Mode & Beauty alle pijlers

Doutzen Kroes

17-11-2007 14:32 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag haar pas bij de Wereld draait door. Ik vind haar zo'n verwonderlijk mooi meisje! Echt niet normaal meer. Ik zag haar weleens op foto's, maar op tv vond ik haar echt super knap..

Wilde dit gewoon even kwijt. Heb het bij weinig mensen dat ik iemand zo mooi vind.

Wat vinden jullie??

Of bij wie hebben jullie dit??
Ze is wel mooi, maar ze weet het ok wel donders goed.. Dat bleek wel toen ze bij Jenssen zat. Ze had haar eigen zelf voor vanalles opgegeven, en jenssen zei, o dan weet je dat je er goed uit ziet van jezelf, en daar wist ze geen antwoor op alleen zo'n arrogant knikje.., en ze zat er overigens ook nog met kleine oogjes en flinke wallen onder haar ogen. Ik vind persoonlijk ook Kate Moss een vele mooiere uitstraling hebben. En Karen Mulder vond ik ook een veel mooier model maar smaken verschillen nu eenmaal.
Doutzen Kroes is heel mooi maar een beetje steriel. Weinig uitstraling, weinig sex-appeal. Als man vind ik haar mooi om naar te kijken maar meer ook niet.

Ze lijkt me wel sympathiek trouwens. Soort buurmeisje maar dan heel goed gelukt.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:homegirl schreef op 19 november 2007 @ 23:15:

Doutzen lijkt op Denise Richards

Jaaaaahhhhh, dat was 'm!!!!!!

Haar had ik pas ook zitten bedenken, maar kon er even niet meer op komen...
quote:Donkeyshot schreef op 20 november 2007 @ 09:34:

Doutzen Kroes is heel mooi maar een beetje steriel. Weinig uitstraling, weinig sex-appeal. Als man vind ik haar mooi om naar te kijken maar meer ook niet.

Ze lijkt me wel sympathiek trouwens. Soort buurmeisje maar dan heel goed gelukt.

Ja dat denk ik ook wel.. Dat mannen haar niet meer dan mooi vinden. Ze is niet sexy of iets... En dat vindt een man wel belangrijk in een vrouw..

Ik vind juist die pure schoonheid/frisheid mooi en belangrijk in een vrouw.
Doutzen vind ik echt een van de mooiste meiden op dit moment. Als ik lesbisch was, of een man en hetero... Dan zou ik het wel weten! En dat heb ik ook met Catherine Zeta-Jones. Dat is pure klassieke schoonheid.

Doutzen en Catherine lijken niet echt op elkaar.. Dus ja, niet echt een pijl op te trekken, mijn smaak :-D

Maar verder vind ik Doutzen ook gewoon een leuke meid met een goed stel hersens en erg down to earth. Zag haar ook bij Ivo Niehe, die bij haar langs ging bij haar ouderlijk huis en daar zag je hoe ze is/eruit ziet als ze bij haar ouders is. Doodnormaal. Go Doutzen GO! :-D
Ik vind Doutzen ook een hele mooie vrouw. In de L'Oreal reclames vind ik haar eigenlijk welk wat minder, daar ziet ze er te glamourous uit en dat vind ik niet zo bij haar passen. De advertenties voor Guerlain vind ik b.v. veel mooier en au naturel is zo ook ontzettend mooi.

Ze staat met stip op nr. 2 in mijn lijst omdat Adriana Lima voor mij toch echt de mooiste blijft!

Adriana Lima is wel erg gemaakt vind ik en veel make up.
Tja, daarvoor is het een model - Doutzen heeft tijdens haar fotoshoots e.d. ook veel make-up op en ziet er dan ook veel te gemaakt uit maar ja, dat hoort er bij.

Zowel Adriana als Doutzen zijn zonder al te veel make-up erg mooi (vind ik dan).

quote:sue2 schreef op 22 november 2007 @ 09:07:

Tja, daarvoor is het een model - Doutzen heeft tijdens haar fotoshoots e.d. ook veel make-up op en ziet er dan ook veel te gemaakt uit maar ja, dat hoort er bij.

Zowel Adriana als Doutzen zijn zonder al te veel make-up erg mooi (vind ik dan).

[afbeelding]

[afbeelding]Zelfs hier hebben ze nog make up op hoor, en ook nog behoorlijk veel... ga maar eens kijken op foto's van bekenden echt zonder en met make up, dan zie je pas echt het verschil.. Ze zijn hier gewoon dik ´naturel´ opgemaakt.
heeft ze nog verkering met Sven Kramer ??
quote:girlxxx schreef op 20 november 2007 @ 09:12:

[...]

Nee hoor, ik vind haar ook geen bijzonder mooie meid, ze is natuurlijk wel mooi, maar om nou te zeggen wow ?? ik vind haar gezicht vrij gewoontjes.

Heeft idd niets met jaloezie te maken, meer met persoonlijke smaak.

Ik vind een kate moss zelf veel mooier, brutaler en een meer aparte uitstraling hebben.

Geef mij maar een echte 'nuchtere' meid! haha!!

Die Kate was ook erg slecht bezig, dus die is bij mij van van de ladder gevallen en in de kelder beland.
Ja, maar Kate Moss is wel iemand met een echte uitstraling en ze heeft lak aan alles. En ze heeft verschillende stijlen als model, stoer, natuurlijk. En Doutzen vind ik een beetje zoet en braaf, maar ze is wel mooi hoor.
---
vind 't nogal boers en grof
hup knipmuts op en kilo kaas onder de armen en het plaatje is compleet (geen cent teveel hoor!)
chantaldominique: bedankt voor de info. Dacht al wel, als die verkering hebben zien ze elkaar toch nooit.
Kate Moss is een goed voorbeeld wanneer je het hebt over modellen die eigenlijk au naturel niet mooi zijn.

Ik vind haar echt ontzettend lelijk in het dagelijkse leven en wat mij betreft ziet ze er alleen toonbaar uit als er een hoop plamuur en fatsoenlijk kleding aan te pas komen. Ik vind haar stijl persoonlijk helemaal niks maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Haar hele levensstijl die als stoer, avontuurlijk en eigenzinnig bestempeld wordt, vind ik persoonlijk meer passen bij een losgeslagen tiener dan bij een volwassen moeder van een kind van 4.

Kate is wel apart ja en haar uitstraling maken haar erg veelzijdig.......net zoals het nieuwe topmodel Agyness Deyn
quote:Monissa schreef op 18 november 2007 @ 00:44:

Doutzen WOW, wat een prachtige vrouw zeg. Lieke, ik ken geen mooiere.

Ik wel

Doe een ander niet aan wat je zelf niet wilt!!!
Ik vind die Doutzen ook geweldig. Zonder make up (en dan bedoel ik echt zonder) is zij zelfs prachtig. Ik vind haar ook een hele leuke uitstraling hebben. Ik houd er wel van, zo'n lieve, nuchtere uitstraling. Ze lijkt me erg symphatiek en volgens mij heeft ze naast haar uitelijk ook inhoud!

Adriana Lima is ook erg mooi, maar vind Doutzen toch mooier/leuker. Zag laatst een interview met Adriana, waar ze niet echt intelligent in overkwam (maar kan er verder niet over oordelen).
Hmm ik denk dat ik adriana lima mooier vind, ze heeft een sexappeal/ iets ondeugends stoute meisjes achtig wat me aanspreekt. Hoewel ik Doutzen ook schitterend vind.
Tis een mooie meid en laat haar maar lekker fries praten. Wat is daar nou weer mis mee!
Doe mij maar Nicolette van Dam

Dat vind ik echt een mooie meid.
Nicolette v Dam?? die heeft echt een hazenmond... Niet te vergelijken met Doutzen Kroes
Ik vergelijk haar ook niet.

Ik vind haar gewoon mooier.
quote:roos71 schreef op 25 november 2007 @ 15:07:

Nicolette v Dam?? die heeft echt een hazenmond... Niet te vergelijken met Doutzen Kroes

Hazenmond? Paardenbek bedoel je!

Ik vind Doutzen erg mooi.Sowieso vind ik dat we trots kunnen zijn op de meiden die ons kikkerlandje representateren in de internationale modewereld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven