Mode & Beauty alle pijlers

Didi achtige zomerkleding

25-05-2019 08:23 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd om nieuwe zomerkleding te kopen. Niet bepaald mijn hobbie, maar ik begin te verslonzen en moet dus wel.
Pas in de stad geweest rondje h&m en zara gedaan, maar vond het maar weinig inspirerend. Didi vind ik dan wel weer leuk, maar vaak zo didi achtig, het straalt er zo vanaf zeg maar.
Hebben jullie tips voor vergelijkbare winkels? Of stel ik me aan en doe ik gewoon te moeilijk? Ik kom er even niet uit.
Ik hou van kleurtjes, beetje vrolijke kleding, maar ben tegelijkertijd bang dat ik teveel opval. Daar zit de clou ook een beetje.... voel me de laatste tijd niet echt lekker in mn vel en loop dus het liefst in grote wolle vesten. S winters is dat nog te doen om me daarin te verstoppen, maar nu de zomer er aan komt, moet ik mezelf maar eens bij elkaar rapen en wat aandacht aan mezelf geven...

Fijn als jullie wat tips hebben, dank alvast.
Thanks 47084. Ik woon vlakbij een Hema. Straks even kijken of ze bij ons nog groen/khaki hebben.
Ghost79 schreef:
25-05-2019 09:21
Ik bestel regelmatig daar en hoef nooit vooruit te betalen. Dat vind ik er juist zo fijn aan incl. de snelle levering en het eenvoudig retourneren. I love Wehkamp!
Dat deed ik ook. Tot ik ontdekte hoe enorm belastend retourneren voor het milieu is. Direct gestopt.
Pamflet schreef:
25-05-2019 11:34
Dat deed ik ook. Tot ik ontdekte hoe enorm belastend retourneren voor het milieu is. Direct gestopt.
Ik ben vegetariër en ik heb geen auto/rijbewijs. Dus ik heb wel wat milieu vervuiling tegoed :-D
Vind bij Didi ook regelmatig leuke kleren. Maar heb niet het idee dat ik er Didi achtig dan bij loopt. Naast Didi heb ik ook van veel andere merken.

Als je Didi leuk vindt koopt je toch gewoon Didi kleren. Je kunt misschien bij een broek of rok van Didi een bovenstuk van een ander merk doen. Dat is maar half zo Didi achtig.
Pipistrello schreef:
25-05-2019 10:48
Ik ging helemaal blij op hema.nl kijken maar zie ze niet?
In de winkels misschien nog?
HEMA heeft dit jaar echt leuke dingen maar online was niet eens alles.
Ik heb het hoofdkantoor vlakbij en daar zit een winkel bij waar mensen alleen eten kopen, dus de kinderkleding en dameskleding is daar vaak nog. Man, wat een feest dit jaar.
Ik koop ongeveer alles bij Wehkamp en betaal altijd achteraf. Overigens ook Didi kleding. Die is helemaal niet persé kleurrijk. Ik heb er een heleboel shirtjes van in effen kleuren zonder patroontje dus. En de pasvorm is natuurlijk heel persoonlijk hè. Voor mij is het juist prima.
Sjulia schreef:
25-05-2019 11:36
Ik ben vegetariër en ik heb geen auto/rijbewijs. Dus ik heb wel wat milieu vervuiling tegoed :-D

En ik heb nog nooit gevlogen dus ik mag ook :mrgreen:
clemance schreef:
25-05-2019 08:47
Ik ben daar dan weer geen fan van, ineens 500 - 600 euro vooruit betalen, dat slaat zo'n gat in mijn bankrekening.

Als je DIDI leuk vind, niks mis mee toch? Je moet je niet zo druk maken wat anderen van jou of je kleding vinden. En geloof me als ik zeg dat niemand met jouw kleding bezig is. Ik was gisterenavond op stap met een vriendin en ik weet nu echt niet meer wat ze aan had. Het is zo onbelangrijk. Draag lekker waar jij je goed in voelt.
Ik betaal altijd achteraf bij wehkamp. Die keuze heb je ook.
Appeltaartmetrozijn schreef:
25-05-2019 09:55
Dank voor alle tips. Ik zal eens op wehkamp gaan kijken.
Verder zal ik gewoon eens gaan passen bij didi. Ik zie het vaak wel aan mensen dat ze didi kleding aan hebben, maar dan kan inderdaad ook aan mij liggen :-)

Het ligt echt aan de combinatie. Ik ben zelf helemaal geen echt "Didi-type" en toch heb ik aardig wat shirtjes van hen(hun?). En soms kan een saaie broek best leuk opfleuren van een wat bijzonderder Didi-topje.
Die flodderjurken in heftige patronen hoef ik ook niet.
Sjulia schreef:
25-05-2019 11:36
:-D

Ik bedoelde het niet belerend, hoor. Zelf leef ik heus niet perfect. Het is meer dat ik me nooit had gerealiseerd hoe enorm belastend het was, daar schrok ik van toen ik erachter kwam. Maar goed, off topic.
Als je van drukke printjes houdt is Animapop misschien ook wel wat voor je.

https://www.animapop.it/home.html
Gewoon Didi kopen als je dat leuk vindt. Niet alles is schreeuwerig bij Didi en je kunt het ook met andere items combineren.

Zelf koop ik vaak bij:

- Didi
- Steps
- Zizzi
- WE
- Expresso
- Bel en Bo (Belgische winkel, maar ze bezorgen ook in Nederland)
- E5 Mode (Ook een Belgische winkel)
- Cassis Mode (Belgisch)

Paprika vind ik persoonlijk helemaal niks (noemde ook iemand). H&M vind ik ook vaak net niet.
Ik heb maat 44 en Ulla Popken staat erom oubollig te zijn, maar ik heb daar laatst een hele gave blauwe jurk gekocht. Ik koop veel trouwens online. Heb laatst ook een hele gave jurk bij Steps gekocht. In de aanbieding uiteraard ;-)
Geslaagd hoor :-)

Leuk setje bij didi en uiteindelijk uitgekomen bij een alternatief winkeltje voor nog een broek en vestje erbij. Op een marktje nog een rok en leren tas en ik ben weer helemaal happy. Volgende keer begin ik in de alternatieve hoek.

Wel veel broeken aangehad en vind de mode bij de doorsnee winkels niet echt mijn stijl, maar het is dus toch nog goed gekomen.
Nu voetjes omhoog :-D
Appeltaartmetrozijn schreef:
26-05-2019 18:58
Geslaagd hoor :-)

Leuk setje bij didi en uiteindelijk uitgekomen bij een alternatief winkeltje voor nog een broek en vestje erbij. Op een marktje nog een rok en leren tas en ik ben weer helemaal happy. Volgende keer begin ik in de alternatieve hoek.

Wel veel broeken aangehad en vind de mode bij de doorsnee winkels niet echt mijn stijl, maar het is dus toch nog goed gekomen.
Nu voetjes omhoog :-D
:yes:
clemance schreef:
25-05-2019 08:47
Ik ben daar dan weer geen fan van, ineens 500 - 600 euro vooruit betalen, dat slaat zo'n gat in mijn bankrekening.

Als je DIDI leuk vind, niks mis mee toch? Je moet je niet zo druk maken wat anderen van jou of je kleding vinden. En geloof me als ik zeg dat niemand met jouw kleding bezig is. Ik was gisterenavond op stap met een vriendin en ik weet nu echt niet meer wat ze aan had. Het is zo onbelangrijk. Draag lekker waar jij je goed in voelt.
ahum, ik weet dat dus echt wel, ik let daar namelijk wel op
Ik zou ook gokken dat Steps wel wat voor je heeft.
Herken wat je zegt over Didi, dat heeft een bepaalde truttigheid, die je er aan afziet.
Net als Tante Betty/Betsy-jurken, jurken kunnen zo leuk zijn, maar ze hebben er totaal saaie kledingstukken van gemaakt
misschien vind je Desigual ook leuk
Lorem Ipsum
Nee TO, didi en Paprika (!) (zoals ik hier las) kan echt niet. Kijk eens bij Zalando en Whehkamp, hebben ze hele leuke merken die echt vol zitten met kleurtjes maar die een stuk hipper zijn dan Didi (ik hou zelf ook van kleurtjes) Missguided is een heel leuk merk1(van de zalando)
Marie-Antoinettexx schreef:
27-05-2019 14:01
Nee TO, didi en Paprika (!) (zoals ik hier las) kan echt niet. Kijk eens bij Zalando en Whehkamp, hebben ze hele leuke merken die echt vol zitten met kleurtjes maar die een stuk hipper zijn dan Didi (ik hou zelf ook van kleurtjes) Missguided is een heel leuk merk1(van de zalando)
Kan echt niet, nog wel. En als ik het nou aantrek, wat gebeurt er dan? Word ik dan gearresteerd ofzo?

Ik heb dat Missguided eens gegoogeld, maar dat is geen alternatief voor iemand die van Didi houdt.

Kan echt niet?? Ik draag veel Didi. Gewoon effen shirts met een model wat mij goed staat. Je kunt Didi op veel manieren gebruiken hoor.
Paprika vind ik ook niks, maar Didi heeft echt wel leuk spul. Niet alles natuurlijk, maar dat heb je overal. Ze hebben ook gewoon rustige kleding en de kwaliteit is vaak goed.
En dat Missguided is leuk voor 15-jarigen zo te zien.
Betty_Slocombe schreef:
27-05-2019 15:53
Kan echt niet, nog wel. En als ik het nou aantrek, wat gebeurt er dan? Word ik dan gearresteerd ofzo?

Ik heb dat Missguided eens gegoogeld, maar dat is geen alternatief voor iemand die van Didi houdt.
Is meer H&M spul zo te zien.
Als ik kijk naar de huidige collectie jurken van Didi zie ik weinig aparte kleurcombinaties en drukke prints. Ik kan me herinneren dat dat vroeger anders was. De kleding die ik voor ogen heb zou ik zeker wel herkennen als een Didi-outfit, maar wat ze nu verkopen is toch niet meer zo herkenbaar. Vrij standaard eigenlijk.
Betty_Slocombe schreef:
27-05-2019 15:53

volgens mij heeft iedereen een andere beeld bij 'Didi'
Hoewel ik veel kleding bij Wehkamp heb gekocht in het verleden, zie ik nu helemaal niets van mijn gading. Op dit moment is de kleding van Wehkamp oubollig, voor bejaarde vrouwen.
Ik heb begrepen dat die oubollige kleding volop in de mode komt, ze hebben er ook een naam voor, maar die ben ik vergeten. Ik kijk er niet naar uit, want dat betekend dat ik de komende seizoenen in mijn blootje de straat op moet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven