Mode & Beauty alle pijlers

Epileerpijn

18-08-2012 01:45 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halloo allemaal,

Sinds een jaar heb ik een epileertoestelletje

Ik heb hem nog niet veel gebruikt en sinds eergisteren ben ik zover gekomen om m'n hele been te doen! ( vroeger durfde ik alleen maar m'n schenen te doen, daar ik schrik had dat de rest teveel pijn zou doen )

Nu, k heb deze keer dus doorgezet maar na 2dagen voel ik het aan m'n kuit nog steeds zo "branden" alsof ik net gedaan heb met epileren zeg maar.. heeft er nog iemand deze pijn?

En duurt het bij jullie ook zo lang om beide benen te doen? want ik heb het "opgemeten" en zat toch langer dan een kwartiertje per been bezig...Wat ik best wel lang vind..( wat ook een reden was om enkel maar m'n scheenbeen te doen)

alvast bedankt voor jullie antwoorden!

-C.
Alle reacties Link kopieren
Een tip als je ook je oksels wilt epileren... Verdoof ze eerst met een ijsklontje!!

Dit had ik gedaan de eerste keer en het scheelde echte behoorlijk in de pijn! Ik heb bij 2 epileerbeurten mn huid verdoofd met een ijsklontne en vanaf de 3e keer niet meer. Toen was ik er al aan gewend en mn haartjes waren veel dunner. Het idee om je oksels te epileren leek me echt verschrikkelijk, maar met met een ijsklontje ging het prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven