Mode & Beauty alle pijlers

dr. hauschka

04-07-2012 22:40 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier 'fans' van dr. Hauschka? Zo ja, wat vind je er zo fijn aan en wat gebruik je allemaal voor producten?
Leesmeeee, overweeg fan te worden.
Geen fan. Ik heb het wel geprobeerd, maar kreeg meteen de eerste dag al last. In de tonic zit alcohol en daar kan ik niet tegen. Ik kreeg er meteen een heel trekkerig gevoel in de huid van. Hoort sowieso eigenlijk niet in een tonic, omdat het de huid irriteert. De kweepeercreme vond ik verschrikkelijk stinken. Het is zogenaamd natuurlijk, en men is dan snel geneigd te denken dat het dan ook beter voor je is. Maar brandnetels en poep zijn dat ook en dat doe je ook niet op je gezicht. Ik vond het echt je reinste tinnef en ben er snel mee gestopt.
Vind het niet prettig. Gebruik nu Alverde (duitse natuurcosmetica). En biologische kokosolie - waar je ook mee kookt - als gezichtscreme.
Waar zit de any-key?
Ik gebruik de dagcreme van Dr. Haushka, ben erg tevreden, trekt snel in, zit in een glazen pompje en is dus schoner in gebruik dan een potje. Ruikt lekker, verfrist.
Geen fan. Mijn zus reageert snel allergisch op lippenstift. Haushka gekocht, maar dat bleek nog meer reactie op te roepen dan een normaal merk.

Ze heeft de lippenstift aan mij gegeven maar ik vind hem ook niet prettig.
.
Ik heb het gebruikt maar ben ook geen fan. Geef mij maar Louis Widmer.
Ik gebruik enkel het bronze concentrate. Dat is een flesje met pompje waar een soort van heel erg vloeibare foundation in zit die je in principe moet mengen met je dagcrème. Ik doe het anders; eerst dagcrème op mijn gezicht en onmiddellijk daarna dat spul erover. Het ziet er griezelig donkerbruin uit, maar als je het goed uitsmeert, geeft het een mooie gebronsde tint. Niet goedkooop (¤25), maar heb het er graag voor over.
De reinigingsmelk is heer-lijk.

Dag en nacht creme gebruik ik van weleda.
Ik heb de rozencreme geprobeerd, maar voor mij was het geen succes. Ik had het idee dat mijn huid er juist droger van werd. Ook de tube vond ik niet fijn (van metaal).
Heb de hele routine van huidverzorging geprobeerd, dmv zo'n probeersetje.

Brak uit als een malle :( echt niet prettig... ben overgestapt op een ander natuurlijk merk en dat gaat vele malen beter!
Geen ervaring. Wel met natuurlijke cosmetica. Aanrader, bij de Ici te krijgen: couvent des minimes ! heeeeerlijk.
nee, voor mij ook niks, wel denk ik er over na om haarolie te kopen.

Ik gebruik alles van weleda
Grappig mijn huid en Weleda gaf geen goede combi. De rozencreme light en masker vind ik fijn. Bodylotions ook. Make-up vind ik ook fijn, oogschaduw, mascara en lipstick zijn super en blijven goed zitten. Alleen oogpotlood is te vet en glijdt eraf. Dus ja, ik ben fan!
Ik vind de mascara van dr hauschka ook fijn, de foundation niet.
Megafijn merk maar je moet alles goed volgens de regels gebruiken. Had eerst echt veel pukkels maar werd al binnen twee weken veeeel beter met reinigingscreme, gezichtslotion en overdag melisse dagcreme van drhauska,. Krijg nu zelfs complimenten dus ja, absolute fan
Ik heb de gekleurde dagcreme, werkt perfect (gebruik het trouwens wel in combinatie met andere dagcreme)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven