Een egale make-up
maandag 29 maart 2010 om 19:00
maandag 29 maart 2010 om 19:16
idd primer.
Ik gebruik een algemene primer voor over het hele gezicht en een speciale oog-primer.
De primer op mijn gezicht doet helaas niet helemaal wat ie beloofd. Ik moet halverwege de dag toch ff een beetje bijpoederen.
Mijn oogprimer daarentegen is geweldig!! De hele dag geen omkijken meer naar mijn oogmakeup.
Ik gebruik een algemene primer voor over het hele gezicht en een speciale oog-primer.
De primer op mijn gezicht doet helaas niet helemaal wat ie beloofd. Ik moet halverwege de dag toch ff een beetje bijpoederen.
Mijn oogprimer daarentegen is geweldig!! De hele dag geen omkijken meer naar mijn oogmakeup.
maandag 29 maart 2010 om 19:28
ik gebruik ook de oogprimer van de Hema. Ben ik echt erg tevreden over. Laatst merkte ik zelfs (per toeval) dat mijn oogmake-up (ja, ook mijn oogschaduw) met die primer een douchebeurt had overleefd.
Voor mijn gezicht gebruik ik nu ook die van de Hema, maar ik wil binnenkort (wacht op leuke aanbieding) die van gosh gaan proberen.
Voor mijn gezicht gebruik ik nu ook die van de Hema, maar ik wil binnenkort (wacht op leuke aanbieding) die van gosh gaan proberen.
dinsdag 30 maart 2010 om 12:50
Ik had dit tot voor kort ook aan de hand en dacht ook dat het opgelost zou zijn met een primer. Vanalles geprobeerd (YSL, MAC, Gosh) en niets hielp echt. Toen ik advies vroeg aan een MAC visagist, zei hij dat dit niet kwam door de foundation, maar door het bronspoeder dat ik erover deed. Ik geloofde er eerst geen jota van, maar toen ik het thuis probeerde, had hij gelijk. Ik weet niet of jij je foundation ook fixeert met poeder, maar dit zou misschien voor jou ook de reden kunnen zijn. Nu vermijd ik gewoon de "groefjes" langs mijn mond en in mijn hals. De rest poeder ik wel nog.
dinsdag 30 maart 2010 om 15:12
Als je afpoedert zorg dan dat je een transparante of "translucent" losse poeder gebruikt. Een poeder uit een compact bevat veel meer pigment en dat ziet er minder mooi uit. Niet afpoederen met een bronzer dus, daar is een bronzer niet voor bedoeld.
Poeder licht met een grote kwast aanbrengen met een ronddraaiende beweging en van je neus naar buiten werken.
Oh, en glimmende of glitterende spulletjes accentueren eventuele onzuiverheden en plekjes.
Poeder licht met een grote kwast aanbrengen met een ronddraaiende beweging en van je neus naar buiten werken.
Oh, en glimmende of glitterende spulletjes accentueren eventuele onzuiverheden en plekjes.
dinsdag 30 maart 2010 om 15:40
quote:Superhuisvrouw schreef op 29 maart 2010 @ 21:12:
Raken de porien zo niet erg verstopt?
Nee de primer zorgt juist voor een buffer tussen de dagcreme en de foundation zodat eea niet met elkaar gaat mengen en de dagcreme zijn werk kan blijven doen voor je huid.
En voor alles geldt, zo dun mogelijk aan brengen.
Ik ben erg tevreden van de primers van Laura Mercier, zowel die voor het gezicht als voor de ogen.
Raken de porien zo niet erg verstopt?
Nee de primer zorgt juist voor een buffer tussen de dagcreme en de foundation zodat eea niet met elkaar gaat mengen en de dagcreme zijn werk kan blijven doen voor je huid.
En voor alles geldt, zo dun mogelijk aan brengen.
Ik ben erg tevreden van de primers van Laura Mercier, zowel die voor het gezicht als voor de ogen.