Dead celebrity feestje
donderdag 22 november 2012 om 19:16
Over een weekje heb ik een dress-like-a-dead-celebrity-feestje. Allemaal leuk en aardig, maar ik heb geen idee als wie ik moet gaan! Help?
Ik heb blond haar en een pony, als dat helpt Zelf had ik al Audrey Hepburn bedacht (al is zij niet zo blond -_-) maar eigenlijk heb ik niet echt haar stijl kleren in de kast. Iemand nog andere ideeën?
Ik heb blond haar en een pony, als dat helpt Zelf had ik al Audrey Hepburn bedacht (al is zij niet zo blond -_-) maar eigenlijk heb ik niet echt haar stijl kleren in de kast. Iemand nog andere ideeën?
donderdag 22 november 2012 om 19:24
donderdag 22 november 2012 om 19:26
Anna Nicole Smith is juist toch makkelijk te faken?
Twee ballonnen in je shirt, je haar flink touperen (en een bus haarlak eroverheen), rode lipstick: voila.
Kan je partner in een rolstoel als oude rijke miljardair en plaatje compleet.
Twee ballonnen in je shirt, je haar flink touperen (en een bus haarlak eroverheen), rode lipstick: voila.
Kan je partner in een rolstoel als oude rijke miljardair en plaatje compleet.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
donderdag 22 november 2012 om 19:39
quote:Confiture schreef op 22 november 2012 @ 19:35:
Nou, er zijn zo ontzettend veel mensen dood, als je hier niks mee weet te verzinnen weet ik het ook niet meer.
Bedankt allemaal!
Nja ik was dus een beetje op zoek naar de minder standaard doden Farrah Fawcett is wel een goede! Denk niet dat ik wegkom met een klassieke schoonheid als Grace Kelly
Nou, er zijn zo ontzettend veel mensen dood, als je hier niks mee weet te verzinnen weet ik het ook niet meer.
Bedankt allemaal!
Nja ik was dus een beetje op zoek naar de minder standaard doden Farrah Fawcett is wel een goede! Denk niet dat ik wegkom met een klassieke schoonheid als Grace Kelly