Een baard
vrijdag 3 maart 2017 om 15:16
vrijdag 3 maart 2017 om 15:39
Ik heb een prachtige man met een prachtige baard.
Hij had 'm laatst een keer afgeschoren, vond ik minder mooi dan met.
Gelukkig heeft 'ie er nu weer een.
Hij verzorgt de boel ook heel zorgvuldig en in combinatie met zijn weergaloze wokkelkrullen vind ik het een ontzettend lekker stuk gescheurd goed.
Hij had 'm laatst een keer afgeschoren, vond ik minder mooi dan met.
Gelukkig heeft 'ie er nu weer een.
Hij verzorgt de boel ook heel zorgvuldig en in combinatie met zijn weergaloze wokkelkrullen vind ik het een ontzettend lekker stuk gescheurd goed.
vrijdag 3 maart 2017 om 15:50
Doe maar niet.
Persoonlijk vind ik een baard van 4-7 dagen het mooist. Het heeft even geduurd, maar ik heb manlief zover dat ie 1x per week trimt. Hij wil het liefst kaal, maar aangezien dochter en ik beiden een beetje baard mooier vinden heeft ie zich gewonnen gegeven.
En hey, mijn haar is blond omdat hij dat mooier vindt dan donker. Voor wat hoort wat .
Persoonlijk vind ik een baard van 4-7 dagen het mooist. Het heeft even geduurd, maar ik heb manlief zover dat ie 1x per week trimt. Hij wil het liefst kaal, maar aangezien dochter en ik beiden een beetje baard mooier vinden heeft ie zich gewonnen gegeven.
En hey, mijn haar is blond omdat hij dat mooier vindt dan donker. Voor wat hoort wat .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
vrijdag 3 maart 2017 om 15:53
Ik vind een beetje baard wel leuk, maar te lang al gauw vies lijken. Een vriendin van me had al jaren een heel knappe vriend die ineens besloot zijn baard te laten groeien. Maar dan echt lang en zijn baard werd rood ipv blond, hij verzorgde het ook totaal niet. Ze vond hem zo onaantrekkelijk daardoor en dat had ik ook gevonden bij mijn ex. Brr. Kan een man maken of breken.
vrijdag 3 maart 2017 om 16:03
Ik hou van baarden! Wel verzorgd, en niet van die vlassige metal baarden. Kom maar door met die volle baarden!
Als ik even terugdenk heb ik de laatste 4 jaar niet 1 man zonder baard gedatet Toegegeven, het staat niet elke vent, maar ik zie wel eens mannen lopen waarvan ik denk dat ze er enorm van zouden opknappen
Als ik even terugdenk heb ik de laatste 4 jaar niet 1 man zonder baard gedatet Toegegeven, het staat niet elke vent, maar ik zie wel eens mannen lopen waarvan ik denk dat ze er enorm van zouden opknappen
vrijdag 3 maart 2017 om 16:15
quote:SallySpectra schreef op 03 maart 2017 @ 15:24:
Baard (en de man die eraan vastzit) moet perfect verzorgd zijn en het moet passen bij het gezicht. Oh en het baardhaar moet zich ervoor lenen. Sommigen zien er uit als ontsnapte holbewoners en bij anderen ziet het er een beetje sneu uit; ze proberen een baardje te kweken maar het lukt niet echt.
Maar goed, sommige mannen kunnen het hebben.
Eens, maar echt een langere baard vind ik er persoonlijk gewoon onverzorgd uitzien. Zelfs als die perfect in een hoek getrimd is of zo.
Mijn vriend heeft vaak een baardje van hooguit 1 cm en dat vind ik mooi, maar qua zoenen zoen ik echt liever met kale lippen. Anders kan ik net zo goed zijn hoofd gaan tongzoenen .
Randje of volledige snor weghalen hebben we al gekeken, stond niet mooi . Hij heeft niet zulke dikke lippen (ik ook niet), dus die baard/snor voel je vrijwel meteen dan.
Baard (en de man die eraan vastzit) moet perfect verzorgd zijn en het moet passen bij het gezicht. Oh en het baardhaar moet zich ervoor lenen. Sommigen zien er uit als ontsnapte holbewoners en bij anderen ziet het er een beetje sneu uit; ze proberen een baardje te kweken maar het lukt niet echt.
Maar goed, sommige mannen kunnen het hebben.
Eens, maar echt een langere baard vind ik er persoonlijk gewoon onverzorgd uitzien. Zelfs als die perfect in een hoek getrimd is of zo.
Mijn vriend heeft vaak een baardje van hooguit 1 cm en dat vind ik mooi, maar qua zoenen zoen ik echt liever met kale lippen. Anders kan ik net zo goed zijn hoofd gaan tongzoenen .
Randje of volledige snor weghalen hebben we al gekeken, stond niet mooi . Hij heeft niet zulke dikke lippen (ik ook niet), dus die baard/snor voel je vrijwel meteen dan.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
vrijdag 3 maart 2017 om 16:45
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 maart 2017 @ 15:30:
[afbeelding]
Hoe leuk was dat....
Ik heb één pasfoto van mijn man met zo'n soort snorretje.
Afschuwelijk. Gelukkig had hij geen matje in zijn nek.
Ik houd van geschoren gezichten en bovenop mag het ook glad geschoren of gemillimeterd zijn.
[afbeelding]
Hoe leuk was dat....
Ik heb één pasfoto van mijn man met zo'n soort snorretje.
Afschuwelijk. Gelukkig had hij geen matje in zijn nek.
Ik houd van geschoren gezichten en bovenop mag het ook glad geschoren of gemillimeterd zijn.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
vrijdag 3 maart 2017 om 16:56
vrijdag 3 maart 2017 om 17:15
quote:AnAppleADay schreef op 03 maart 2017 @ 15:38:
Die baard bij Gaga vind ik ook te lang.
Dit vind ik een betere lengte
[img]http://www.menshairstylestoday.com/wp-c ... -Beard.jpg[/img]Dit is wel een heerlijke knappe gozer hoor! die ogen helemaal mijn smaak
Die baard bij Gaga vind ik ook te lang.
Dit vind ik een betere lengte
[img]http://www.menshairstylestoday.com/wp-c ... -Beard.jpg[/img]Dit is wel een heerlijke knappe gozer hoor! die ogen helemaal mijn smaak
you go girl
vrijdag 3 maart 2017 om 17:18