Ervaring Marc Inbane spraytan
zondag 29 juli 2018 om 21:08
zondag 29 juli 2018 om 21:18
Er is bij mijn weten nog geen enkele spraytan.of selftanning die niet afgeeft .
Afdrogen na het douchen.strepen op de handdoek.
Als ik mij n dag later insmeer met body creme.en ik dep met n papieren zakdoekje na .geeft licht geel af.
Witte blouses met n kraag draag ik niet zomers.de kraag wordt geel en dat krijg je er niet meer uit.
Ik heb van peperduur tot en met supergoedkoop geprobeerd.nog niet een gevonden die niet afgeeft. En nu met deze hitte door het transpireren geeft het ook af. Sorry denk niet dat je blij wordt van mijn verhaal.
Afdrogen na het douchen.strepen op de handdoek.
Als ik mij n dag later insmeer met body creme.en ik dep met n papieren zakdoekje na .geeft licht geel af.
Witte blouses met n kraag draag ik niet zomers.de kraag wordt geel en dat krijg je er niet meer uit.
Ik heb van peperduur tot en met supergoedkoop geprobeerd.nog niet een gevonden die niet afgeeft. En nu met deze hitte door het transpireren geeft het ook af. Sorry denk niet dat je blij wordt van mijn verhaal.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zondag 29 juli 2018 om 21:20
zondag 29 juli 2018 om 21:29
Sommige mensen zijn gewoon blank? En daar ben ik er een van. Kan zoveel met mijn benen in de zon liggen maar die worden niet bruin, derest verkleurd wel maar mijn benen nauwelijks.