Mode & Beauty alle pijlers

Een baard

03-03-2017 15:16 72 berichten
Wat vinden jullie van de aanhoudende trend voor (jonge) mannen om een baard te laten staan? Wij hebben een stagiair die ik minstens 30 had geschat, maar die pas 21 blijkt te zijn. Zo'n (woeste, in dit geval) baard maakt toch echt wel ouder.

Zijn er ook mannen die juist opknappen van een baard?

Een baard

Totaal aantal stemmen: 131

Maakt sommige mannnen knapper (53%)
Zou verboden moeten worden (18%)
Is echt iets voor oude mannen (3%)
Is een vereiste, geen baardloze man in mijn bed (5%)
Is een teken van luiheid (2%)
Maakt geen verschil (2%)
Is onhygiënisch (11%)
Anders, nl (6%)
quote:JonathanStrange schreef op 03 maart 2017 @ 15:20:

Mijn man is het schoolvoorbeeld van een blotebillengezicht zónder en een hunk mét baard.Mijnes ook. Net als Gaga trouwens fan van vikingen hier
Alle reacties Link kopieren
Iew van die laatste 2 zit ik echt te gruwelen. Ik vind zulke baarden echt heel vies, sorry voor de lovers!

Een baard van 7 dagen overleef ik nog wel als het normaal groeit, zolang ik de huid nog kan zien vind ik het niet vies. Heel raar want als een man zijn okselhaar wil laten staan, of borsthaar heeft in een normale proportie heb ik er geen enkele moeite mee. Misschien is het gewoon een jeugdtrauma...
Okselhaar vind ik ook niets, maar ik houd wel van blond, krullend borsthaar.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb ook een man die ik er met baard beter uit vind zien dan zonder, het maakt zijn gezicht slanker. Als hij hem afscheert heeft hij een blotebillengezicht. Ik denk dat bij elke man wel een bepaald type baard past, van vierdagen tot volle baard. Al vind ik lang en bossig meestal niet mooi. Van mij mag de baard blijven!
Een baard is voor mij meer een standaard geworden dan geschoren, mits het goed verzorgt is.
Ik vind over het algemeen dat de meeste mannen er flink van opknappen. Mits ie goed onderhouden word en idd niet té lang, dan krijg ik vaak zo'n tuinkaboutergevoel. En die vind ik niet geil.
Anders.

Moet iedereen lekker zelf weten
Sommige mannen hebben van die weke kinnetjes of slappe kaaklijn, dan doet een baard echt wonderen.
Goed verzorgde baard vind ik bijna altijd erg mooi staan.
Ik ben best wel pro-baard. Dan moet het wel een volle baard zijn trouwens ... ik baal er nog steeds enorm van dat mijn man alleen een paar vlasjes krijgt als hij zich niet scheert Dat doet hij dus maar wel, anders ziet het er niet uit. Maar als hij goed een baard had kunnen laten groeien had hij absoluut gemogen van mij dus! Wel mits goed bijgehouden trouwens.
quote:Mezcal schreef op 04 maart 2017 @ 09:15:

Sommige mannen hebben van die weke kinnetjes of slappe kaaklijn, dan doet een baard echt wonderen.

Ik vind dat ik zo een blote billen gezicht heb als ik me scheer. Een stoppelbaard staat beter, en mijn vriendin vindt dat ook.

En wat anderen vinden boeit niet.

Bij sommigen staat een baard. Bij sommigen niet
quote:Corona67 schreef op 04 maart 2017 @ 13:38:

[...]

Ik vind dat ik zo een blote billen gezicht heb als ik me scheer. Een stoppelbaard staat beter, en mijn vriendin vindt dat ook.

En wat anderen vinden boeit niet.

Bij sommigen staat een baard. Bij sommigen nietBij sinterklaas vind ik die baard dan wel weer prachtig
quote:YellowDiamond schreef op 04 maart 2017 @ 13:40:

[...]

Bij sinterklaas vind ik die baard dan wel weer prachtig Toch denk ik dat een stoppelbaard hem ook goed zou staan
quote:Corona67 schreef op 04 maart 2017 @ 13:46:

[...]

Toch denk ik dat een stoppelbaard hem ook goed zou staanIn het werk van Jan Steen droeg Sint ook een hipsterbaardje

Sint zijn tijd ver vooruit of....
I loooove it

Niet te woest, maar beetje mag best!

Ik vraag mijn vriend zich ook niet te scheren... lekker hoor
Ik denk dat Sinterklaas ook best met een hipsterbaard toe kan

Ik hou er gewoon van, vind het stoer en mannelijk.
quote:Snoesje666 schreef op 03 maart 2017 @ 21:53:

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... a6c839.jpg[/img] Raar pakkie wel, en die sik!
Ohh baardjes

Knapt menig man van op.
Ik vind het heel leuk! Mijn vriend heeft ook een baardje en ik kan het niet anders dan sexy vinden.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Bij sommige mannen staat het super
..........
quote:Snoesje666 schreef op 04 maart 2017 @ 15:54:

[afbeelding]fabulous in 1 pic
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven