Deep conditioner
dinsdag 5 juni 2018 om 18:20
Hallo dames!
Bijna elke keer voordat ik mijn haar ga wassen,smeer ik het in met warme kokosolie,zilverfolie over heen en nog een badmuts... Nee zo doe ik de deur niet open..
De bedoeling is om mijn geblondeerde droge haar beetje te voeden maar ik merk geen verschil. Ik doe dat zeker meer dan een half jaar.
Iemand mss een gouden tip voor mijn stro?
Dank u!
Bijna elke keer voordat ik mijn haar ga wassen,smeer ik het in met warme kokosolie,zilverfolie over heen en nog een badmuts... Nee zo doe ik de deur niet open..
De bedoeling is om mijn geblondeerde droge haar beetje te voeden maar ik merk geen verschil. Ik doe dat zeker meer dan een half jaar.
Iemand mss een gouden tip voor mijn stro?
Dank u!
dinsdag 5 juni 2018 om 19:38
Ach zoveel wat werkt.
deze bijv: https://www.kruidvat.nl/guhl-rijke-voed ... /p/3648086
of
https://www.kruidvat.nl/schwarzkopf-gli ... /p/4044475
of
https://www.kruidvat.nl/john-frieda-fri ... e/p/597002
dinsdag 5 juni 2018 om 20:00
Een paar tips van mij (op dit moment heb ik blonde highlights):
Koop producten van goede kwaliteit, zoals shampoo en conditioner van Aveda. Na het wassen wat serum in je haar. Wat ook kan helpen is eerst conditioner gebruiken en dan uitspoelen met shampoo.
Als je een masker indoet, lang laten intrekken (niet onder de douche).
Stijltang en krultang zijn uit den boze.
Koop producten van goede kwaliteit, zoals shampoo en conditioner van Aveda. Na het wassen wat serum in je haar. Wat ook kan helpen is eerst conditioner gebruiken en dan uitspoelen met shampoo.
Als je een masker indoet, lang laten intrekken (niet onder de douche).
Stijltang en krultang zijn uit den boze.
dinsdag 5 juni 2018 om 20:08
Als dat al niet werkt is je haar gewoon dood. Afknippen en opnieuw beginnen.
dinsdag 5 juni 2018 om 20:25
Dit.Flowerspowers schreef: ↑05-06-2018 19:54Laat bij de kapper een keratine behandeling doen. Koop een masker bij de kapper.
En zijn je vitaminewaarden op orde? Dat kan veel invloed hebben op de kwaliteit van je haar, weet ik uit eigen ervaring. Dus als je haar zonder aanwijsbare reden (gewoon highlights moet het wel tegen kunnen) geleidelijk aan steeds slechter wordt, is er misschien op dat gebied iets aan de hand. Bloedcheck?
dinsdag 5 juni 2018 om 20:28
Naar mijn idee bestaan er geen producten die je bij de drogist kan kopen die je haarstructuur verbeteren, wel maskeren door er een laagje om heen te leggen (dat is wat shampoo, conditioner, parabenen en veel stylingproducten doen)
Mensen blijven er wel in geloven maar mijn haarstructuur is nooit veranderd door een verzorgingsproduct. Alleen tijdelijk dus door er een laagje om heen te leggen maar dat was je er weer uit.
Ik highlight mijn haar ook maar ik mag dat maar 2 keer per jaar doen. Gelukkig mag je tegenwoordig een flinke uitgroei hebben
Hoevaak highlight jij TO?
Mensen blijven er wel in geloven maar mijn haarstructuur is nooit veranderd door een verzorgingsproduct. Alleen tijdelijk dus door er een laagje om heen te leggen maar dat was je er weer uit.
Ik highlight mijn haar ook maar ik mag dat maar 2 keer per jaar doen. Gelukkig mag je tegenwoordig een flinke uitgroei hebben
Hoevaak highlight jij TO?