Mode & Beauty alle pijlers

Deze schoenen leuk?

17-04-2022 19:33 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze schoenen besteld (plaatje lukt niet). Ik zocht zomerse schoenen met dichte neus waarop ik ook een stukje kan lopen. Wat dat betreft voldoen ze.
https://www.zalando.nl/el-naturalista-a ... c-o11.html
Mijn huisfashionista’s vinden het echter helemaal niets, de een vond ze ‘daar kun je echt niet mee lopen’ en de ander ‘wat ouwelijk maar niet heel lelijk’. En ik heb dus al heel lang gezocht omdat veel schoenen gewoon niet lekker zitten, of lelijke hakken, open neuzen of alleen een heel klein stukje voor- en achterkant zodat je in feite alleen een zool hebt.
Wat vinden jullie ervan?
S0LEIL schreef:
17-04-2022 21:24
Ik ben sowieso niet bij de tijd vrees ik, want wat zijn in hemelsnaam botsauto sneakers??
Van die lompe sneakers met dikke zolen. Deze bijvoorbeeld:

Afbeelding
merano schreef:
17-04-2022 21:39
Ik kan je dit soort dingen aanraden. In veel kleuren en printjes te krijgen, ogen als dicht maar luchten door en je kunt er rustig een hele dag op lopen. Weegt niks en je vouwt ze in iedere koffer.
Afbeelding

https://www.ilsejacobsen.com/dk/en/shoe ... UX.S36.303
Leuk, al die kleuren.
Oef nee, de schoenen uit de OP zou mijn moeder van midden in de 70 nog niet aandoen. En al helemaal niet op een tropische bestemming. Dit zijn schoenen die bij die ik hooguit als verplicht onderdeel van een uniform zou dragen.

Ik heb niet goed gegrepen wat er tegen een leuke sneaker is, maar dat zou ik echt leuker vinden.

Open tenen ben ik in verband met mijn lelijke tenen ook niet zo’n fan, maar als ik andere voeten had liep ik tot november op sandalen.
Lady_Day schreef:
17-04-2022 21:42

Afbeelding

O ik snap de term nu. Ook een stuk lelijker dan mijn Gabors :D
Als ik 5 kilometer moet wandelen trek ik toch écht ofwel sneakers aan, ofwel Teva-sandalen.

Waar zijn de goede oude Converses gebleven :-) ?

In 't binnenland draag ik die Teva's trouwens enkel bij 35+ graden.
In 't buitenland kan het me minder schelen dat iedereen mijn lelijke voeten ziet.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Mijn smaak is het niet maar ik vind ze ook niet lelijk. Als je ze mooi vindt en ze zitten lekker, gewoon aantrekken.

Zelf draag ik als ik ver loop bij warm weer juist sneakers (bijvoorbeeld Vans) met sokjes erin. Sandalen hebben bandjes die in mijn opzwellende voeten snijden en op hakken kan ik sowieso niet ver lopen. Sowieso vind ik comfort belangrijker dan modieus ogen. Strompelen met blaren is ook niet hip.
Ginevra schreef:
17-04-2022 20:48
(…)
Ik heb ongeveer deze, maar dan in een lichte kleur
Afbeelding
(…)
Dit vind ik weinig verschil met de OP.
Zoiets dan?
https://www.google.nl/aclk?sa=l&ai=DChc ... AdAAAAABAL
Of
https://www.zalando.nl/tamaris-espadril ... F8QAvD_BwE

https://www.onlybrands.nl/fitflop-cova- ... ather.html
Zouden iig goddelijk moeten lopen tocg?

https://www.menorquinas.nl/product-category/dames-heren
Ook leuk vind ik!
KamilleT schreef:
17-04-2022 19:51
Waar ik volgende week heen ga, is het wel snikheet :)
Zijn mooie sandaaltjes met goede zool dan geen optie?
Zelf draag ik sneakers als ik echt een eind moet lopen, ook in de zomer en op vakantie maar heb ook mooie leren sandaaltjes met een goed voetbed.
Lorem_Ipsum schreef:
17-04-2022 21:50
Dit vind ik weinig verschil met de OP.
Ik vind de rand, het bandje en de hak mooier dan die in de OP.

Maar goed het is eens te meer duidelijk dat smaken verschrikkelijk verschillen. Ik vind mocassins, loafers, botsauto sneakers en dan nog een hoop andere schoenen in dit topic afzichtelijk lelijk, en de schoenen die ik postte vind ik mooi.
Het is dat ik weet dat veel sneakers nog duur zijn ook, anders zou ik denken dat al die arme zielen geen geld hebben om normale schoenen te kopen ;-D
En anderen vinden dat andersom.
Harba lorifa
Lorem_Ipsum schreef:
17-04-2022 21:47
Oef nee, de schoenen uit de OP zou mijn moeder van midden in de 70 nog niet aandoen. En al helemaal niet op een tropische bestemming. Dit zijn schoenen die bij die ik hooguit als verplicht onderdeel van een uniform zou dragen.

Ik heb niet goed gegrepen wat er tegen een leuke sneaker is, maar dat zou ik echt leuker vinden.

Open tenen ben ik in verband met mijn lelijke tenen ook niet zo’n fan, maar als ik andere voeten had liep ik tot november op sandalen.
True, met dien verstande dat ik open tenen altijd lelijk vind.
merano schreef:
17-04-2022 21:39
Ik kan je dit soort dingen aanraden. In veel kleuren en printjes te krijgen, ogen als dicht maar luchten door en je kunt er rustig een hele dag op lopen. Weegt niks en je vouwt ze in iedere koffer.
Afbeelding

https://www.ilsejacobsen.com/dk/en/shoe ... UX.S36.303
Kan best zijn maar ik vind ze erg lelijk. Net waterschoenen.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Lady_Day schreef:
17-04-2022 21:42

Afbeelding
Ik vind ze vaak lelijk maar vind deze wel leuk in zijn soort.
KleinMonstertje schreef:
17-04-2022 19:39
Als je eruit ziet als het vrouwtje van kabouter Plop dan staat het wel leuk denk ik.
:HA:

Ik vind ze ook afschuwelijk.. maar smaken verschillen en misschien is je kleding wel in dezelfde stijl. Dus dan past het bij jou. Er zullen vast meer mensen zijn die jouw smaak delen. Draag wat je mooi vind.
hoe oud ben je? (Puur nieuwsgierig)
Ik vind het leuke schoenen!

Voordeel van El Naturalista is ook, vind ik, dat ze erg lekker lopen door de rubberen hak, die veert een beetje.

Bovendien een milieuvriendelijk merk, ook fijn.
Star⁴ schreef:
17-04-2022 20:03
Ook niet met een paar leuke Softclox? Je gaat naar de Bahama's toch?

Afbeelding

Afbeelding
Heb ik en ik vind ze vet beroerd lopen helaas…
Chocolade, altijd goed!
Limon schreef:
17-04-2022 19:39
Niet mijn smaak, maar als jij ze leuk vindt en ze zitten lekker: gewoon dragen en niks van anderen aantrekken.
Dit. Als ze goed zitten, ze zijn best netjes en voldoen aan je wensen.
Ginevra schreef:
17-04-2022 22:16
Ik vind de rand, het bandje en de hak mooier dan die in de OP.

Maar goed het is eens te meer duidelijk dat smaken verschrikkelijk verschillen. Ik vind mocassins, loafers, botsauto sneakers en dan nog een hoop andere schoenen in dit topic afzichtelijk lelijk, en de schoenen die ik postte vind ik mooi.
Het is dat ik weet dat veel sneakers nog duur zijn ook, anders zou ik denken dat al die arme zielen geen geld hebben om normale schoenen te kopen ;-D
En anderen vinden dat andersom.
Ik heb zowel veel gewone leren schoenen als een keur aan gympen en sneakers, ik geef veel en vaak geld uit aan schoenen.

Maar ik zou nog eerder cowboy boots onder m’n shorts aan doen, dan van die knobbelhakken.

Maar ja, da’s inderdaad heel persoonlijk. Ik zou onderstaande zeker niet op een tropische vakantie aan doen, want als er gewandeld moet worden, trek ik gewoon wandelschoenen aan, en als ik uitga, trek ik gewoon een flinke hak aan.

Maar op deze loop ik makkelijk, hoewel ook zeker niet iedereens smaak:

Afbeelding
Lorem_Ipsum schreef:
17-04-2022 22:41
Ik heb zowel veel gewone leren schoenen als een keur aan gympen en sneakers, ik geef veel en vaak geld uit aan schoenen.

Maar ik zou nog eerder cowboy boots onder m’n shorts aan doen, dan van die knobbelhakken.

Maar ja, da’s inderdaad heel persoonlijk. Ik zou onderstaande zeker niet op een tropische vakantie aan doen, want als er gewandeld moet worden, trek ik gewoon wandelschoenen aan, en als ik uitga, trek ik gewoon een flinke hak aan.

Maar op deze loop ik makkelijk, hoewel ook zeker niet iedereens smaak:

Afbeelding
Wat is het merk? Erg leuk!
Ik draag op vakantie bij wandelen wandelschoenen (ik heb ooit bij de Decathlon een soort wandel ballerina's gekocht, heel fijne schoenen al zijn ze niet mooi).
Een hele dag op pad Teva sandalen of teva slippers.
Leuk voor de dag dan heb ik een paar loafers of een paar Camper schoenen die lekker zitten om dikke warme voeten, of comficush Vans.
.
anoniem_677683ba4a1a0 wijzigde dit bericht op 18-04-2022 00:03
99.01% gewijzigd
TheeMetChocolade schreef:
17-04-2022 22:36
Heb ik en ik vind ze vet beroerd lopen helaas…
Ik kan me ook absoluut niet voorstellen dat iemand comfortabel loopt op die harde houten dingen. Ze zijn wel aardig om te zien, maar ik zou hier ook geen meter op kunnen lopen.
Lorem_Ipsum schreef:
17-04-2022 22:51
https://inch2.com/products/black-caviar-sandals Maar alleen online, dat vindt niet iedereen prettig.
Mooi maar wel even sparen, prijzig. Maar mooi!
Ik zou zelf dat bandje over de wreef niet willen, maar verder prima schoenen die lekker lijken te lopen.

Ik heb ook liever dichte schoenen, al is het maar omdat ik altijd erg veel last heb van bandjes e.d. bij sandalen (heb weinig eelt dus ik heb veel en lang last van allerlei 'randjes' en bandjes).

Maar zoals ik vol afschuw kijk naar die botsauto schoenen of naar enkellaarsjes onder een elegante jurk, zo vol afschuw reageert men hier zodra ik het woord ballerina noem :-D

Dus ik zou maar vooral kijken naar een schoen die lekker zit en die jij zelf mooi vindt.
.
anoniem_677683ba4a1a0 wijzigde dit bericht op 18-04-2022 00:03
99.79% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven