Mode & Beauty alle pijlers

Doutzen Kroes

17-11-2007 14:32 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag haar pas bij de Wereld draait door. Ik vind haar zo'n verwonderlijk mooi meisje! Echt niet normaal meer. Ik zag haar weleens op foto's, maar op tv vond ik haar echt super knap..

Wilde dit gewoon even kwijt. Heb het bij weinig mensen dat ik iemand zo mooi vind.

Wat vinden jullie??

Of bij wie hebben jullie dit??
Ik vind Winona Ryder echt de allermooiste vrouw ooit. Daar kan ik naar blijven kijken, zo mooi!

Ik vind op nummer 1: Doutzen. Wat een mooie meid is dat zeg.

Nummer 2: Bette Franke. Erg mooi.

Nummer 3. Kate Walsh en Jennifer Aniston (gedeelde derde plaats).
Nee, ik vind Doutzen echt niet mooi.

Maar wel: Keira (die aaibare schoonheid), Jessica Alba, Petra Nemcova, een zwart model van Victoria`s secret waarvan ik de naam niet weet, Michelle Pfeiffer, Lisa Edelstein van House en Monica Bellucci.
Viva naar de knoppen.

Ik vind Helena Christensen echt heel erg mooi en zeker in de clip van Wicked Games was ze echt prachtig en sexy (en Chris Isaak was toen ook een heerlijk hapje ).

Maar even on-topic: Is die vreselijke stem die je hoort in de L'Oreal reclame echt de stem van Doutzen?
quote:saszzje schreef op 02 oktober 2009 @ 14:54:

Ik vind Winona Ryder echt de allermooiste vrouw ooit. Daar kan ik naar blijven kijken, zo mooi!

[afbeelding]Snap niet wat hier nou zo bijzonder aan is.
Ik vond Winona heel mooi in House of the spirits.
Viva naar de knoppen.
quote:iris1969 schreef op 04 oktober 2009 @ 18:08:

Maar even on-topic: Is die vreselijke stem die je hoort in de L'Oreal reclame echt de stem van Doutzen?ja.
Ik vind Doutzen prachtig. Maar er zijn toch zoveel mooie, knappe vrouwen in de wereld. Ook gewoon in je directe omgeving.

Een ouwetje, Simone Signoret.
Is de mond van doutzen puur natuur?? die vindt ik zo mooi!!!

Ik vindt haar ook echt een mooie meid.
zij is idd uitzonderlijk wonderschoon en fris

Carice van Houten vind ik ook iets hebben. Ze is een klasse schoonheid. Ze zal er niet snel ordinair uit zien volgens mij. Daar houd ik wel van.
Ik vind Carice ook erg mooi. Verder vind ik Doutzen wel mooi, maar ze is niet de allermooiste vrouw imho. Ik vind Naomi Campbell echt prachtig, die heeft echt een perfect geproportioneerd gezicht.

En Cindy Crawford is ook erg mooi. Bovendien stamt ze uit de tijd dat modellen nog borsten en heupen mochten hebben.

er zijn zoveel mooie vrouwen in nederland dat ik nu bij doutzen zoiets heb van wow die springt er mijlenver boven uit.

Ik denk gewoon dat ze is waar ze nu is door een beetje geluk
ik vind Clarice van Houten mooier dan Doutzen persoonlijk

en Yvon Jaspers vind ik een erg mooie vrouw en zo kan ik nog wel meer mooie vrouwen opnoemen bekende en minder bekende nederlanders
quote:wieweet72 schreef op 18 oktober 2009 @ 11:21:

er zijn zoveel mooie vrouwen in nederland dat ik nu bij doutzen zoiets heb van wow die springt er mijlenver boven uit.

Ik denk gewoon dat ze is waar ze nu is door een beetje geluk

Denk dat het een combinatie is van looks, werkhouding, persoonlijkheid en geluk.

Overigens vind ik Kate Moss wel het übermodel, gewoon doordat ze al zo'n lange carrière heeft. Maar echt mooi vind ik haar niet, fotogeniek wel.

Sinds dat ze zoo beroemd is vind ik haar er minder mooi uitzien. ze heeft inderdaad een mooi gezicht maar tegenwoordig vind ik d'r lijf veelste afgetraind voor een topmodel, en dat blonde haar vind ik ook minder mooi bij d'r.

Op deze foto met donker haar van een aantal jaren geleden vind ik haar wel prachtig..

Wat vinden jullie van Anita Witzier? Ik vind haar heel mooi.
Ik vind Kate Winslet en Maxima de mooiste vrouwen. Maar ja, lekker belangrijk eigenlijk...
Toen Doutzen bij dat programma van Johnny de Mol te gast was, heb ik echt bijna zitten huilen. Ze is niet alleen mooi maar heeft ook een erg groot hart. Een geweldige meid is het!

Ik vind Doutzen Kroes wel wat weg hebben van Denise Richards eigenlijk:

Denise

Doutzen

Denise

Doutzen

jojan wijzigde dit bericht op 23-12-2009 12:33
Reden: plaatje lukt niet
% gewijzigd
Ik was gisteren een aflevering van Friends aan het kijken, en dacht ineens "Wat is die Phoebe (Lisa Kudrow) toch een mooie vrouw!" Viel me plots op.
quote:Stekelvarken schreef op 23 december 2009 @ 11:47:

Toen Doutzen bij dat programma van Johnny de Mol te gast was, heb ik echt bijna zitten huilen. Ze is niet alleen mooi maar heeft ook een erg groot hart. Een geweldige meid is het!

[afbeelding]Nou, ik ook!! Ik vond dat een hele mooie, ontroerende aflevering.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Doutzen heeft een perfect gezichtje, alleen ik vind dat er soms iets is met haar neus.. kweet niet waarom.. .. Misschien omdat haar lippen meer lijken uit te steken dan haar neus.. geeft een beetje gek gezicht.

Haar vriendje vind ik helemaal niet zo bijzonder, of ligt dat aan mij?

ik vind haar ook niet bijzonder (uiterlijk) maar vind haar wel ambitieus en staat met de beide benen op de grond...

Een simpele meid en geen diva zoals naomi campbell of wie dan ook..

Al ken ik haar natuurlijk niet maar meer op basis van hoe zij overkomt op TV

Kate Moss vind ik echt een WOW factor hebben maar ja verschilt per persoon denk ik
quote:Daaromniet schreef op 18 oktober 2009 @ 12:26:

Wat vinden jullie van Anita Witzier? Ik vind haar heel mooi.

Ja Anita Witzier is altijd mooi geweest

Ze heeft een super sterke uitstraling en wordt mooi oud...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven