Mode & Beauty alle pijlers

Deze schoenen leuk?

17-04-2022 19:33 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze schoenen besteld (plaatje lukt niet). Ik zocht zomerse schoenen met dichte neus waarop ik ook een stukje kan lopen. Wat dat betreft voldoen ze.
https://www.zalando.nl/el-naturalista-a ... c-o11.html
Mijn huisfashionista’s vinden het echter helemaal niets, de een vond ze ‘daar kun je echt niet mee lopen’ en de ander ‘wat ouwelijk maar niet heel lelijk’. En ik heb dus al heel lang gezocht omdat veel schoenen gewoon niet lekker zitten, of lelijke hakken, open neuzen of alleen een heel klein stukje voor- en achterkant zodat je in feite alleen een zool hebt.
Wat vinden jullie ervan?
Star⁴ schreef:
17-04-2022 20:23
Als je echt naar dichte schoenen op zoek bent die toch luchtig zijn, een paar classic Superga's.
Leuk inderdaad.
Am Yisrael Chai!
Ugli schreef:
17-04-2022 20:14
Ja, ik heb ook kleine witte sneakers, zoiets:

Afbeelding

Juist fijn want dan kun je gewoon sokjes aan.

Die zien er inderdaad ook "licht" uit.
Ik heb deze:
Afbeelding
Van het merk Cypres. Er zijn ook instappers uit diezelfde serie.

De schoenen uit de OP lijken mij inderdaad te warm voor 5 km in 30 graden.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
mamaonbekend schreef:
17-04-2022 20:16
Ik vind de schoenen in de OP ook heel lelijk, sorry!

Wat vind je van zoiets?
https://www.schuurman-schoenen.nl/sanda ... 31c10.html

https://www.schuurman-schoenen.nl/sanda ... 40c36.html

Of deze variant, iets plattere versie, dus wat comfortabeler om te lopen:
https://www.schuurman-schoenen.nl/sanda ... 46c23.html
Bovenste link zijn erg leuk!
Sommige mensen zijn net wolken, zodra ze verdwijnen is je dag mooi!
5 km in de hitte lopen ? Dan wordt het een soepele ballerina ( van Arche die lopen als pantoffels wel 180 euries) of een sportieve sandaal ( zonder hak). Overigens kan ik wel 5 km op een slipper lopen. Dus ook nog een optie.
Dat je op deze schoenen 5 km in de hitte kan lopen vind ik al wonderlijk hoor..... elke hak is teveel met een uur achter elkaar lopen.
Yildizlar2 schreef:
17-04-2022 20:25
Ik heb eerder na een tip van jou unisa gekocht . En dat is niet bij een paar gebleven ;)
Over unisa gesproken, de espadrilles van unisa zijn misschien wel wat voor TO.
Am Yisrael Chai!
Ik heb ook een hele collectie van Gabor staan, dus kennelijk heb ik gewoon een oubollige smaak. Ik zie ook wel eens mooiere schoenen maar vaak zitten die gewoon echt niet lekker.
Ze hebben ook instap sneakers bij van Haren. Daar zitten hele luchtige tussen.
Blijf in jezelf geloven !
Open sandaaltjes met een hakje! Veel leuker. Misschien een goed moment om je werken aan je tenen fobie :-D
KamilleT schreef:
17-04-2022 20:33
Ik heb ook een hele collectie van Gabor staan, dus kennelijk heb ik gewoon een oubollige smaak. Ik zie ook wel eens mooiere schoenen maar vaak zitten die gewoon echt niet lekker.
Zoiets vind ik wel leuk:

https://www.gaborstore.nl/damesschoenen ... 81.340.12/

https://www.gaborstore.nl/damesschoenen ... 82.391.47/

https://www.gaborstore.nl/damesschoenen ... 61.723.17/
kleinmonstertje wijzigde dit bericht op 17-04-2022 21:05
19.45% gewijzigd
Mika2022 schreef:
17-04-2022 20:24
Bahama’s? Een leuk slippertje dan.
Prima om mee rond te slenteren voor een dagje.
Niet voor iedereen. Ik kan zelf absoluut niet op slippers lopen.
Jufjoke schreef:
17-04-2022 20:36
Precies. Onzin dat 'kan niet op hak'. Kan prima als je het gewend bent.
Die schoenen zijn toch niks voor bij 30C?
Te warm en het ziet er te degelijk uit, helemaal voor die temperatuur.

Kijk eens naar Pikolinos.
Hangt denk ik ook van de vorm van je voet af. Ik vind degene in je OP leuk en zou ze ook kunnen kopen. Of althans zoiets. Maar dat is ook omdat ik een hele brede voorvoet heb en een hele hoge wreef. Bijna alles wat verder langskomt zou ik niet goed aankunnen. Sowieso slaag ik in een gewone schoenwinkel best vaak niet.
Alleen in heel warm weer en als je er 5 km op moet lopen zou ik toch voor wat anders gaan, wat beter luchten kan.
Jufjoke schreef:
17-04-2022 20:36
Nee dat kan ik ook echt niet. Die teen dingen doen ook echt zeer.

En doordat ik gewend ben meestal op een hak te lopen heb ik steeds het gevoel dat ik naar achter val op platte schoenen. Heel gek.
Ik vind het type schoen uit de OP best oké, maar deze uitvoering wat minder. Ik heb zelf diverse Gabors waaronder een paar Mary Jane shoes dus ik ben vast ook oubollig, maar ik vind de mijne wel mooier dan die uit de OP.

Ik heb ongeveer deze, maar dan in een lichte kleur
Afbeelding

De meeste schoenen die mensen hier aanprijzen als “kijk deze zijn veel mooier” vind ik juist afzichtelijk of echt rottig lopen. Botsauto sneakers zou ik gratis nog niet willen hebben, jasses.
Harba lorifa
Dichte zwarte schoenen op de bahama's?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ginevra schreef:
17-04-2022 20:48
Ik vind het type schoen uit de OP best oké, maar deze uitvoering wat minder. Ik heb zelf diverse Gabors waaronder een paar Mary Jane shoes dus ik ben vast ook oubollig, maar ik vind de mijne wel mooier dan die uit de OP.

Ik heb ongeveer deze, maar dan in een lichte kleur
Afbeelding

De meeste schoenen die mensen hier aanprijzen als “kijk deze zijn veel mooier” vind ik juist afzichtelijk of echt rottig lopen. Botsauto sneakers zou ik gratis nog niet willen hebben, jasses.
Dit vind ik persoonlijk echt 60+ schoenen.

Hoe hoog wil je de hak maximaal hebben to?
KamilleT schreef:
17-04-2022 20:33

Ik stik ook in de Gabor en die zijn echt niet allemaal oubollig. Ze hebben wel hele bejaarde modellen, maar ook gewoon moderne. Beetje zoals Ecco. Die hebben afschuwelijke maar ook gewoon leuke met mooie hakken.
Ik kan er ook nog eens gewoon 5 km op lopen ;-D

Ik zie hier een hele hoop lelijkere suggesties voorbij komen dan mijn Gabors en Ecco's.
De schoenen uit je OP vind ik overigens wel afschuwelijk.
Voor 5 km wandelen in de warmte, kies ik voor lederen sandalen met een degelijke zool of, en liefst, voor witte sneakers. Heerlijk met een katoenen sokje erin (onzichtbaar, niet van die eruit piepende).

En ik ben 50+ ;-)

Ik vind niks lelijker dan loafers en moccasins.
mrsniceguy wijzigde dit bericht op 17-04-2022 21:25
9.90% gewijzigd
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Ik vind s jipoenen al snel tuttig.kan zelf alleen op sneakers lopen ben ik ook niet blij mee al heb ik er meerdere en bijna alle kleuren die er bestaan.
Mooie wijde broek vind ik alleen flinke hakken mooi bij. Kan ik niet op lopen dus ook maar weer sneakers bij aan.heel af en toe naar n verjaardag trek ik mooie zit schoenen aan .maar heb altijd n paar sneakers mee,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik ben sowieso niet bij de tijd vrees ik, want wat zijn in hemelsnaam botsauto sneakers??
fashionvictim schreef:
17-04-2022 19:52
Afbeelding

dit vind ik bijvoorbeeld een leuke dichte schoen.
Dit vind ik veel lelijker dan de schoenen uit de op.
Vind de schoenen uit de op best ok.
Maar goed ik loop ook op gabor. Want steunzolen moeten er in kunnen en dat valt niet mee.
Ik loop dus ook maar op 1 paar open schoenen heerlijk: Panama Jack. En ja dat doe ik dus aan als t warm is en ik 5 km moet lopen. Of anders sneakers (ook van gabor trouwens, kunnen de zolen uit en de wreef is hoog, wat lastig te vinden is).

De schoenen die hierboven op t plaatje staan vind ik juist weer schoenen voor oude dames (mijn enige collega die zulke schoenen draagt is 64)
Ik kan je dit soort dingen aanraden. In veel kleuren en printjes te krijgen, ogen als dicht maar luchten door en je kunt er rustig een hele dag op lopen. Weegt niks en je vouwt ze in iedere koffer.
Afbeelding

https://www.ilsejacobsen.com/dk/en/shoe ... UX.S36.303
merano wijzigde dit bericht op 17-04-2022 21:43
5.68% gewijzigd
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven