Mode & Beauty alle pijlers

En toch is het eng..

18-09-2012 14:51 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net naar de kapper geweest..En ik durf altijd vanalles en nog wat. Dus zei ik nu "doe maar zo met zo'n stuk aan de zijkant heel kort geschoren". Kapster gelukkig, "dat is écht stoer". Ik gelukkig.

Nu sta ik thuis in de spiegel te kijken, vind ik het nog steeds stoer. Maar tegelijkertijd ooooow zoooo ontzettend eng. Want iedereen gaat hier een mening over hebben. Hoe hard ik ook zeg dat me dat niks interesseert, dat doet het toch altijd wel. Kersenrood leverde een mening op, dit helemaal.

Ik sta letterlijk te shaken op m'n benen.. En voel me daar volslagen debiel bij...

Kan iemand me even schoppen, zeggen dat ik me niks van anderen aan moet trekken?
Trek je niets van anderen aan en onderga de blikken met opgeheven hoofd. Jij durft tenminste!
Als jij het gaaf vindt, maken die reacties toch niet uit! Stoer en leuk hoor
Ik snap je helemaal! Heb (denk ik) hetzelfde kapsel. Ben van een (in mijn geval) saaie bob naar een asymmetrisch kapsel gegaan. Korte zijkant en een lange lok aan de andere kant.

Heb tot nu toe niet één negatieve opmerking gehad. Zelfs niet van de mensen met een "Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" instelling. Ouders, ouderen, collega's, vrienden, familie noem maar op. Iedereen vind het leuk.

Het zal heus wel meevallen, vaak vinden mensen het juist super leuk wanneer je iets anders-dan-anders doet.
Zie je nu heel veel toch? Heel erg trendy!
Niet miepen joh! Ik ben net als jij, het boeit me niet wat anderen ervan vinden zolang ik er self maar blij mee ben en kersenrood is tof! Net zoals knalroze. Kreeg daar overigens alleen maar positiefe reacties op.
Ik wil dat kapsel ook zooooo graag!

Maar ik durf niet.

Want ik heb haar tot op mijn billen en dan is het misschien wel heel ingrijpend. Of juist supervet, gaaf, koel en stoer.
Dat duurt 2 dagen en dan is iedereen gewend. Mijn dochter heeft al bijna een half jaar zo'n kapsel en 2 jaar geleden liep ze met een hanenkam.

Nu is ze het weer zat en heeft ze besloten alles te milimeteren en platinablond te verven.

Je zult ook een heleboel positieve reacties krijgen, zolang jij het mooi vind, niks aantrekken van anderen.
Dat kapsel zie je nu heel veel, zelfs in mijn plattelandsdorp. Ik denk dat de reacties gaan meevallen, mensen zijn er al aan gewend.
Ik loop weer eens hopeloos achter, want ik heb (volgens mij ) dat model nooit gezien. Kan me er dus ook niet meteen een voorstelling bij maken. Maar of ik iets nu leuk of niet vind, ik vind het altijd leuk en stoer als iemand zo duidelijk een eigen stijl heeft!
Zou willen dat ik het durfde...tof!
quote:giuliettacapuletti schreef op 18 september 2012 @ 14:57:

Dat kapsel zie je nu heel veel, zelfs in mijn plattelandsdorp. Ik denk dat de reacties gaan meevallen, mensen zijn er al aan gewend. Dat dus.
Oke, al die reacties dat je dat kapsel nu zo vaak ziet, maken helemaal dat ik me een hopeloos achterlopende muts voel. Die blind is. Ik woon ook nog eens in een grote stad, dus kans is groot dat ik ze dagelijks voorbij loop
quote:Nastik schreef op 18 september 2012 @ 14:55:

Ik wil dat kapsel ook zooooo graag!

Maar ik durf niet.

Want ik heb haar tot op mijn billen en dan is het misschien wel heel ingrijpend. Of juist supervet, gaaf, koel en stoer.

Hahahaha, je zou mijn kapster kunnen zijn, die zei net exact hetzelfde. En gaat het volgens mij volgende week gewoon tóch doen!

Dankjulliewel voor de positieve reacties, dat helpt wel. Helemaal omdat ik zometeen toch nog naar buiten zal moeten! :-)
Het kapsel was afgelopen vrijdag ook nog op tv, bij The Voice.

Je zag het heel veel in de krakers scene, en nu is het mainstream geworden.
Kan mobiel geen foto's plakken maar hier een link naar diegene uit The Voice. http://cms.thevoiceofholl ... optreden_still.jpg?c9bde8

Ik vond dit kapsel trouwens wel erg rommelig.
Het lijkt me echt een ellendig kapsel! Als je 'normale' haar wat langer is, ben je jaaaaren bezig om het weer symmetrisch te krijgen.

En ik heb al zo weinig haar, kan me niet voorstellen dat ik vrijwillig 1 kant eraf zou halen.
quote:giuliettacapuletti schreef op 18 september 2012 @ 15:07:

Kan mobiel geen foto's plakken maar hier een link naar diegene uit The Voice. http://cms.thevoiceofholl ... optreden_still.jpg?c9bde8Zo ja, maar dan is mijn andere kant ook ultra-kort. Met alle respect, maar ik wil wel voorkomen dat het zo'n krakerslook gaat worden. Dus make-up en oorbellen! :-)
quote:giuliettacapuletti schreef op 18 september 2012 @ 15:07:

Kan mobiel geen foto's plakken maar hier een link naar diegene uit The Voice. http://cms.thevoiceofholl ... optreden_still.jpg?c9bde8

Ik vond dit kapsel trouwens wel erg rommelig.
Oh, dat vind ik leuke kapsels, met een undercut!

als je googled op undercut:

Aan de andere kant ook opgeschoren? En de bovenkant dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven