egaal bruin
donderdag 3 mei 2012 om 14:32
Hopelijk komt de zomer en de zon er snel aan.
Hoe doen jullie dat met bruin worden? Ik vind zelf egeaal bruin het allermooist maar ja..............kan niet altijd naar het naaktstrand. Zit soms ook gewoon in de tuin met een hempje/bikini aan.
Ik vermoed dat ik het onmogelijke vraag maar heeft iemand tips om dan toch redelijk egaalbruin te worden?
Hoe doen jullie dat met bruin worden? Ik vind zelf egeaal bruin het allermooist maar ja..............kan niet altijd naar het naaktstrand. Zit soms ook gewoon in de tuin met een hempje/bikini aan.
Ik vermoed dat ik het onmogelijke vraag maar heeft iemand tips om dan toch redelijk egaalbruin te worden?
donderdag 3 mei 2012 om 14:50
Twee bikini's. Ik heb een halter + een gewone, en dan afwisselen, zodat je niet zo'n witte strepen.
Aan de andere kant... als je vaker t-shirtjes/hempjes draagt 's zomers ontkom je gewoon niet aan wat oneffenheden. Het is niet anders vrees ik.
Anders wordt het spraytan:
Aan de andere kant... als je vaker t-shirtjes/hempjes draagt 's zomers ontkom je gewoon niet aan wat oneffenheden. Het is niet anders vrees ik.
Anders wordt het spraytan:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
donderdag 3 mei 2012 om 15:53
quote:mieke1966 schreef op 03 mei 2012 @ 14:32:
Hoe doen jullie dat met bruin worden? Niet. Ik heb een lichte huid en daar gaat standaard een factor 15 op en in de zomer minstens factor 30. Vroeger ging ik echt liggen bakken maar dat heb ik inmiddels opgegeven. Liever wat bleker en een egaal velletje dan zo'n leather look huid (of lobster look, in mijn geval ).
Hoe doen jullie dat met bruin worden? Niet. Ik heb een lichte huid en daar gaat standaard een factor 15 op en in de zomer minstens factor 30. Vroeger ging ik echt liggen bakken maar dat heb ik inmiddels opgegeven. Liever wat bleker en een egaal velletje dan zo'n leather look huid (of lobster look, in mijn geval ).
donderdag 3 mei 2012 om 16:20
Ik zit in de tuin meestal met een strapless top, zo krijg ik geen streepjes. Voor mijn lichaam vind ik een bruin kleurtje erg mooi staan, gezicht hou ik zoveel mogelijk uit de zon. In ieder geval altijd een zonnebril op en een zonnehoed. Ik vind een bruin gezicht niet mooi, lijk je zo oud. En ik smeer goed, ik zorg dat ik nooit verbrand en smeer op mijn gezicht sowieso altijd factor 30.
Always look on the bright side of life