Dringend kledingadvies nodig
woensdag 12 oktober 2011 om 14:20
A.s. vrijdagavond heb ik een groot feest van mijn werk. Omdat ik niet zo heel vaak feestjes heb, vond ik het leuk om iets nieuws te kopen. Ik heb dus een zwart jurkje gekocht. Het komt tot net boven de knie en is van boven asymmetrisch met een beetje kant. Niet te bloot, maar toch wel sexy (althans, dat vind ik).
Mijn vraag is eigenlijk: wat draag ik er nou onder wat schoenen betreft. Ik had vandaag laarzen aan en eigenlijk stond dat niet slecht, maar misschien is een zwarte pump toch beter...? En dan een panty eronder: echt een hele dunne panty, of kan het ook een iets dikkere panty zijn?
Komt misschien een beetje dom over dit, maar ik heb dus niet vaak gelegenheden waar ik een beetje op chique kan gaan
Mijn vraag is eigenlijk: wat draag ik er nou onder wat schoenen betreft. Ik had vandaag laarzen aan en eigenlijk stond dat niet slecht, maar misschien is een zwarte pump toch beter...? En dan een panty eronder: echt een hele dunne panty, of kan het ook een iets dikkere panty zijn?
Komt misschien een beetje dom over dit, maar ik heb dus niet vaak gelegenheden waar ik een beetje op chique kan gaan
woensdag 12 oktober 2011 om 14:25
woensdag 12 oktober 2011 om 14:33
woensdag 12 oktober 2011 om 14:41
Ik ben nog druk op het net aan het zoeken naar het jurkje of naar iets wat erop lijkt.
Het feest is ter ere van de opening van het nieuwe gebouw en het thema is "glitter" Ik hou echter niet zo van glitters. Ik heb ook geen idee wat andere mensen precies aandoen, dus ben idd wel een beetje bang om overdressed te zijn. Nou ja, het prijskaartje zit er nog aan, dus ik kan het altijd nog terugbrenge/
Het feest is ter ere van de opening van het nieuwe gebouw en het thema is "glitter" Ik hou echter niet zo van glitters. Ik heb ook geen idee wat andere mensen precies aandoen, dus ben idd wel een beetje bang om overdressed te zijn. Nou ja, het prijskaartje zit er nog aan, dus ik kan het altijd nog terugbrenge/
woensdag 12 oktober 2011 om 14:52
Ik zou een zwarte panty doen, niet een hele dikke, maar wel eentje waar je een beetje been doorheen ziet. Met mooie zwarte pumps. Een zwart jurkje kan nooit fout gaan
En voor de glitter, zou je een zilverkleurige clutch ( met glitters) en bv een grote blingarmband om kunnen doen. Koop je voor nog geen 5 euro bij Claires.
Of wat SeptemberGirl zegt, een grote blingring!
Je hebt ook wel eens steentjes voor in je haar als je het opsteekt. Of een haarbandje met glitters. Of een dun glimmend sjaaltje.
Zou de glitter met accessoires doen.
En voor de glitter, zou je een zilverkleurige clutch ( met glitters) en bv een grote blingarmband om kunnen doen. Koop je voor nog geen 5 euro bij Claires.
Of wat SeptemberGirl zegt, een grote blingring!
Je hebt ook wel eens steentjes voor in je haar als je het opsteekt. Of een haarbandje met glitters. Of een dun glimmend sjaaltje.
Zou de glitter met accessoires doen.
woensdag 12 oktober 2011 om 14:56
woensdag 12 oktober 2011 om 17:27
quote:littlemissvixen schreef op 12 oktober 2011 @ 14:56:
[...]
Een panty met een vrolijk werkje? Word ik persoonlijk niet vrolijk van, tenzij je 14 bent...Ik bedoel wel stijlvol, met een simpel streepje of en een kantmotief dat terugkomt in het jurkje. Als je verder een supersimpele chique jurk en classy hakken aan hebt, kan dit prima werken.
[...]
Een panty met een vrolijk werkje? Word ik persoonlijk niet vrolijk van, tenzij je 14 bent...Ik bedoel wel stijlvol, met een simpel streepje of en een kantmotief dat terugkomt in het jurkje. Als je verder een supersimpele chique jurk en classy hakken aan hebt, kan dit prima werken.
woensdag 12 oktober 2011 om 17:33
Een panty met een werkje wordt denk ik wel heel erg 'kanterig' bij dit jurje. Dan ga je imho richting 'tokkie' stijl.
Dunne zwarte panty met mooie pumps met rechte hak.
Dunne zwarte panty met mooie pumps met rechte hak.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 12 oktober 2011 om 17:59