Mode & Beauty alle pijlers

egaal bruin

03-05-2012 14:32 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk komt de zomer en de zon er snel aan.

Hoe doen jullie dat met bruin worden? Ik vind zelf egeaal bruin het allermooist maar ja..............kan niet altijd naar het naaktstrand. Zit soms ook gewoon in de tuin met een hempje/bikini aan.

Ik vermoed dat ik het onmogelijke vraag maar heeft iemand tips om dan toch redelijk egaalbruin te worden?
Naakt in je tuin lijkt me.
Zolang je niet verbrand, zie je niet zo snel van die scherpe strepen, maar is er zo'n overgangsstuk.

Tja verder inderdaad naakt zonnen, zonnebank of zo'n zelfbruiner. Van mij hoeft dat echter allemaal niet.
hahaha, nee naakt in mijn tuin toch maar niet.

Misschien moet ik er ook geen big deal van maken maar ik vind het gewoon niet zo'n mooi gezicht van die witte strepen als je aan ander t-shirt aan hebt dan waarmee je in de zon hebt gezeten.
Voor egaal bruin lijkt naakt zonnen mij de enige mogelijkheid eigenlijk.

En anders gewoon niet in de zon gaan zitten, zodat je gewoon blank blijft en dan heb je dat grote verschil in kleur van sommige delen van het lichaam ook niet.
Strapless tops en bikini's dragen. Dan ben je iig van de streepjes van bandjes af.
Ik gebruik soms een zelfbruiner. Daar word je mooi egaal bruin van en je hoeft niet uren te bakken in de zon. Bovendien schijnt het daarom ook beter voor je huid te zijn.
Twee bikini's. Ik heb een halter + een gewone, en dan afwisselen, zodat je niet zo'n witte strepen.

Aan de andere kant... als je vaker t-shirtjes/hempjes draagt 's zomers ontkom je gewoon niet aan wat oneffenheden. Het is niet anders vrees ik.

Anders wordt het spraytan:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Een zelfbruiner kan ik inderdaad weleens proberen, tnt nog nooit gedaan.
Bruin is uit. Bovendien word je er als je ouder wordt erg lelijk van.
verba volant, scripta manent.
Ik ben ook niet van het uren en uren bakken hoor.

Uit en in daar hou ik me dan weer niet zo mee bezig.
quote:MarianneDavids schreef op 03 mei 2012 @ 15:11:

Bruin is uit. Bovendien word je er als je ouder wordt erg lelijk van.

Is gewoon blank/wit blijven dan in?

Want ik wil helemaal niet in zijn eigenlijk, maar ik wil ook niet bruin worden.
Zonnebank.
quote:mieke1966 schreef op 03 mei 2012 @ 14:32:

Hoe doen jullie dat met bruin worden? Niet. Ik heb een lichte huid en daar gaat standaard een factor 15 op en in de zomer minstens factor 30. Vroeger ging ik echt liggen bakken maar dat heb ik inmiddels opgegeven. Liever wat bleker en een egaal velletje dan zo'n leather look huid (of lobster look, in mijn geval ).
Ik zit in de tuin meestal met een strapless top, zo krijg ik geen streepjes. Voor mijn lichaam vind ik een bruin kleurtje erg mooi staan, gezicht hou ik zoveel mogelijk uit de zon. In ieder geval altijd een zonnebril op en een zonnehoed. Ik vind een bruin gezicht niet mooi, lijk je zo oud. En ik smeer goed, ik zorg dat ik nooit verbrand en smeer op mijn gezicht sowieso altijd factor 30.
Always look on the bright side of life
Ieuw die foto van Paris: dat is geen spraytan, dat is uit een potje, kijk naar haar handpalm. Brr wat een vies kleurtje trouwens.
Always look on the bright side of life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven