donker haar blonderen.
donderdag 21 maart 2013 om 16:12
Ik heb mijn haar bruin geverfd. best donker. en nu wil ik het dus heel graag blond verven. (licht blond) ik weet het dit wordt lastig! maar goed ik denk dat ik het aandurf. Ik heb vrij lang haar. Ruim over de schouders.
Ik heb wat rond gekeken en lees van alles over ontkleuren. Maar hoe werkt dit? en hoe maak ik dit? want in de winkel zijn wel pakjes te koop maar dat is dan de ontkleuring?
Dus eerst ontkleuren en dan blonde verf erover heen? Iemand ook ervaring met blonde verfmousse? Normaal gebruik ik namelijk ook mousse om mijn haar te verven.
Alvast bedankt!
Ik heb wat rond gekeken en lees van alles over ontkleuren. Maar hoe werkt dit? en hoe maak ik dit? want in de winkel zijn wel pakjes te koop maar dat is dan de ontkleuring?
Dus eerst ontkleuren en dan blonde verf erover heen? Iemand ook ervaring met blonde verfmousse? Normaal gebruik ik namelijk ook mousse om mijn haar te verven.
Alvast bedankt!
donderdag 21 maart 2013 om 21:47
ik heb even advies gevraagd bij een kapperswinkel. ik heb nu een middel wat alleen de verf uit mijn haar haalt. dus mijn eigen haar kleur laat zoals het is. het is niet slecht voor je haar. (zal natuurlijk ook niet geweldig zijn denk ik) en heb er 2 van mee gekregen op advies. dit moet ik ongeveer 30 minuten laten zitten en kijken of er een 2e keer nodig is.
ze heeft me geadviseerd om dan terug te komen om te kijken welke kleur er nodig is omdat de verf dan wat donkerder uit valt ofzo. dus moet ik een lichtere kleur dan dat ik eigenlijk wil. gaf me wel een fijn gevoel dat ze graag wou dat ik dan dus terug zou komen. (als ze weet dat het troep is zal ze dat niet zo uitdrukkelijk vertellen)
ben dus wel blij dat dit niet zo schadelijk is als dat ontkleuren.
het heet trouwens metamorphose reflexx color out.
ze heeft me geadviseerd om dan terug te komen om te kijken welke kleur er nodig is omdat de verf dan wat donkerder uit valt ofzo. dus moet ik een lichtere kleur dan dat ik eigenlijk wil. gaf me wel een fijn gevoel dat ze graag wou dat ik dan dus terug zou komen. (als ze weet dat het troep is zal ze dat niet zo uitdrukkelijk vertellen)
ben dus wel blij dat dit niet zo schadelijk is als dat ontkleuren.
het heet trouwens metamorphose reflexx color out.
zaterdag 23 maart 2013 om 15:37
nou ik heb het gedaan! ik ben nog niet heeeeel blond maar het begin is er. het is geen rare kleur geworden ofzo. wel wat kleurverschil boven is het lichter dan onder maar het ziet er niet lelijk uit. dus langzaam aan nu maar steeds blonder verven.
ik heb nog geen foto. ik ga deze week nog weer opnieuw verven dus dan zal ik wel even 1 maken
ik heb nog geen foto. ik ga deze week nog weer opnieuw verven dus dan zal ik wel even 1 maken
zaterdag 23 maart 2013 om 18:34
Wat goed TO! En dat het na de eerste keer al niet extreem lelijk is, is een goed teken meestal Dan heeft het goed gepakt. Het zal dan de tweede keer, en/of met het echte blond verven zeker wel mooi zijn!
Gewoon bij de volgende stap weer bij de punten (donkerste delen) beginnen. Jeukte het spul erg op je hoofd?
Gewoon bij de volgende stap weer bij de punten (donkerste delen) beginnen. Jeukte het spul erg op je hoofd?