Ervaring Halara kleding
woensdag 29 maart 2023 om 18:18
Hi,
Op Instagram zie ik regelmatig reclame van Halara kleding. Het ziet er leuk en heel comfortabel uit en hebben ook grote maten.
Ik heb zelf maat 50 voor broeken.
Hoe is jullie ervaring met dit merk? Ik ken het helemaal niet en ben altijd een beetje wantrouwend als ik iets alleen maar online zie en het niet in een winkel kan voelen enzo.
Hoor het graag!
Op Instagram zie ik regelmatig reclame van Halara kleding. Het ziet er leuk en heel comfortabel uit en hebben ook grote maten.
Ik heb zelf maat 50 voor broeken.
Hoe is jullie ervaring met dit merk? Ik ken het helemaal niet en ben altijd een beetje wantrouwend als ik iets alleen maar online zie en het niet in een winkel kan voelen enzo.
Hoor het graag!
woensdag 29 maart 2023 om 18:50
minnimouse schreef: ↑29-03-2023 18:47Je kunt met Paypal en Afterpay betalen dus dat zit wel goed. Als je opgelicht wordt dan zit je safe.
Er is een soort afterpay voor bepaalde landen maar niet voor Nederland staat er bij faq, al zie ik klarna erbij staan.
Maar kan pas zien of ik die optie kan kiezen als ik alles ga invullen.
Jaja.
woensdag 29 maart 2023 om 19:12
Sorry, ik bedoelde Klarna idd. Haal die 2 altijd door elkaar.LuciFee2023 schreef: ↑29-03-2023 18:50Er is een soort afterpay voor bepaalde landen maar niet voor Nederland staat er bij faq, al zie ik klarna erbij staan.
Maar kan pas zien of ik die optie kan kiezen als ik alles ga invullen.
vrijdag 31 maart 2023 om 08:08
Dat klinkt goed! Ik denk dat ik de gok maar ga nemen. Het is niet extreem duur, dus mocht het onverhoopt niet bevallen of goed gaan, is er nog geen man overboord.
Ik zal later mijn ervaring nog even komen melden.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in