Mode & Beauty alle pijlers

De pumps van Replay

08-06-2011 21:11 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zucht...ik ben helemaal verliefd op de pumps van Replay...echter, ze zitten totaal niet lekker! Ben naar de winkel gegaan en ze deden direct al pijn! Ze hadden meerdere soorten staan maar ik paste er geen enkele echt goed. Het materiaal is of keihard of ik zat precies tussen 2 maten in. Balen.

Ik heb laatst een paar pumps gekocht van Linea Zeta en die zitten echt meteen goed! Heerlijk zacht leer en geen drukpunten. Maar dat waren dan ook meteen de enige leuke pumps van Linea Zeta want de rest vind ik echt niets. Wie o wie weet leuke sexy pumps van goed materiaal, mag best wat duurder zijn.

Pumps
quote:tascha schreef op 09 juni 2011 @ 20:27:

[...]

Daar zitten leuke dingen tussen! Maar...zitten ze ook lekker? of liever gezegd lopen ze ook lekker?

Ik heb één paar schoenen van Friis & Company en die zitten echt heerlijk!

Ik heb ook een paar prachtige pumps van Supertrash, maar die vallen klein en zitten niet lekker. Het is dat ik ze van mijn vriend heb gekregen en dat ze zo mooi staan want anders had ik ze al lang op marktplaats gezet! Heb ook maar standaard compeed pleisters in mijn tas zitten.
quote:Floozie schreef op 09 juni 2011 @ 20:50:

[...]

Ik heb één paar schoenen van Friis & Company en die zitten echt heerlijk!

Ik heb ook een paar prachtige pumps van Supertrash, maar die vallen klein en zitten niet lekker. Het is dat ik ze van mijn vriend heb gekregen en dat ze zo mooi staan want anders had ik ze al lang op marktplaats gezet! Heb ook maar standaard compeed pleisters in mijn tas zitten.Ok, bedankt voor de tip
Ik had trouwens beter een andere topictitel kunnen kiezen 'Welke pumps zitten nou echt/wel lekker?'.....
Ik zoek niet eens en loop er tegenaan. Pumps, pumps, pumps

Dit is er een van. Kun je naar de sites en merken kijken (afbeelding bekijken via rechtermuisklik)

http://www.manfield.com/S ... Manfield&ProductID=241757 en deze passen mij toch niet en daarom knal ik ze hier maar neer....
Dank, ik kon het topic toch echt niet vinden...

Qua pumps heb ik verder nog niet gekeken of gezocht, komt vanzelf wel weer
Aan de rechterkant heb je een mogelijkheid om te zoeken via Google, maar dan aangepast. Als je daar "pumps" invult en dan zoek dan komen ze vanzelf naar voren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Floozie schreef op 09 juni 2011 @ 18:47:

Ik vind de schoenen van Friis & Company heel leuk. Vond het vroeger vooral een ordinair merk met al die glittertassen, maar ik zie tegenwoordig veel leuken dingen van dit merk.

klikWow, mooie pumps!
Oh, ik heb ook peeptoes van Replay. Super mooi, maar afschuwlijk pijnlijk!! En een dunne hak en dat werkt niet in Nederland. Ik loop al mijn hoge hakken stuk tussen de "tegelvoegen" op de nederlandse straten en pleinen. Zo zonde.

Vorige week deze gekocht en die lopen geweldig!!! Tommy it is for me from now on.

Tommy peeptoes
Zoiets heb ik van Replay, maar dan zonder strikje en iets zachtere stof. Maar nog steeds pijnlijk.

Replay peeptoes
quote:Enn schreef op 15 juni 2011 @ 15:33:

[afbeelding]

Deze zijn mooi!

hebben hebben hebben!
Weten jullie goede pumps voor brede voeten? Ik heb altijd heel erg pijn als ik op pumps loop omdat vaak mijn voeten net te breed zijn..
quote:melisjee_ schreef op 15 juni 2011 @ 16:41:

Weten jullie goede pumps voor brede voeten? Ik heb altijd heel erg pijn als ik op pumps loop omdat vaak mijn voeten net te breed zijn..

Nou, bij Van Haren en Scapino hebben ze ook pumps die echt breder zijn (H-wijdte). Ik weet alleen niet of dat het soort is wat je zoekt. Meestal zijn het de iets zwaardere vrouwen en dan moet de hak wat steviger zijn of ze de hak is niet zo hoog. Maar kijk eens bij Omoda. Je zou ook kunnen proberen er een mail heen te sturen of een chat te doen met een van de dames daar.

Van Haren, Scapino, Ziengs die hebben ook een site. Ook Zalando heeft wel een selectie erbij zitten voor schoenwijdte, maar hoe betrouwbaar dat is? Geen idee.

Misschien is het wel een onderwerp om een nieuw topic over te openen? Ik heb er nog geen van gezien, maar wel een heleboel over brede kuiten en laarzen.

EDIT: Dit is volgens mij een paar met die wijdte. http://www.scapino.nl/pro ... lle-schoenen/dames-pumps/ Op de binnenkant van de zool staat bij de maat een H. Bij Wehkamp heb ik ooit gezien dat die het er wel bij had staan, maar ik geloof niet dat die ze nog verkoopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven