Dramatisch droog haar
dinsdag 7 januari 2020 om 09:15
Hoi allemaal,
Hierbij open ik waarschijnlijk het 1000ste topic over haar. Mijn haar is super droog, saai en niets bijzonders. Ik heb al zoveel geprobeerd. Ik gebruik nu al maanden geen spullen met siliconen enzo omdat dat ook je haar zou uitdrogen en je dat alleen uit je haar kan wassen met sulfaten. Sulfaten drogen je haar ook uit. Dus ik gebruik shampoo zonder sulfaten. Maar het helpt allemaal niets. Wie heeft voor mij een goeie tip? Zit nu te denken aan amandelolie na het wassen.
Hierbij open ik waarschijnlijk het 1000ste topic over haar. Mijn haar is super droog, saai en niets bijzonders. Ik heb al zoveel geprobeerd. Ik gebruik nu al maanden geen spullen met siliconen enzo omdat dat ook je haar zou uitdrogen en je dat alleen uit je haar kan wassen met sulfaten. Sulfaten drogen je haar ook uit. Dus ik gebruik shampoo zonder sulfaten. Maar het helpt allemaal niets. Wie heeft voor mij een goeie tip? Zit nu te denken aan amandelolie na het wassen.
dinsdag 7 januari 2020 om 13:30
Dat is echt niet waar. Er zijn juist heel veel lichtere producten op de markt, speciaal voor golvend, fijner haar.happyface97 schreef: ↑07-01-2020 13:02Ik raad je af om allerlei 'curlygirl' producten in je haar te smeren als je fijn haar hebt zonderk krul.. Je haar wordt er waarschijnlijk zwaarder van.
Ik zou inderdaad doen wat je nu doet, een shampoo en conditioner en dan wel een 'CG' serum, bijvoorbeeld de 'Pretty Curly Girl bye bye Serum' of de 'This is It- anti frizz serum' van de Action. (weet niet of ze deze nog verkopen, is een grijze met blauwe verpakking).
dinsdag 7 januari 2020 om 14:20
Tegen pluis misschien wel, maar het verzorgt je haar verder niet echt.roosje1976 schreef: ↑07-01-2020 14:01Ik heb ook gelezen dat glijmiddel een goede serum zou zijn bij de curly girl methode![]()