Mode & Beauty alle pijlers

Echt warme snowboots

19-01-2022 11:26 30 berichten
Ja ik kan googlen, maar ben op zoek naar persoonlijke ervaringen aangezien fabrikanten wel eens vaker iets beweren :mrgreen:

Iemand ervaring met Sorel Caribou, Sorel Joan of Arc of UGG Adirondack?

Andere echt warme opties zijn uiteraard ook welkom!

Edit: moeten we waterdicht zijn.
anoniem_6925a2a793fac wijzigde dit bericht op 19-01-2022 12:11
6.34% gewijzigd
ninanoname schreef:
21-01-2022 15:03
Ik ook, maar da’s natuurlijk wel anders dan -30.
Ik doe dat ook bij -30 in Lapland. Ben ik meerdere keren in de winter geweest, ook bij -30. Deze temperaturen trouwens ook meegemaakt in Zwitserland.
Ik heb een ander type uggs en die zijn warmer dan m’n snowboots alleen zijn ze ook gladder, in de sneeuw glijd ik er snel op uit, ondanks dat er een profiel zool op zit. Ik weet niet hoe dat met de Adirondack is maar ik zou dat wel in de gaten houden.
Dahlia74 schreef:
21-01-2022 14:29
Hier ook Meindls met Falke sokken. Loop ik mee bij zo'n beetje alle weersomstandigheden.
In de sneeuw of bij flinke kou zweer ik anders toch bij Sorel (en ik heb ook Meindls). Misschien niet als ik echt ver moet lopen, maar dat doe ik onder die omstandigheden eigenlijk nooit.
Alle reacties Link kopieren
Emu Paterson al genoemd? Zijn ook nog eens waterdicht. Heerlijke dingen. Ik ga er in met blote voeten en heb nog nooit koude voeten gehad in die laarzen.
Lady_Day schreef:
21-01-2022 22:00
Emu Paterson al genoemd? Zijn ook nog eens waterdicht. Heerlijke dingen. Ik ga er in met blote voeten en heb nog nooit koude voeten gehad in die laarzen.
Nee, nog nooit van gehoord ook. Ga eens kijken, dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven