Mode & Beauty alle pijlers

Duitse drogist ( dm)

06-02-2020 21:14 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ga morgen onverwacht een dagje naar Duitsland.

Wil daar even de dm instappen.

Nog aanraders om te kopen?

( er is hier ooit een topic over geweest maar kan deze niet meer vinden)
Wat voor artikelen ben je naar op zoek?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Shampoo, crème spoeling, haar maskers enz. Tandpasta. Haarverf. Alles is veel voordeliger bij Duitse drogisterijen.
Verder hebben ze ook altijd veel ‘biologische’ en ‘dieet’ producten denk aan glutenvrije producten enz.
Malle douchegel met gekke geuren.
Biologische verzorgingsproducten.
pejeka schreef:
06-02-2020 21:17
Wat voor artikelen ben je naar op zoek?
Wat hier zowiezo gebruikt wordt is: douchegel, shampoo, creme, tandenborstels, tandpasta, make-up.
Als je kinderen hebt shampoo en doucheschuim van eigen merk
Sowieso is shampoo etc daar in sommige gevallen goedkoper van merken en groter assortiment
Als je milieubewust bent diverse soorten shampoo en doucheschuim in zeepvorm.
Gezichtsverzorging, gezichtsmaskers
Ik heb een heel fijne wenkbrauwpommade daar gekocht voor 2,40 van een huismerk
Vitaminepillen
Als je je haar verft haarverf
Deodorant
Nagellak van essie schijnt goedkoper te zijn
Ik koop er dagcreme, haarverf, facewash.
Ze zijn erg goed in biologische producten.
Oef..
Vooral eens rustig rondlopen en kijken.
Wat al genoemd werd is er inderdaad echt goedkoop! Douchegel van het huismerk kost €0.55 en ruikt zooo lekker allemaal.
Make up weet ik even niet, heb zelf altijd essence en is vrijwel hetzelfde als hier qua prijs.

Weet niet of je kinderen hebt? Want dan kan de DM een walhalla zijn. Luiers, voeding alles een stuk goedkoper dan in Nederland.

En ze hebben ook parfum waar vaak wat euro's prijsverschil inzit.
Ik kom regelmatig in Duitsland (bij vrienden), maar moet eerlijk zeggen dat ik in de drogisterij nooit echt veel voordeel heb gevonden. Sommige dingen zijn een paar dubbeltjes goedkoper, andere weer net wat duurder dan hier. Maar door de linie heen genomen zou ik er niet speciaal voor naar Duitsland gaan.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
ik heb geen specifieke aanraders maar als ik er ben neem ik echt de tijd. Vind het een hele fijne drogist. En ik koop dan echt van alles. Tandpasta’s, deo’s, veel kinderverzorgingsartikelen en luiers, haarmaskers en make up. Echt van alles maar ik koop nooit wat ze hier ook verkopen. O ja! Veel mini’s altijd goed en ze hebben een uitgebreid assortiment.
Het huismerk Balea...prima spul, al vind ik hun droogshampoo wat minder. Wil je biologische cosmetica dan hebben ze Alveda. Verder hebben ze merken zoals Essence, CATRICE, L'Oréal maar ook BH Cosmetics en NYX qua make-up. Haarverf, shampoo en zo van de gangbare merken zijn ook stukken goedkoper. De prijzen liggen een stuk lager, maar acties zoals 1+1 gratis hebben ze niet dus je moet even nagaan of het loont voor je. Verder hebben ze ook veel reform-artikelen en hun luiers, wasmiddelen etc. zijn ook prima.
Het-groepje schreef:
06-02-2020 21:22
Als je milieubewust bent diverse soorten shampoo en doucheschuim in zeepvorm.
In het Duits heet dit: Festes Shampoo
https://www.dm.de/search/468652.html?ty ... Arelevance

Wat betreft de biologische producten.
Hierbij 19 pagina's (!) met producten van het Bio-merk bij DM:
https://www.dm.de/dm-marken/dmmarken-dm ... Bio%7Ctrue

Als je nieuw broodbeleg wil uitproberen, zoek op Aufstrich (=spread).

Als je hardcore veganisten in je familie hebt, zoek op 'vegan'.
Ik kocht er wel eens Weleda-spulletjes. Was wel iets goedkoper dan in NL. Ze hebben er i.h.a. een goed assortiment biologische producten.
Scheermesjes, zonnebrandcreme en tampons zijn daar een stuk goedkoper. Verder haal ik er eigenlijk zo’n beetje alles wel op voorraad van shampoo en make-up tot vaatwasserblokjes.

Eigen merk opzetstukken voor een elektrische tandenborstel vind ik daar niet fijn. Ook de vlooienpipetjes voor honden zijn niet fijn, stinken naar tandpasta.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Shampoo en douchegel e.d. van het merk Balea is heel goedkoop ( 0,85 cent) en goed! Geen siliconen. Vochtig toiletpapier is ook prima en maar 1 euro. Babyartikelen zijn veel goedkoper dan in Nederland, biologische producten ook. Mijn man vond een fijne baardolie voor heel weinig.
Wij gebruiken altijd Parodontax tandpasta en die is bij de DM ongeveer anderhalve euro goedkoper dan bv bij Kruidvat.
ik heb niet het idee dat het veel goedkoper is. Wél hebben ze leuke andere merken dan in Nederland.
ToosTosti schreef:
06-02-2020 22:06
ik heb niet het idee dat het veel goedkoper is. Wél hebben ze leuke andere merken dan in Nederland.
Maar een goede shampoo voor nog geen euro heb ik nog niet in Nederland gevonden.
ToosTosti schreef:
06-02-2020 22:06
Als je goed kijkt zie je dat het best veel scheelt. Vooral de haarverf dat scheelt echt euro's. Baby voeding potjes scheelt behoorlijk, billen doekjes, shampoo en conditioner van bepaalde merken. Het is gewoon even goed rond kijken.
Blijf in jezelf geloven !
Alleen dingen die je daadwerkelijk gebruikt, anders gooi je ze toch over 3 jaar ongebruikt weg.
Ik kom regelmatig bij de DM.
Wat ik daar tegenwoordig koop:

Make up van het merk BH
Make up verwijder doekjes
Shampoo van huismerk voor zilver haar
Crème-spoeling van huismerk voor zilver haar
Protiene poeder
Zakjes om zelf ijsjes in te maken
Speciale geurtjes douchegel

Wat ik minder fijn vind is de dag en nacht crème van het huismerk.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
De haarolie van Balea is heel erg fijn en ruikt lekker. Ik weet niet wat het kost, vrienden brengen het voor me mee en vinden het iig niet de moeite om het te verrekenen.
Kerel, kerel, kerel, kerel! Ik sta paf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven