Mode & Beauty alle pijlers

Droogshampoo

03-04-2017 17:46 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op de fles baptiste droogshampoo staat hoe je het moet gebruiken; sprayen borstelen en daarna stylen maar gebruik ik dan zoals gewoonlijk mousse ed of is dat niet nodig? Of bedoelen ze met stylen in model kammen?
Volgens mij kan je dat zelf bepalen. Ik gebruik alleen droogshampoo, borstel het daarna niet eens meer want dan kam ik mijn volume er weer uit. Gewoon met m'n vingers er goed door. Mousse heb ik dan niet meer nodig, maar als jij dat normaal wel gebruikt kan dat best.
Gewoon zoals je het normaal zou doen, dus mousse enzo kan ook! Droogshampoo haalt alleen het vet van je hoofdhuid en aanzet van je haar weg verder doet t niks.
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 03 april 2017 @ 17:53:

Gewoon zoals je het normaal zou doen, dus mousse enzo kan ook! Droogshampoo haalt alleen het vet van je hoofdhuid en aanzet van je haar weg verder doet t niks.

Verder doet het zeker wel wat: het geeft volume en maakt het wat stroef. Daarom wordt het ook veel gebruikt om grote kapsels te creeeren, of volle knotten.

Ik doe dan verder niks meer. Ik borstel mijn haar, spuit het erin, ga met mijn handen erdoor, en doe het in model, dus een knot, of los, of wat dan ook.

Geen mouse of lak. Het zit met droogshampoo altijd wel goed eigenlijk, vanwege de stroeve grip.

Ik vind het alleen erg stinken, maar goed, het is soms een redmiddel voor als ik me verslapen heb en geen tijd meer heb mijn haar te wassen, of hulpmiddel als ik groot haar wil.
Eerst mousse in handdoekdroog haar dan föhnen en als het droog is de droogshampoo erin spuiten. Dan met je handen erdoorheen en je hebt mega volume.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
Batiste stinkt niet hoor. Ik heb de xxl versie. Superspul.
Ik doe het ook wel in mijn haar voor ik ga slapen. s'Ochtends m'n handen erdoor en t zit super!
Batiste is niet te krijgen in t gat waarin ik woon. De droogshampoo van aussie wel. Iemand ervaring met die droogshampoo?
Je komt toch wel eens in de buurt van het Kruidvat? Die zitten echt overal.
quote:Emma95 schreef op 03 april 2017 @ 19:44:

Je komt toch wel eens in de buurt van het Kruidvat? Die zitten echt overal.Amper. Woon redelijk afgelegen. En vermijd de kruidvat zoveel mogelijk ;)
quote:sauvignonblanc schreef op 03 april 2017 @ 18:19:

Eerst mousse in handdoekdroog haar dan föhnen en als het droog is de droogshampoo erin spuiten. Dan met je handen erdoorheen en je hebt mega volume.Wat moet je nou met droogshampoo als je net je haar hebt staan wassen?
quote:Noflik schreef op 03 april 2017 @ 19:38:

Batiste is niet te krijgen in t gat waarin ik woon. De droogshampoo van aussie wel. Iemand ervaring met die droogshampoo?

Kruidvat levert ook aan huis.

En die aussie droogshampoo ken ik niet maar als ze even lekker ruikt als de shampoo dan wil ik ze wel leren kennen
quote:Noflik schreef op 03 april 2017 @ 19:38:

Batiste is niet te krijgen in t gat waarin ik woon. De droogshampoo van aussie wel. Iemand ervaring met die droogshampoo?Werkt precies hetzelfde als Batiste. Enige droogshampoo die echt anders is, is die ouderwetse in een strooibus (Lush) of een DIY droogshampoo.
Heb Nav ander topic ook droogshampoo gebruikt alleen nog niet gebruikt. Maar zat me idd dit ook af te vragen.
Ik vind Batiste persoonlijk tot nu toe echt het beste. Schwarzkopf is lekker goedkoop en werkt ook super, de geur is fris. So...? Loveley/Va va vind ik ook fijn Ja.. ik ben nogal een grootverbruiker van droogshampoo

Aussie & Andrelon vind ik echt een stuk minder werken. Vooral Andrelon vind ik vies ruiken en slecht werken.

Die 'nieuwe' van Colab ruiken wel erg lekker maar je haar wordt er superstroef van. Je kan er niet meer met je handen doorheen strijken, zo stroef Dus dan gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar Schwarzkopf en Batiste.

Got2B vind ik ook niet je van het. Ruikt wel lekker..
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
quote:petra123456 schreef op 03 april 2017 @ 19:51:

[...]

Wat moet je nou met droogshampoo als je net je haar hebt staan wassen?hahahaha! Op zich eens, maar die van batiste geeft wel lekker veel volume en ruikt zaaalig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven