Mode & Beauty alle pijlers

Dringend kledingadvies nodig

12-10-2011 14:20 33 berichten
A.s. vrijdagavond heb ik een groot feest van mijn werk. Omdat ik niet zo heel vaak feestjes heb, vond ik het leuk om iets nieuws te kopen. Ik heb dus een zwart jurkje gekocht. Het komt tot net boven de knie en is van boven asymmetrisch met een beetje kant. Niet te bloot, maar toch wel sexy (althans, dat vind ik).

Mijn vraag is eigenlijk: wat draag ik er nou onder wat schoenen betreft. Ik had vandaag laarzen aan en eigenlijk stond dat niet slecht, maar misschien is een zwarte pump toch beter...? En dan een panty eronder: echt een hele dunne panty, of kan het ook een iets dikkere panty zijn?

Komt misschien een beetje dom over dit, maar ik heb dus niet vaak gelegenheden waar ik een beetje op chique kan gaan
Alle reacties Link kopieren
zwarte panty vind ik zonde Dat wordt zo begrafenis.
quote:Leaf schreef op 12 oktober 2011 @ 17:57:

[...]

Ik denk het wel. Het jurkje is natuurlijk zwart, zwarte panty en denk ook zwarte schoenen. Heb ook wel bijvoorbeeld lichtebruine pumps, maar denk dat dat niet zo mooi staat.Nee, bruin vind ik zelf ook niet zo mooi met zwart. Maar misschien kan je er wat leuke accessoires erbij doen. Glittersjaaltje ofzo
Als je jurkje en panty zwart zijn, zou ik er juist gekleurde schoenen bij dragen (pumps of enkellaarsjes met hak idd).

Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Tyche: die bovenste laarsjes zijn leuk, waar heb je die gevonden?
Sacha.nl
Ik zou ook geen zwarte panty doen. Dan zou ik eerder een (donker)grijze doen. Ik zwart zo'n doodse kleur.

Helaas passen de zwarte veterlaarsjes van Sacha niet (te ruim aan de voorvoet) maar de leren zijn wel prima. Werd er erg groot van en dat kijkt toch even anders. Daar zou ik zeker even kijken. Staan een paar leuke bij. Ben al wel helemaal uitgekeken op die dunne hoge hakken. Vind een wat bredere hak toch veel stijlvoller, zoals die van Enn.

Ik heb deze schoenen gezien voor erbij...
Mooi hoor, helemaal in het zwart!

Maar dan wel een superdunne panty, geen dikke, da's niet mooi onder zo'n soort jurkje.

En dat blingbling in je sieraden. Stap een bijoux winkel in voor heel weinig kan je echt leuke dingen scoren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven