Mode & Beauty alle pijlers

Duurzame slippers

03-07-2011 10:44 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn slippers die ik al 30 jaar had (serieus) zijn nu stuk. Ik heb veel gezocht op internet en in winkels, maar kan ze nergens meer vinden. Ik zou graag nogmaal een paar van deze slippers willen. In een oud topic vond ik dit plaatje en dit is een soort gelijk iets. Weet iemand misschien waar je deze kan kopen of bestellen?

haha die heb ik vroeger ook gehad! Geen idee waar je ze kan kopen...
Waarom zou je slippers willen die zo lang meegaan?

Die dingen kosten een drol, is toch hartstikke leuk om elk jaar een paar nieuwe te kopen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Volgens mij zie je die soms nog wel eens bij outdoorwinkels.
Hoewel ze kwalitatief een heel stuk minder zijn, loop ik inmiddels alweer negen jaar op mijn 5 euro slippers, en ieder jaar lopen ze lekkerder
Hier was ooit al eens een topic over. Met antwoorden. Ik zou hiernaast even googlen.
Daar was Star vorig jaar naar op zoek, zal even kijken voor je.
Elynn in "'Ouderwetse' slippers, waar no..."
Dat zijn toch hele gewone slippers? Ik zie er niets bijzonders aan. Volgens mij kun je die overal kopen. Of zie ik iets niet?
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 03 juli 2011 @ 10:56:

Dat zijn toch hele gewone slippers? Ik zie er niets bijzonders aan. Volgens mij kun je die overal kopen. Of zie ik iets niet?Dat we niet meer in de jaren '90 leven?
Zijn het niet Havaianas? Volgens mij zijn die erg duurzaam, gemaakt van een speciaal soort rubber.

Ik vind ze in ieder geval fijner dan de slippers van 1 euro.
Op elke hoek van de straat in Lloret de Mar.
Wil je ze ook speciaal in die kleur? Of maakt het niet uit? Want dan zou ik inderdaad voor Havaianas gaan. Hele mooie slippers, die ook nog eens eeuwen mee gaan.
@Blyt @Septembergirl. Inderdaad havaianas daar

lijken ze precies op! Zijn toch echt gewoon bij de

Bijenkorf en V&D te koop. Ook anno 2011.
Dat is nostalgie! Slippers met grote bloemen. Ik zie ze nog weleens liggen in van die bakken bij de drogist. Ik loop nu vaak op Reef en Havianas. Plakkies schijnen ook goed te lopen, echt recycle schijnt want gemaakt van autobanden.
Het zijn geen havaianas, en er zit ook geen bloem op de slipper...

Ik weet welke het zijn .. échte ouderwetse haha.. witte onderkant en blauw of zwarte 'bandjes' ..

Kun je geen advertentie op marktplaats zetten ofzo ?

Havaianas zijn wel een heule goeie optie, die lopen zooo lekker ! Zijn van rubberbanden gemaakt
quote:Summerdance schreef op 03 juli 2011 @ 10:46:

Waarom zou je slippers willen die zo lang meegaan?

Die dingen kosten een drol, is toch hartstikke leuk om elk jaar een paar nieuwe te kopen?Wat is er leuk aan ieder jaar nieuwe slippers kopen?
Plakkies vond ik juist helemaal níet lekker zitten
zoiets heb ik ooit gekocht en die slijten ook niet. Ik draag ze ook nooit. Ooit gekocht toen ik slippers wilde hebben omdat de douche zo goor was tijdens vakantie. Alleen maar in de sauna gedragen daarna. Niemand wil ze hebben. Dus ideale slippers voor zoiets.

Maar bij Van Haren, Scapino of de Schoenenreus hebben ze heel veel van dat soort slippers. Heel veel keuze en dus kan je ook proberen of het teenstukje geen pijn doet.

Plakkies hebben ze ook goedkoop bij de schoenenreus. Ik weet alleen niet of die tegen water kunnen, maar autobanden kunnen er ook tegen. Ik heb er Betula (Birkenstock) van en die gaan nu het tweede seizoen in. Dat merk heeft voor 10 euro ook lichtgewicht slippers met soort van voetbed die best wel mooi zijn. Maar in de winkel heb ik ze nog niet gezien. Alleen online.

Teva heeft badslippers die zich bijna meteen vormen naar je voeten. Kosten ook iets meer. Weet niet hoe hard ze slijten.

Maar bijna iedere schoenenwinkel verkoopt ze in allerlei prijsklasses. Ik denk dat het niet zo'n probleem zal zijn om er een paar te vinden.

Maar ik heb het andere topic niet bekeken.

Betekent dat dit topic onzin is geworden?
Jeugdsentiment, zulke slippers!

Ze zijn hier te koop (las ik op het andere topic).

http://www.lameduse.com/
Daar wil je toch niet in lopen, in die sauna-slippers...
Die zijn nog te koop. Ik heb ze ook. En ik zag ze laatst hier in de buurt nog bij een drogist.
Nou, op het strand wel. Of meenemen op vakantie als ze superlicht zijn. Kunnen heel goed in een rugzakje als je bij een leuk meertje komt en wil gaan pootje baden. Daar zijn ze heel goed voor.

Maar alleen voor mensen die ook iets anders doen dan alleen maar winkelen en niet weten waar je zoiets moet kopen???

Ja, fantasie even gebruiken.....

Deze zijn van Scapino en Perrysport.
Maar pumps Italiaans, dat zijn soortgelijke slippers, maar niet degene die TO zoekt. Die ze zoekt hebben een zool van ander materiaal, lopen heel lekker en gaan jaren mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven