Mode & Beauty alle pijlers

definitieve ontharing zelf doen

19-07-2011 23:11 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af wie er ervaring heeft met definitieve ontharing. Ik wil het zelf gaan doen en ben dus aan het zoeken naar zo'n apparaat, maar ik wil graag eerst ervaringen horen! Ik heb al veel gelezen over ervaringen in een schoonheidssalon maar nog niet over ervaringen van mensen die het thuis hebben gedaan. Wie kan mij hier wat meer over vertellen? En over welk apparaat ik het beste kan aanschaffen?
Ik had net een hele reactie getypt in je andere topic, was 'ie ineens weg.

Ik zou het niet doen. Het kan nooit vergelijkbaar zijn met wat een huidtherapeut doet. Bovendien weet je als leek er niet genoeg vanaf. (Dat het niet werkt met lichte haartjes, dat je absoluut niet verkleurd mag zijn door de zon ivm. blijvende pigmentverkleuring. Dat het in cycli moet.)
Lees eens op het fok forum. Daar hebben ze ten tijde van de buzzer testperiode uitgebreid verslag gedaan.
ik heb paar dagen gleden item geopend over Philips Lumea IPL ontharing..staat bij lijf en lijn. Daar vroeg ik om reacties van thuisgebruikers van dat apparaat..
Definitief ontharen bestaat niet. Hooguit blijven ze wat langer weg. Zeker zo'n thuis apparaat is helemaal niet secuur. Niet doen, zonde van je geld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven