Ik ben al een tijdje op zoek naar de perfecte tas.
De kast ligt vol met tassen die het na verloop van tijd toch allemaal net niet zijn.
Hij moet in ieder geval stevig zijn.
Veel vakken hebben zodat ik alles overzichtelijk erin kan doen.
Ruim, want ik wil er altijd teveel in kwijt.
Kleur en materiaal maakt me in principe niet zo heel veel uit.
Hij moet wb. kwaliteit en uiterlijk wel een poosje mee kunnen.
Ik hoop ook al tijden dat er iemand een tas uitvind die een soort waterfles houdertje, elastiekje, vastbind gevalletje heeft.
Ben ik nog te volgen ?
De meeste tassen worden uiteindelijk allemaal van die grote vergaarbakken waar je een half uur in moet graaien om te vinden wat je zoekt. ( bij mij dan tenminste )
Aangezien ik de perfecte tas nog niet gevonden heb, vestig ik nu mijn hoop op jullie!
Iemand tips ?
De kast ligt vol met tassen die het na verloop van tijd toch allemaal net niet zijn.
Hij moet in ieder geval stevig zijn.
Veel vakken hebben zodat ik alles overzichtelijk erin kan doen.
Ruim, want ik wil er altijd teveel in kwijt.
Kleur en materiaal maakt me in principe niet zo heel veel uit.
Hij moet wb. kwaliteit en uiterlijk wel een poosje mee kunnen.
Ik hoop ook al tijden dat er iemand een tas uitvind die een soort waterfles houdertje, elastiekje, vastbind gevalletje heeft.
Ben ik nog te volgen ?
De meeste tassen worden uiteindelijk allemaal van die grote vergaarbakken waar je een half uur in moet graaien om te vinden wat je zoekt. ( bij mij dan tenminste )
Aangezien ik de perfecte tas nog niet gevonden heb, vestig ik nu mijn hoop op jullie!
Iemand tips ?
woensdag 27 januari 2010 om 15:30
Mijn ideale tas is niet groot, maar bevat wel vele vakjes zodat ik blindelings mijn portomonee, sleutel of telefoon kan grijpen. Er moet ruimte zijn voor autopapieren, paspoort en 'n strip pijnstillers. Dat is het wel zo'n beetje. Groter moet het niet zijn, dan ga je er alleen maar allerlei overbodige zooi in stoppen en kun je de dingen die je dagelijks nodig hebt er nauwelijks meer in vinden.
woensdag 27 januari 2010 om 15:35
Ik heb een tas van Friis Company (heet dat zo?). veel vakjes, redelijk formaat, goede kwaliteit... En voor mij ook belangrijk, hij kan overal bij (werkkleding en casual). Ik doe niet aan meerdere tassen, dat vind ik een ramp.
Ik ben aan het sparen voor een Chloe Paddington... Dat is mijn ultieme droomtas.
Ik ben aan het sparen voor een Chloe Paddington... Dat is mijn ultieme droomtas.
woensdag 27 januari 2010 om 16:35
Tja tegenwoordig bestaan er geen wegwerp tassen meer toch? Die snel slijten of wel?
Ik heb juist het gevoel dat leer en suede zeer kwetsbaar materiaal is.
Iets wat van syntetisch materiaal is kan tenminste tegen een stootje en is naar mijn gevoel "langer houdbaar en blijft langer in vorm en mooi"
(van mexx, esprit)
Ik heb juist het gevoel dat leer en suede zeer kwetsbaar materiaal is.
Iets wat van syntetisch materiaal is kan tenminste tegen een stootje en is naar mijn gevoel "langer houdbaar en blijft langer in vorm en mooi"
(van mexx, esprit)
woensdag 27 januari 2010 om 16:36
[quote]Zizia schreef op 27 januari 2010 @ 15:35:
Ik heb een tas van Friis Company (heet dat zo?). veel vakjes, redelijk formaat, goede kwaliteit... quote]
Met de kwaliteit van dit merk ben ik het niet eens, heb twee keer een tas van dit merk gehad waarbij het hengsel afscheurde in de tas, en nee, niet te zwaar beladen...
Ik heb een tas van Friis Company (heet dat zo?). veel vakjes, redelijk formaat, goede kwaliteit... quote]
Met de kwaliteit van dit merk ben ik het niet eens, heb twee keer een tas van dit merk gehad waarbij het hengsel afscheurde in de tas, en nee, niet te zwaar beladen...
woensdag 27 januari 2010 om 16:39
quote:Ainne schreef op 27 januari 2010 @ 16:35:
Ik vind de tas die je nu bij een viva-abonnement krijgt zo leuk, maar zo duuuuur! Tenminste, ik heb 'm voor ¤79 gevonden als je hem lost koopt.
[afbeelding]ik zit ook eraan te denken om die tas te kopen, maar ja geen binnenvakjes ed....
Ik vind de tas die je nu bij een viva-abonnement krijgt zo leuk, maar zo duuuuur! Tenminste, ik heb 'm voor ¤79 gevonden als je hem lost koopt.
[afbeelding]ik zit ook eraan te denken om die tas te kopen, maar ja geen binnenvakjes ed....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
woensdag 27 januari 2010 om 16:43
quote:geurtje schreef op 27 januari 2010 @ 16:32:
Dat zijn zeker leuke tassen kiki2 maar misschien alleen in Belgie te koop?Of ook via internet te bestellen?
Nee, wel in Parijs ook
Als je op retailers onderaan klikt dan krijg je o.a. adressen zit in Utrecht, Den Haag, Zeist, Arnhem, Den Bosch en inderdaad meer naar het zuiden.
P.S.: ze zijn niet goedkoop, maar nu nog enkele afgeprijsd. Heb een van de filialen gebeld. Die Bitter hebben ook een eigen site.
Dat zijn zeker leuke tassen kiki2 maar misschien alleen in Belgie te koop?Of ook via internet te bestellen?
Nee, wel in Parijs ook
Als je op retailers onderaan klikt dan krijg je o.a. adressen zit in Utrecht, Den Haag, Zeist, Arnhem, Den Bosch en inderdaad meer naar het zuiden.
P.S.: ze zijn niet goedkoop, maar nu nog enkele afgeprijsd. Heb een van de filialen gebeld. Die Bitter hebben ook een eigen site.
anoniem_89694 wijzigde dit bericht op 27-01-2010 16:51
Reden: link
Reden: link
% gewijzigd
woensdag 27 januari 2010 om 16:49
Ik heb een Miche Bag besteld bij Tell Sell . Kennen jullie die al? Het is een basistas waar je met magneten allemaal andere fronten op kunt klikken... Ook handig, want je hoeft niet elke keer de hele inhoud van je tas te verplaatsen! Zegt natuurlijk niets over een handige indeling met verschillende vakken...
woensdag 27 januari 2010 om 17:11
De oplossing:
http://www.mixitup.nl/tre ... dgifts/643/vip_bag_tassen
Verzameltasje wat je van de ene in de andere tas overhevelt. Ideaal!
http://www.mixitup.nl/tre ... dgifts/643/vip_bag_tassen
Verzameltasje wat je van de ene in de andere tas overhevelt. Ideaal!
woensdag 27 januari 2010 om 17:13
quote:Ainne schreef op 27 januari 2010 @ 16:35:
[afbeelding]
Leuk? Lijkt net op 'n boodschappentas. Log en vormeloos en niet praktisch.
Een tas moet voor mij trouwens altijd over m'n schouder kunnen hangen. Heb er 'n hekel aan mijn handen niet vrij te hebben, dus 'n tas die ik vast moet houden, vind ik ook al niks.
[afbeelding]
Een tas moet voor mij trouwens altijd over m'n schouder kunnen hangen. Heb er 'n hekel aan mijn handen niet vrij te hebben, dus 'n tas die ik vast moet houden, vind ik ook al niks.
woensdag 27 januari 2010 om 17:14
quote:elninjoo schreef op 27 januari 2010 @ 17:13:
[...]
Een tas moet voor mij trouwens altijd over m'n schouder kunnen hangen. Heb er 'n hekel aan mijn handen niet vrij te hebben, dus 'n tas die ik vast moet houden, vind ik ook al niks.je hebt hem ook met schoudertas-lengte-hengsels
[...]
Een tas moet voor mij trouwens altijd over m'n schouder kunnen hangen. Heb er 'n hekel aan mijn handen niet vrij te hebben, dus 'n tas die ik vast moet houden, vind ik ook al niks.je hebt hem ook met schoudertas-lengte-hengsels
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
woensdag 27 januari 2010 om 17:38
woensdag 27 januari 2010 om 17:41