Deze schoenen leuk?
zondag 17 april 2022 om 19:33
Ik heb deze schoenen besteld (plaatje lukt niet). Ik zocht zomerse schoenen met dichte neus waarop ik ook een stukje kan lopen. Wat dat betreft voldoen ze.
https://www.zalando.nl/el-naturalista-a ... c-o11.html
Mijn huisfashionista’s vinden het echter helemaal niets, de een vond ze ‘daar kun je echt niet mee lopen’ en de ander ‘wat ouwelijk maar niet heel lelijk’. En ik heb dus al heel lang gezocht omdat veel schoenen gewoon niet lekker zitten, of lelijke hakken, open neuzen of alleen een heel klein stukje voor- en achterkant zodat je in feite alleen een zool hebt.
Wat vinden jullie ervan?
https://www.zalando.nl/el-naturalista-a ... c-o11.html
Mijn huisfashionista’s vinden het echter helemaal niets, de een vond ze ‘daar kun je echt niet mee lopen’ en de ander ‘wat ouwelijk maar niet heel lelijk’. En ik heb dus al heel lang gezocht omdat veel schoenen gewoon niet lekker zitten, of lelijke hakken, open neuzen of alleen een heel klein stukje voor- en achterkant zodat je in feite alleen een zool hebt.
Wat vinden jullie ervan?
maandag 18 april 2022 om 11:21
Ik ga ze terugsturen. Zelf was ik er ook niet 100% van overtuigd. Ik ga er trouwens niet echt 5 km op wandelen, maar zo gedurende de dag zet je toch best een hoop stappen. Al is het maar op mijn werk, als ik daar een uur achter elkaar zit, is het veel (en dan heb ik een kantoorbaan).
Ik heb nu deze besteld. Wel een sleehak maar niet zo’n lelijke, en de kleurtjes vind ik ook heel leuk.
https://www.zalando.nl/pikolinos-sandal ... 6-o11.html
Ik heb nu deze besteld. Wel een sleehak maar niet zo’n lelijke, en de kleurtjes vind ik ook heel leuk.
maandag 18 april 2022 om 11:25
Die laatste schoen vind ik inderdaad vreselijk. Dat zijn me dus drie bruggen te ver.viva-amber schreef: ↑18-04-2022 10:58De Bahama's is zon, zee, strand en palmbomen. Ik weet niet waar je geen gaat? Ik ben zowel op een privé eiland als op het hoofd-eiland geweest.
Privé eiland is alleen strand en natuur, mooie vissen enzo en veel zand.
Hoofdplaatsje is ook een tropisch stadje met veel palmen en stranden, rumfabriek, rum cake...eigenlijk alles met rum, gekleurde gebouwen in pastel ook overheidsgebouwen zien er zo uit.
Iedereen ziet er tropisch uit voor je referentiekader, lichte kleding in zowel materiaal als kleur. Canvas kan prima, zomer gympen en zomerschoenen.
Er lopen zelfs mensen in hun badkleding met een omslagdoek op straat.
Outfit:
Schoen:
Jammer dat je een wedge/sleehak, tenen en canvas lelijk vindt, want dat staat eigenlijk wel het leukste:![]()
Van mijn vriend had ik al gehoord dat veel toeristen die van de cruiseschepen komen, soms zo ongeveer niets aan hadden. Een bikini met pareo of zo. Hij moet zelf ook een beetje aanpassen. Thuis draagt hij in zijn vrije tijd alsnog een overhemd, maar zijn collega’s daar lopen er buiten het werk zeer zomers bij. Nou ja, dan doe ik alsnog mijn leuke jurkje aan, dat past best.
maandag 18 april 2022 om 11:35
maandag 18 april 2022 om 11:38
Dat is net zoiets als dat alle Nederlanders gierig zijn . Niet dus .viva-amber schreef: ↑18-04-2022 11:35Amerikanen schamen zich idd nergens voor. Ik heb wel gelachen op de pier...maar no way dat ik in mijn bikini in een (hoofd)stad ga lopen.
maandag 18 april 2022 om 12:18
SunShine35 schreef: ↑18-04-2022 00:11Niet mooi. Maar wat boeit dat als jij ze mooi vindt en al besteld hebt?
Ik heb aparte schoenen met blauwe suède waarvan ik me voor kan stellen dat mensen ze niet mooi vinden. Ik weet zelf niet eens of ik ze mooi vindt. Maar ze zitten lekker. En of anderen ze mooi vinden maakt me eigenlijk niet zoveel uit….
Ja, zo heb ik een paar winterlaarzen. Ik vind ze zelf op het randje, eigenlijk niet mooi. Maar ze zijn warm, kunnen zelfs in lichte sneeuw, zijn waterdicht en ze zitten als pantoffels en ik kan er rustig 15 km. op lopen.
Dus dan maar lelijk, ik heb al 3 paar versleten
maandag 18 april 2022 om 12:40
Ik heb een soort van stevige ballerina’s met een bandje met klittenband van Hush Puppies. Die zouden vast ook stevig bekritiseerd worden hier, maar ik heb er jarenlang plezier op gehad en veel kilometers op gelopen zonder blaren of pijn. Volgens mij heb ik ze zelfs ooit voor weinig bij de Schoenenreus of een vergelijkbare zaak gekocht. Helaas zijn ze nu echt helemaal af, en het mooie al een paar jaar geledenS0LEIL schreef: ↑18-04-2022 12:18
Ja, zo heb ik een paar winterlaarzen. Ik vind ze zelf op het randje, eigenlijk niet mooi. Maar ze zijn warm, kunnen zelfs in lichte sneeuw, zijn waterdicht en ze zitten als pantoffels en ik kan er rustig 15 km. op lopen.
Dus dan maar lelijk, ik heb al 3 paar versleten![]()
maandag 18 april 2022 om 14:21
Totaal niet mijn smaak, maar wel een stuk beter, sowieso meer passend voor de gelegenheid en ook mooier. Wel nog steeds wat ouwelijk / tuttig.KamilleT schreef: ↑18-04-2022 11:21Ik ga ze terugsturen. Zelf was ik er ook niet 100% van overtuigd. Ik ga er trouwens niet echt 5 km op wandelen, maar zo gedurende de dag zet je toch best een hoop stappen. Al is het maar op mijn werk, als ik daar een uur achter elkaar zit, is het veel (en dan heb ik een kantoorbaan).
Am Yisrael Chai!
maandag 18 april 2022 om 15:07
Mee eens. Moet het perse iets ouwelijks zijn? Wat is er mis met een paar all stars of zo?fashionvictim schreef: ↑18-04-2022 14:21Totaal niet mijn smaak, maar wel een stuk beter, sowieso meer passend voor de gelegenheid en ook mooier. Wel nog steeds wat ouwelijk / tuttig.
maandag 18 april 2022 om 15:44
Als dit ouwelijk is, so be it. Ik vind het een stuk mooier dan van die sleehakken van sisal of sandalen met van die brede banden over je voet, zoals eerder geplaatst als ‘trendy’.
maandag 18 april 2022 om 18:06
Vraag ik me ook af . Die superga’s die Star plaatste zijn ook leuk onder een zomerjurk en nog steeds comfortabel . Ik heb zelf wit leren Allstars staan ook leuk onder een jurk . Comfortabel hoeft niet gelijk met oubollig te staan .
maandag 18 april 2022 om 19:03
Ja precies. De Amerikanen die ik ken, wonen in een warm klimaat en zijn al van de rel als je in je eigen huis een hemdje zonder bh draagt en ze onverwacht op bezoek komen.Yildizlar2 schreef: ↑18-04-2022 11:38Dat is net zoiets als dat alle Nederlanders gierig zijn . Niet dus .
Of als je in je eigen huis in je zwembad zit en je je niet omkleedt. Dan wordt je echt aangesproken dat m/v zich 'uncomfortable' voelt en wordt je geacht je een beetje aan te kleden. In een bikini door de winkelstraat lopen gebeurt alleen in bepaalde straten waar dat als leuk voor toeristen wordt gezien, zoals bijv Volendam met kledingdracht zeg maar. kinderen mogen op school niet eens spaghetti bandjes of een hotpants aan al is het boven de 30 graden.
maandag 18 april 2022 om 19:41
Het hangt er ook in Amerika heel erg vanaf uit welk milieu je komt.Surebaby schreef: ↑18-04-2022 19:03Ja precies. De Amerikanen die ik ken, wonen in een warm klimaat en zijn al van de rel als je in je eigen huis een hemdje zonder bh draagt en ze onverwacht op bezoek komen.
Of als je in je eigen huis in je zwembad zit en je je niet omkleedt. Dan wordt je echt aangesproken dat m/v zich 'uncomfortable' voelt en wordt je geacht je een beetje aan te kleden. In een bikini door de winkelstraat lopen gebeurt alleen in bepaalde straten waar dat als leuk voor toeristen wordt gezien, zoals bijv Volendam met kledingdracht zeg maar. kinderen mogen op school niet eens spaghetti bandjes of een hotpants aan al is het boven de 30 graden.
Maar in milieu-feestcruise-naar-de-Bahama's kan dronken met iets te veel curves in je bikini over de boulevard flaneren prima.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 24 april 2022 om 18:23
Ah..ik wilde schrijven dat ik je 1e keuze niet mooi vond: te oubollig. De 2e keuze is al een stuk beter. Ik vind het ook lastig om voor de zomer mooie schoenen te vinden die ook nogeens lekker lopen. Ik kies vaak voor sneakers en sandalen die mooi en comfortabel zijn. En aan die laatste eis is weleens moeilijk te voldoen. Tamaris heeft voor mij fijne modellen. Trendy en toch fijn om op te lopen.
zondag 24 april 2022 om 23:10
Ze zijn veeeel beter dan je eerste keuze en als ze lekker zitten dan zijn ze fantastisch voor jou. De rest is een kwestie van smaak.KamilleT schreef: ↑18-04-2022 11:21Ik ga ze terugsturen. Zelf was ik er ook niet 100% van overtuigd. Ik ga er trouwens niet echt 5 km op wandelen, maar zo gedurende de dag zet je toch best een hoop stappen. Al is het maar op mijn werk, als ik daar een uur achter elkaar zit, is het veel (en dan heb ik een kantoorbaan).