Een baard
vrijdag 3 maart 2017 om 15:16
vrijdag 3 maart 2017 om 22:04
Iew van die laatste 2 zit ik echt te gruwelen. Ik vind zulke baarden echt heel vies, sorry voor de lovers!
Een baard van 7 dagen overleef ik nog wel als het normaal groeit, zolang ik de huid nog kan zien vind ik het niet vies. Heel raar want als een man zijn okselhaar wil laten staan, of borsthaar heeft in een normale proportie heb ik er geen enkele moeite mee. Misschien is het gewoon een jeugdtrauma...
Een baard van 7 dagen overleef ik nog wel als het normaal groeit, zolang ik de huid nog kan zien vind ik het niet vies. Heel raar want als een man zijn okselhaar wil laten staan, of borsthaar heeft in een normale proportie heb ik er geen enkele moeite mee. Misschien is het gewoon een jeugdtrauma...
vrijdag 3 maart 2017 om 23:04
Ik heb ook een man die ik er met baard beter uit vind zien dan zonder, het maakt zijn gezicht slanker. Als hij hem afscheert heeft hij een blotebillengezicht. Ik denk dat bij elke man wel een bepaald type baard past, van vierdagen tot volle baard. Al vind ik lang en bossig meestal niet mooi. Van mij mag de baard blijven!
zaterdag 4 maart 2017 om 12:53
Ik ben best wel pro-baard. Dan moet het wel een volle baard zijn trouwens ... ik baal er nog steeds enorm van dat mijn man alleen een paar vlasjes krijgt als hij zich niet scheert Dat doet hij dus maar wel, anders ziet het er niet uit. Maar als hij goed een baard had kunnen laten groeien had hij absoluut gemogen van mij dus! Wel mits goed bijgehouden trouwens.
zaterdag 4 maart 2017 om 13:38
quote:Mezcal schreef op 04 maart 2017 @ 09:15:
Sommige mannen hebben van die weke kinnetjes of slappe kaaklijn, dan doet een baard echt wonderen.
Ik vind dat ik zo een blote billen gezicht heb als ik me scheer. Een stoppelbaard staat beter, en mijn vriendin vindt dat ook.
En wat anderen vinden boeit niet.
Bij sommigen staat een baard. Bij sommigen niet
Sommige mannen hebben van die weke kinnetjes of slappe kaaklijn, dan doet een baard echt wonderen.
Ik vind dat ik zo een blote billen gezicht heb als ik me scheer. Een stoppelbaard staat beter, en mijn vriendin vindt dat ook.
Bij sommigen staat een baard. Bij sommigen niet
zaterdag 4 maart 2017 om 13:40
quote:Corona67 schreef op 04 maart 2017 @ 13:38:
[...]
Bij sommigen staat een baard. Bij sommigen nietBij sinterklaas vind ik die baard dan wel weer prachtig
[...]
Bij sommigen staat een baard. Bij sommigen nietBij sinterklaas vind ik die baard dan wel weer prachtig
zaterdag 4 maart 2017 om 15:25
quote:Snoesje666 schreef op 03 maart 2017 @ 21:53:
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... a6c839.jpg[/img] Raar pakkie wel, en die sik!
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... a6c839.jpg[/img] Raar pakkie wel, en die sik!