Mode & Beauty alle pijlers

Deze laarsjes, maar dan anders

28-12-2011 18:20 41 berichten
Ik ben echt verliefd geworden op onderstaande laarsjes. De hak is echter 11 cm hoog, en dat vind ik echt te hoog helaas. Heb online gezocht naar alternatieven, vandaag een rondje winkels..... maar nee, niets haalt het hierbij! Iemand een goede tip???

(en zo niet, misschien een tip hoe ik op van die monsterhakken kan leren lopen?)

Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets wat er op lijkt. Nieuw. Lagere hak en van een merk waar ze ook kinderschoenen van hebben. Zou ze even moeten zoeken. Ik geloof Hush puppies. Ok, 1 middagje op gelopen op zitfeestje, maar iets te grote verzameling. Als je interesse hebt wil ik wel even een foto opgooien. Maatje 36. Inclusief verzenden 20 euro.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Volgens mij is het wel plateau, dus dan valt 11 cm wel mee.
quote:xdienx schreef op 28 december 2011 @ 18:52:

[...]

Leuke site!

Ik heb net deze besteld:

[afbeelding]Wat een leukkie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Die zijn ook mooi Xdienx!

Als je je ogen bijna dicht doet lijkt het er een beetje op.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Fame schreef op 28 december 2011 @ 18:53:

Ik heb iets wat er op lijkt. Nieuw. Lagere hak en van een merk waar ze ook kinderschoenen van hebben. Zou ze even moeten zoeken. Ik geloof Hush puppies. Ok, 1 middagje op gelopen op zitfeestje, maar iets te grote verzameling. Als je interesse hebt wil ik wel even een foto opgooien. Maatje 36. Inclusief verzenden 20 euro.Lief van je! Maar als ik mijn maat 40 in een 36 prop dan gaat er denk ik niet charmanter uitzien!
quote:workit schreef op 28 december 2011 @ 18:54:

Die zijn ook mooi Xdienx!

Ja, maar 6cm.

Ik breek m'n nek op hoge hakken.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 december 2011 @ 18:55:

[afbeelding]

Als je je ogen bijna dicht doet lijkt het er een beetje op.Haha, ja bijna inderdaad
Je kan ook het hakje korter laten maken bij de schoenmaker, heeft mijn moeder gedaan.

Ik weet niet of dat bij dit schoentje ook een optie is, maar een cm of 2 moet lukken, dacht ik zo..

Ik vind het trouwens helemaal geen mooi enkellaarsje (sorry).

Zag hem van de week nog bij de Invito en dacht toen nog; Goh, die zie je al zo vaak en vooral al zo lang in de schappen:-).

Dit model, met die bloem, was nl. een van de eerste soort enkellaarsjes die ik zag, toen het een trend werd.

Maar, als ik dan toch onbewust aan het reclame maken ben; misschien kun je daar eens kijken, misschien is het hakje van dezelfde schoen daar korter?

Succes iig!
Ik heb deze in het wit van Bullboxer, volgens mij hebben die ze ook in het zwart en de hak is lager.
Die uit de op zijn idd van Bullboxer. Ik ga het denk ik maar gewoon proberen!

Goede tip trouwens, Traldiedal. Ik ga het eens vragen aan de schoenmaker.

Bedankt voor het meedenken!

Besteld!!
Je kan toch een paar grote rozen voor in je haar kopen en die aan je laarsjes klippen.
quote:workit schreef op 28 december 2011 @ 18:56:

[...]

Lief van je! Maar als ik mijn maat 40 in een

36 prop dan gaat er denk ik niet charmanter uitzien!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Staan die van Hot Ice http://www.shoeline.nl/da ... 157220001/doelgroep/dames er al bij? Dit merk vind je ook vaak in andere kleuren bij Invito, Dolcis en misschien ook bij Ziengs als eigen merk.
Deze bloem heeft in de versnipperaar gezeten, maar de hoogte van de hak is wel goed. http://www.shoeline.nl/da ... 135120037/doelgroep/dames

Deze zijn die van jou: http://www.shoeline.nl/da ... 135120012/doelgroep/dames kan je ze ronddraaien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven