Mode & Beauty alle pijlers

Erg gefocust op mijn uiterlijk

22-11-2011 20:40 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik besteed zo veel tijd aan mijn uiterlijk.

Als ik maar een vrij moment heb is dat het enige waar ik aan kan denken, kleren, haren, make-up

herkennen meer mensen dit?

Ik zeg wel eens tegen mezelf; pff hou er er toch mee op, je ziet morgen wel hoe het er allemaal uit komt te zien! Want ik plan altijd een dag van te voren wat ik morgen aan doe, komt beter uit met de tijd enzo

Heb ook erg vaak dat ik iets leuks zie en dan denk ik dat iemand anders het geweldig zou staan en mij niet. Of als ik denk dat iemand mijn kleren aan heeft dat het dan 'mooier' zou staan.

Ik ben blij met hoe ik er uit zie, maar toch wil ik altijd het perfecte hebben. Iemand ook?
Yep.
Internagelaktisch
Nee. Ik heb daar helemaal geen tijd voor. Ben heus niet met alles tevreden maar ben blij dat ik ook nog aan andere dingen denk..
Nee, ik zie er al te gek uit zonder dat gedoe. Zelfs een jutezak staat mij.
Nee, ik herken het niet.

Ben je ook onzeker met andere dingen?
quote:zammm schreef op 22 november 2011 @ 20:46:

Nee, ik zie er al te gek uit zonder dat gedoe. Zelfs een jutezak staat mij. lekker nuchter
quote:flutzel schreef op 22 november 2011 @ 20:53:

[...]

lekker nuchter

Noem dat maar nuchter.

Eerder arrogant lijkt mij.

Daar heb ik geen tijd voor hoor. Ik forum al te veel.
Haha! Eerder relativerend.
Jammer dat je zo weinig tijd overhoudt voor dingen die veel belangrijker zijn dan je uiterlijk maar als je er zoveel tijd aan moet besteden ben je vast heel lelijk. In dat geval begrijp ik het wel.
verba volant, scripta manent.
Hoe oud ben je?

Nee..ik herken het niet op die manier, vind het wel extreem als je er vanallerlei bijgedachten hebt over hoe het een ander zou staan.
geen herkenning. ik zie het allemaal dan wel
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Ik ben in de 20.

Het is natuurlijk niet dat ik echt alleen maar daar aan denk, want er zijn wel belangrijkere dingen.

Maar ik denk wel altijd bijvoorbeeld, oh mijn vriendin heeft mooie kleren aan, maar mij zou het niet mooi staan. En andersom ook.

Nee ik ben niet onzeker maar wil er perfect uit zien.

Ben ook een gek want in de winter fiets ik met een zonnebril door de mist want mijn mascara mag echt niet uit lekken
quote:zammm schreef op 22 november 2011 @ 20:55:

Haha! Eerder relativerend.Dat dus, nikkie79
Ik kan het snel omschrijven: ik vergelijk mij vaak met anderen.

Daar word ik gek van. Weet iemand hoe ik daar van kan af komen?
quote:bloem55 schreef op 22 november 2011 @ 21:03:

Ik ben in de 20.

Het is natuurlijk niet dat ik echt alleen maar daar aan denk, want er zijn wel belangrijkere dingen.

Maar ik denk wel altijd bijvoorbeeld, oh mijn vriendin heeft mooie kleren aan, maar mij zou het niet mooi staan. En andersom ook.

Ben ook een gek want in de winter fiets ik met een zonnebril door de mist want mijn mascara mag echt niet uit lekken

Dan moet je betere mascara kopen!!!!!

Geen herkenning, zonde van je tijd om zo bezig te zijn!
quote:bloem55 schreef op 22 november 2011 @ 21:03:

Ik ben in de 20.

Wat moet jij je rot voelen bij je eerste rimpeltje of je eerste grijze haar.
verba volant, scripta manent.
Hier ook geen herkenning. Ik heb zat dagen dat ik er minder florisant uitzie (moe, slecht geslapen, niet lekker, make-up loos etc), en dat boeit me echt geen biet.

Bedenk hoe zelfverzekerder je bent, hoe mooier. Zelfverzekerd omdat je een leuke vrouw bent, en niet omdat je mooie kleren aanhebt, je make-up goed zit etc. Dat is slechts een schilletje.
herken het ook ben altijd bezig met nagels haar make up scrubben

maskertje dit maskertje dat

altijd bezig met leuke vrouwendingen en dat is toch toppie?

Voel je je er goed bij?
Bloem, perfectionisme onstaat vaak uit een gevoel van onzekerheid/bang om te falen.

Misschien kun je wat met deze tips:

klik
quote:Bedenk hoe zelfverzekerder je bent, hoe mooier. Zelfverzekerd omdat je een leuke vrouw bent, en niet omdat je mooie kleren aanhebt, je make-up goed zit etc. Dat is slechts een schilletje.eens!
quote:MarianneDavids schreef op 22 november 2011 @ 20:56:

Jammer dat je zo weinig tijd overhoudt voor dingen die veel belangrijker zijn dan je uiterlijk maar als je er zoveel tijd aan moet besteden ben je vast heel lelijk. In dat geval begrijp ik het wel.

waar slaat dit nou weer op?

Waarom ben je dan vast heel lelijk?

zelf ontevreden met je spiegelbeeld?
jezelf met anderen vergelijken is onzin,

dat is appels met peren vergelijken...

Je hebt allerlei soorten vrouwen en het is geen strijd

Jij bent mooi zoals jij bent

en die andere vrouw ook weer op haar manier

Waarom ben je zo onzeker dan?
je zegt dat je niet onzeker bent maar ik kan vanuit je post lezen dat je dat wel bent ...

Dat zal je eerst moeten inzien je bent niet tevreden met jezelf...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven