Mode & Beauty alle pijlers

Duurzame slippers

03-07-2011 10:44 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn slippers die ik al 30 jaar had (serieus) zijn nu stuk. Ik heb veel gezocht op internet en in winkels, maar kan ze nergens meer vinden. Ik zou graag nogmaal een paar van deze slippers willen. In een oud topic vond ik dit plaatje en dit is een soort gelijk iets. Weet iemand misschien waar je deze kan kopen of bestellen?

Ik ga nu mijn zevende jaar in met mijn Havaianas. Ik loop er elke dag op en redelijke afstanden. Ze beginnen nu wat slijtplekken aan de onderkant te vertonen. Ik denk dat ik volgend jaar nieuwe ga kopen. Weer Havaianas.

Op die slippers van TO liep vroeger ons hele gezin, te koop bij de plaatselijke schoenenwinkel. Ik wist niet dat ze zo lang meegingen. Als ik volgende keer bij mijn ouders ben, zal ik eens opletten of mijn vader er nog op loopt .

Mijn moeder had ze trouwens met rood.
quote:Substanza_ schreef op 03 juli 2011 @ 11:48:

Daar wil je toch niet in lopen, in die sauna-slippers...Wat, jij loopt echt wel achter....

quote:SeptemberGirl schreef op 03 juli 2011 @ 12:33:

[...]

Wat, jij loopt echt wel achter....

[afbeelding]
Kijk hier eventjes Franse slippers van het merk Sarraizienne:

via Spaanse sloffen te koop

of hier:

via Slipperswereld te koop
Deze slippers heten Sarraizienne slippers. Google maar eens en dan kun je ze ook online kopen. Ik heb ook een paar en ze zijn echt onverslijtbaar. Ik heb ze zelf in Frankrijk gekocht. Het wit wordt trouwens wel erg vuil en krijg ik niet meer schoon. Volgende keer neem ik zwarte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven