Mode & Beauty alle pijlers

Donkere kringen

07-10-2013 16:47 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames (en misschien ook heren),

Wat is de beste oogcrème/ remedie voor donkere kringen? Ik heb gezien dat dit onderwerp een keer eerder is geplaatst, maar er kwamen niet heel veel reacties op. Zelf ben ik ook al op internet aan het neuzen, maar blijf het toch lastig vinden. Ik ben niet iemand die een enorm bedrag wil neerleggen voor een crème en camoufleren doe ik al, maar het mocht niet baten. Heeft er iemand tips of aanbevelingen (mogen ook aanbevelingen zijn voor een concealer)?
Mac Pro Longwear concealer.

Flesje met een pompje. Aanbrengen met je vingers. Klein beetje gezichtscreme eronder anders ga je droogte rimpels zien.

Succes.
Pro longwear conceiler van MAC werkt prima bij mijn donkere kringen
Al twee enthousiaste reacties op de MAC concealer. Misschien toch eens langs een MAC counter gaan en het laten aanbrengen. Gaat deze concealer lang mee?
Ik ben pas aan mijn eerste flesje, dus weet nog niet hoe lang ik er mee doe. Ik vind dit wel een hygiënische verpakking door het pompsysteem. Voorheen wel een YSL met een kwastje en dat vind ik minder prettig en het werkt ook minder goed.
Ja ik doe er minimaal 3 maanden mee
Tip: gebruik onder je concealer een primer, dan blijft je make up beter zitten.

Ik gebruik een vloeibare concealer van L'Oréal en een underbase van Etos eigen merk.

Blijft perfect zitten!
quote:amperbroekies schreef op 07 oktober 2013 @ 20:24:

Tip: gebruik onder je concealer een primer, dan blijft je make up beter zitten.

Ik gebruik een vloeibare concealer van L'Oréal en een underbase van Etos eigen merk.

Blijft perfect zitten!Ah, dat is wel een goede! Ik gebruik eigenlijk alleen primer op m'n oogleden. Dank je voor de tip!
Ik gebruik de concealer van Ellis Faas en dat is echt een miracle worker. Doe je ook erg lang mee. Zo lang dat ik 'm niet op krijg binnen een jaar.

Genoeg kleuren en een superdekking. Krijg er zelfs de rode gesprongen adertjes mee weg. Echt, zou die proberen, je wordt er blij van.
quote:Piratesse schreef op 07 oktober 2013 @ 21:28:

Ik gebruik de concealer van Ellis Faas en dat is echt een miracle worker. Doe je ook erg lang mee. Zo lang dat ik 'm niet op krijg binnen een jaar.

Genoeg kleuren en een superdekking. Krijg er zelfs de rode gesprongen adertjes mee weg. Echt, zou die proberen, je wordt er blij van.Ja? Fijn om een positieve reactie te horen! Ik heb deze concealer al meerdere keren online bekeken, alleen ik twijfelde heel erg omdat er niet veel reviews over te vinden zijn. De reviews die er zijn, zijn echter wel allemaal positief.
Ja ik ben niet zo snel tevreden, omdat je het zo vaak zo vreselijk ziet zitten, dat het zo cakerig/poederig/rimpelig wordt.

O, en ook vaak foute kleur, te wit (touche eclat), te geel (laura mercier en bobbi brown), doet gewoon helemaal niets (la prairie), gewoon in alle opzichten lelijk (Sisley).

En deze is simpelweg goed.

Als je ze mailt sturen ze een proefje, doen ze niet moeilijk over.
Weet niet of je in de buurt woont van een Douglas waar ze een mac counter hebben. Maar anders zou je je daar eens kunnen laten adviseren wat voor jouw een goede concealer is. En laat het aanbrengen dan kan je zien wat het voor je doet. Heb je blauwe kringen of zijn ze meer paarsig? Dat vereist dan alweer een hele andere ondertoon dan dat de kringen blauw zijn.

De pro longwear concealer heeft een volledige dekking en zeer geschikt voor donkere kringen.

Suc6

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven