Mode & Beauty alle pijlers

Dead celebrity feestje

22-11-2012 19:16 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een weekje heb ik een dress-like-a-dead-celebrity-feestje. Allemaal leuk en aardig, maar ik heb geen idee als wie ik moet gaan! Help?

Ik heb blond haar en een pony, als dat helpt Zelf had ik al Audrey Hepburn bedacht (al is zij niet zo blond -_-) maar eigenlijk heb ik niet echt haar stijl kleren in de kast. Iemand nog andere ideeën?
Ik zou meteen als Anna Nicole Smith gaan, hoef je je ook niet in te houden met de drankjes
Of Agatha Christie. Maar dan moet je wel een bordje omhangen met wie je bent. Al denk ik dat dit met veel beroemdheden het geval is. Ze moeten dan wel een héél bijzonder kenmerk hebben wil je het meteen kunnen zien.
Thomaaas, je bent een genie. Echt een cool idee.
quote:Confiture schreef op 22 november 2012 @ 19:48:

Thomaaas, je bent een genie. Echt een cool idee.

Wat fijn dat het eindelijk erkend wordt

Als wie wil je gaan?
quote:molly74 schreef op 22 november 2012 @ 19:44:

Die vrouw met die grote borsten die gesprongen zijn: Lola Rossi ofzoiets.

Edit: iemand een idee hoe ze ook alweer heet? Want die naam klopt natuurlijk niet. Lolo Ferrari
Ja, zo kun je ook gaan. Als die fan van Thomaaaas.
quote:molly74 schreef op 22 november 2012 @ 19:51:

Ja, zo kun je ook gaan. Als die fan van Thomaaaas. Ehh... ik lééf nog hoor!
quote:thomaaas schreef op 22 november 2012 @ 19:51:

[...]

Lolo FerrariOh ja, dat was het! Pfff, ik was al bang dat ik vannacht wakker moest liggen.
quote:thomaaas schreef op 22 november 2012 @ 19:51:

[...]

Ehh... ik lééf nog hoor!

Ach, da's waar. Stom. Ik zat er helemaal in net. Vergat even dat ze dood moesten zijn.

Edith Piaff?
Zuster Klivia.
Leeft Sjoukje Dijkstra nog? Zo niet, dan een dikke maillot, oude kunstrijschaatsen, een badpak en je haar in een hoge staart.
Janis Joplin
Steve Jobs. Ben je snel klaar. Spijkerbroek, gympies en een zwarte coltrui. Wel even je haar afscheren.
Sharon Tate
Freddy Mercury
quote:thomaaas schreef op 22 november 2012 @ 20:05:

Freddy MercuryGoeie, in roze tanktop, zwart (lak)rokje en een zwarte pruik. Stofzuigerstang mee en je outfit is compleet! :-)
quote:aspoes schreef op 22 november 2012 @ 20:08:

[...]

Goeie, in roze tanktop, zwart (lak)rokje en een zwarte pruik. Stofzuigerstang mee en je outfit is compleet! :-)En een plaksnor. Die is wel essentieel.
atilla, Socrates, lady Di

Cleopatra

Dorus
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:thomaaas schreef op 22 november 2012 @ 20:09:

[...]

En een plaksnor. Die is wel essentieel.Ohja, natuurlijk. Maar die zijn hip, dus overal te krijgen. En om het af te maken roze oorbellen, zo groot mogelijk en liefst pluizig. (ze lijken tenminste pluizig..)
quote:aspoes schreef op 22 november 2012 @ 20:13:

[...]

Ohja, natuurlijk. Maar die zijn hip, dus overal te krijgen. En om het af te maken roze oorbellen, zo groot mogelijk en liefst pluizig. (ze lijken tenminste pluizig..)En een gele stoffer; kijk hier
quote:thomaaas schreef op 22 november 2012 @ 20:15:

[...]

En een gele stoffer; kijk hierHa! Damn, ik wou dat ik naar dit feestje ging. Ik zou het wel weten
Hahaha! Waar is dat feestje? Mogen wij ook komen??
quote:aspoes schreef op 22 november 2012 @ 20:16:

[...]

Ha! Damn, ik wou dat ik naar dit feestje ging. Ik zou het wel weten Ik ook. Al vind ik Majoor Boshart ook wel sterk.
quote:thomaaas schreef op 22 november 2012 @ 20:17:

[...]

Ik ook. Al vind ik Majoor Boshart ook wel sterk.Ik ook. Maar die draagt vast geen jarretelles. Freddy M. wel. Beetje hoerig mag toch, op zo'n verkleedfeestje?
quote:aspoes schreef op 22 november 2012 @ 20:21:

[...]

Ik ook. Maar die draagt vast geen jarretelles. Freddy M. wel. Beetje hoerig mag toch, op zo'n verkleedfeestje?Majoor Boszhart past beter bij mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven