Mode & Beauty alle pijlers

Delor SOS colour remover

31-03-2015 16:54 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

In december 2014 heb ik mijn haar laten verven bij de kapper. Helaas is het niet geworden zoals ik hoopte; het was veel te rood. Toen heeft de kapster er een donkere (met aubergine?) kleuring overheen gedaan om het te veel aan rood te maskeren. Het ergste rood werd inderdaad verdoezeld maar mijn haar was veel donkerder dan gewenst. Sindsdien heb ik het niet meer geverfd in de hoop dat het vanzelf lichter zou worden of zou wennen, maar dat gebeurde niet.

Ik heb op internet opgezocht hoe ik mijn haar weer lichter kan krijgen zonder al te veel schadelijke stoffen, hierdoor stuitte ik op SOS colour remover. Dit zou de pigmenten van de verf laten krimpen en dan kan je ze uitspoelen (?).

Ik heb hier nog nooit van gehoord maar ik lees op internet vooral positieve verhalen. Om extra informatie in te winnen ben ik bij de plaatselijke drogisterij geweest maar de verkoopster kende dit product niet.

Mijn haarkleur nu zit tegen middenbruin aan met een rode ondertoon. Het liefst zou ik (weer) donkerblond zijn. Hebben jullie ervaring met dit product? Weet iemand of ik dit op mijn haar kan gebruiken omdat er nu zoveel verschillende kleuren over elkaar geverfd zijn?

Groeten, Lolalien
Alle reacties Link kopieren
Ah ok, naja in elk geval pakte een astint op mijn haar goed, is de uitgroei minder zichtbaar dan echte verf en is mijn haar een stuk minder droog van dit spul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven