Mode & Beauty alle pijlers

De pumps van Replay

08-06-2011 21:11 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zucht...ik ben helemaal verliefd op de pumps van Replay...echter, ze zitten totaal niet lekker! Ben naar de winkel gegaan en ze deden direct al pijn! Ze hadden meerdere soorten staan maar ik paste er geen enkele echt goed. Het materiaal is of keihard of ik zat precies tussen 2 maten in. Balen.

Ik heb laatst een paar pumps gekocht van Linea Zeta en die zitten echt meteen goed! Heerlijk zacht leer en geen drukpunten. Maar dat waren dan ook meteen de enige leuke pumps van Linea Zeta want de rest vind ik echt niets. Wie o wie weet leuke sexy pumps van goed materiaal, mag best wat duurder zijn.

Pumps
Bronx had ik ook al opgemerkt!
Ik vind het leuke pumps, alleen wel voor echte jonge meiden. Ik zou ze zelf niet meer dragen, ivm de grote merknaam. Ik associeer het merk ook vaak met wat jongere grieten.

bij mij op het werk heeft een vrouw ze, waarvan ik dan denk, trek een elegant zakelijk schoentje aan onder je 3 kwart rok en witte roezelblouse ;).

Zelf ben ik zoals ik eerder ook las, helemaal fan van de pasvorm van manfield, zowel voor zomer als winter schoenen. Ook de kwaliteit vind ik super!
Ik ben niet zó jong meer.... maar heb ook geen roezelblouse en 3 kwart rok
Hahaha heb op de site van Zalando zitten neuzen en nu zie ik steeds bovenin allemaal pumps die ik heb bekeken :-)
Misschien niet een merk waar je snel aan denkt, maar Ecco heeft ook leuke pumps. In pumps heb ik snel last van mijn voeten, maar bij de Ecco's heb ik daar geen last van.

Ik heb bijvoorbeeld deze en deze.
quote:tascha schreef op 08 juni 2011 @ 21:30:

Het gaat me trouwens niet om het merk hoor. Ik laat maar zien wat ik mooie pumps vind. Manfield zit ik nu op, kijken of ik daar iets zie.ook allemaal keihard.
Ik heb niet alles gelezen, maar Linea Zeta is geen merk. Het is een huismerk en daar kunnen gewoon allerlei andere echte merken onder verborgen zitten. Heel veel schoenenketens maken gebruik van een huismerk. Ik ken ondertussen van een aantal wel de merken die eronder verborgen gaan. Is heel handig als je dat weet of er ook nog andere kleuren van zijn.

Lastig is dat de inkoop varieert, want vorig had ik eindelijk een bepaald merk bij mij in de buurt gevonden. Dit jaar hebben ze niets. Ach, via de stapelkorting heb ik het 3e paar voor 30% gekocht. Ik had dus 3 paar schoenen die samen normaal 290 euro kosten voor minder dan 130 euro..... Allemaal echt zacht leer.... wauw. Geen wonder dat ze dat merk nu niet meer hebben.

Ik had ze pas gevonden toen de uitverkoop al vol aan de gang was.
quote:judith29 schreef op 08 juni 2011 @ 22:49:

Ik vind het leuke pumps, alleen wel voor echte jonge meiden. Ik zou ze zelf niet meer dragen, ivm de grote merknaam. Ik associeer het merk ook vaak met wat jongere grieten.

bij mij op het werk heeft een vrouw ze, waarvan ik dan denk, trek een elegant zakelijk schoentje aan onder je 3 kwart rok en witte roezelblouse ;).

Zelf ben ik zoals ik eerder ook las, helemaal fan van de pasvorm van manfield, zowel voor zomer als winter schoenen. Ook de kwaliteit vind ik super!

Ook het eigen merk van Manfield en Dolcis hebben allerlei merken onder hun huismerk zitten.

Mijn merk hebben ze ook bij Manfield, maar is meestal snel op in de kleuren die ik graag wil hebben.
quote:tascha schreef op 09 juni 2011 @ 08:32:

Hahaha heb op de site van Zalando zitten neuzen en nu zie ik steeds bovenin allemaal pumps die ik heb bekeken :-)

Kijk ook eens bij Omoda, Shoeline, Shoemix en Spartoo. Zelfs Sacha, maar die hebben maar 1 maat per filiaal en als ik daar iets wil passen dan is het meestal al weg.

Cinderella die heeft ook een site, maar dat filiaal zit ook best wel ver bij mij vandaan. Die hebben ook een huismerk.

Ga anders eens naar een stad en kies de winkelstraten waar een concentratie schoenenwinkels zit.
Pumps van no stress zitten heerlijk. Alleen is bij mij de neus zo snel lelijk. Soort van deuken komen erin. Ze verkopen het bij de dolcis.
De pumps van Graceland lopen erg fijn, al kun je idd wel zien dat het een goedkoper merk is. Ach, onder een lange broek valt het ook niet zo op!

De pumps van Ecco zien er goed uit.
quote:Tegucigalpa schreef op 09 juni 2011 @ 10:08:

Misschien niet een merk waar je snel aan denkt, maar Ecco heeft ook leuke pumps. In pumps heb ik snel last van mijn voeten, maar bij de Ecco's heb ik daar geen last van.

Ik heb bijvoorbeeld deze en deze.Die vind ik ook allebei wel mooi! En 11 cm is voor mij toch echt te hoog voor iets anders dan een mooi-zitten-avondje
quote:momodoe schreef op 09 juni 2011 @ 12:34:

Pumps van no stress zitten heerlijk. Alleen is bij mij de neus zo snel lelijk. Soort van deuken komen erin. Ze verkopen het bij de dolcis.

O ja, die doen niet pijn.

Zelfs Clarks heeft leuke pumps (met hakjes) op hun eigen site staan, maar die verkopen ze bijna nergens. voorbeeld pumps en het merk staat op de buitenkant alleen op de onderkant van de zool.
Ik heb 2 soorten pumps....die echt heel mooi zijn, maar voor geen meter zitten. Die draag ik als ik zeker weet dat ik bijna de hele avond kan zitten.

En lekker zittende, iets minder gave voor de stapavonden
Alle schoenen van Replay zijn ruk.
Ah know`t, tha shunt
Nou ben toch nog weer terug gegaan, nóg een keer geprobeerd maar nee, ze zitten toch echt niet lekker. Ik kon er niet eens fatsoenlijk op lopen terwijl ze net zo hoog zijn als mn andere pumps (die dus wel goed lopen). De verkoopster vertelde dat het er vooral leuk uitziet maar dat ze vergeten de schoenen zo te maken dat er ook op gelopen kan worden, meer voor een avondje 'van de auto naar een zitgelegenheid' zeg maar. Het moet er vooral leuk uitzien bij Replay zei ze. Maar ze verkoopt ze toch wel.

Pumps van Ecco zien er idd best leuk uit!

@Pumps_Italiaans: dank je voor de info. Maar wat zijn dan de merken eronder?

Op die sites heb ik allemaal al gekeken, zitten hele leuke tussen maar ik denk dat ik toch echt moet passen voordat ik wat koop. Die van Replay had ik dus zo online gekocht omdat ik ze gaaf vind. Maar ze hadden dan dus voor geen meter gezeten. Had ik ze weer terug moeten sturen. Vind dat zo'n gedoe. Dus toch maar op pad de schoenenwinkels af dan! Helaas hebben ze hier niet veel aanbod...Dat wordt naar een grotere stad toe!
Ook mooi

Deze vind ik ook mooi, niet zozeer het materiaal (slangenlerenlook... ) alsmeer de vorm van de pump. Maarja, wel wat hoog.
quote:pimpelpaarsmeteengoudrandje schreef op 08 juni 2011 @ 22:25:

[...]

Een van mijn pumps komt bij Van Haren vandaan en lijken hier op (alleen heb ik er geen plateauzool onder zitten): Pumps Graceland

Ze zijn niet duur, maar ik vind ze wel erg lekker zitten! En ik heb vaak ook moeite met het vinden van schoenen/ pumps die lekker zitten.

Misschien heb je hier wat aan.

Ze heeft gelijk. Voor nog geen ¤20 koop je pumps bij Van Haren die goed zitten. Voor dat geld kun je 't allicht een keertje proberen!

Ik heb daar ook pumps (zwart suede) met 11 cm hak gekocht, en daar kan ik echt goed op lopen!
quote:tascha schreef op 09 juni 2011 @ 16:16:

Nou ben toch nog weer terug gegaan, nóg een keer geprobeerd maar nee, ze zitten toch echt niet lekker. Ik kon er niet eens fatsoenlijk op lopen terwijl ze net zo hoog zijn als mn andere pumps (die dus wel goed lopen). De verkoopster vertelde dat het er vooral leuk uitziet maar dat ze vergeten de schoenen zo te maken dat er ook op gelopen kan worden, meer voor een avondje 'van de auto naar een zitgelegenheid' zeg maar. Het moet er vooral leuk uitzien bij Replay zei ze. Maar ze verkoopt ze toch wel.

Pumps van Ecco zien er idd best leuk uit!

@Pumps_Italiaans: dank je voor de info. Maar wat zijn dan de merken eronder?

Op die sites heb ik allemaal al gekeken, zitten hele leuke tussen maar ik denk dat ik toch echt moet passen voordat ik wat koop. Die van Replay had ik dus zo online gekocht omdat ik ze gaaf vind. Maar ze hadden dan dus voor geen meter gezeten. Had ik ze weer terug moeten sturen. Vind dat zo'n gedoe. Dus toch maar op pad de schoenenwinkels af dan! Helaas hebben ze hier niet veel aanbod...Dat wordt naar een grotere stad toe!

Dat zijn telkens andere merken. Die bestellen ze dan als huismerk in een bepaalde kleur, ander soort leer die alleen zij dan hebben. SPM is bijvoorbeeld zo'n merk. Bij Omoda hebben ze dat meestal in andere kleuren. Een of andere Kaiser (merk) die ze bij Omoda hebben dat schijnt een betere pump te zijn waarop je ook kunt lopen! Ik geloof dat de meeste vrouwen daarom hebzuchtig worden genoemd. Die hebben kasten vol met schoenen die alleen maar mooi zijn.

Ik heb zelf smalle enkels en smalle voeten. Maat 37 in de breedte maar 38,5 in de lengte. Dat wordt dan meestal maat 39. Ik kan maar een paar merken die soms wat smaller uitvallen.

Die filialen hebben wel altijd de meest gangbare.

Er is trouwens al een topic over pumps en daarin worden ook merken genoemd en Guess komt er niet zo goed vanaf wat loopcomfort betreft. Ik kijk alleen nog maar naar de pumps die ik in de winkels zie staan zodat ik kan passen. Als de maat en de kleur er niet meer is dan kijk ik nog op internet.

Deze dus maar ik ken ze zelf verder niet. Heb ze nog niet in een winkel gezien bij mij in de buurt.
Even vanaf m'n mobiel. Van haren stap ik toch nog maar es naar binnen dan! Kost idd geen drol.

@pumps-Italiaans: wij zijn helemaal niet hebberig! Ze hebben alleen de ideale pump/schoen nog niet uitgevonden! vandaar onze kasten vol nauurlijk! Ik heb ineens het antwoord voor m'n man :-)
Oh en een topic over pumps?! Ik kom gauw eens kijken. Ben compleet verslaafd :-D
Nou Replay...

Ik heb dan wel niet de pumps ervan.. maar de ballerina's.. pff ik heb ze deze zomer voor t 2e jaar en nog steeds kan ik er niet de hele dag op lopen. Dan doen ze me toch zeer! Hele stugge harde hak!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik vind de schoenen van Friis & Company heel leuk. Vond het vroeger vooral een ordinair merk met al die glittertassen, maar ik zie tegenwoordig veel leuken dingen van dit merk.

klik
quote:Floozie schreef op 09 juni 2011 @ 18:47:

Ik vind de schoenen van Friis & Company heel leuk. Vond het vroeger vooral een ordinair merk met al die glittertassen, maar ik zie tegenwoordig veel leuken dingen van dit merk.

klikDaar zitten leuke dingen tussen! Maar...zitten ze ook lekker? of liever gezegd lopen ze ook lekker?
Ik kan dat topic over pumps niet vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven