Ervaring met Bonprix?
dinsdag 29 maart 2011 om 21:18
Hoi allemaal,
Zijn hier toevallig mensen die ervaring hebben met het kopen van kleding in de webshop van Bonprix? Staan namelijk best leuke dingen bij, maar het is qua prijs allemaal wel opvallend goedkoop. Dus vraag ik me af: is het een beetje redelijk spul dat je daar koopt? Of is de kwaliteit bar en boos? Jurkjes, badkleding, topjes, dat soort dingen.
Zijn hier toevallig mensen die ervaring hebben met het kopen van kleding in de webshop van Bonprix? Staan namelijk best leuke dingen bij, maar het is qua prijs allemaal wel opvallend goedkoop. Dus vraag ik me af: is het een beetje redelijk spul dat je daar koopt? Of is de kwaliteit bar en boos? Jurkjes, badkleding, topjes, dat soort dingen.
dinsdag 29 maart 2011 om 21:37
Succes met bestellen.. Ik heb (als nieuwe klant) laatst een bestelling gedaan. Volgens de algemene voorwaarden onder de ¤ 150 gebleven om via een acceptgiro te kunnen betalen. Na 1,5 week ontving ik een brief of ik het bedrag vooruit of onder rembours wilde betalen. Daar hou ik dus niet van, je moet altijd maar weer afwachten of je het bedrag voor de geretourneerde spullen wel weer terugkrijgt. Na een rondje google was het duidelijk dat dat dus vaak niet gebeurd..
De bestelling heb ik dus nooit ontvangen zonder eerst betaald te hebben. Heel raar en klopt dus niet met hun voorwaarden.
De bestelling heb ik dus nooit ontvangen zonder eerst betaald te hebben. Heel raar en klopt dus niet met hun voorwaarden.
dinsdag 29 maart 2011 om 21:51
Ik lees mee.
Naar aanleiding van mijn eigen topic kreeg ik Bonprix als suggestie om mijn kledingkast aan te vullen.
Heb voor rond de 135,-- euro besteld en kon nog wel kiezen voor de optie 'acceptgiro'.
Ik ben benieuwd of het nou zonder meer wordt toegestuurd of dat ze me zullen vragen toch eerst te betalen.
Naar aanleiding van mijn eigen topic kreeg ik Bonprix als suggestie om mijn kledingkast aan te vullen.
Heb voor rond de 135,-- euro besteld en kon nog wel kiezen voor de optie 'acceptgiro'.
Ik ben benieuwd of het nou zonder meer wordt toegestuurd of dat ze me zullen vragen toch eerst te betalen.
dinsdag 29 maart 2011 om 21:59
dinsdag 29 maart 2011 om 22:08
dinsdag 29 maart 2011 om 22:15
Ik vind meestal de stoffen van die kleding niet zo mooi.
Beetje het soort kleding wat ze op de markt ook veel
verkopen. Het is goedkoop shoppen daar, maar als
je echt voor kwaliteit wilt gaan moet je goed zoeken.
Of anders ergens anders bestellen... Maar als arme
student is het voor mij af en toe wel een uitkomst
geweest.
Beetje het soort kleding wat ze op de markt ook veel
verkopen. Het is goedkoop shoppen daar, maar als
je echt voor kwaliteit wilt gaan moet je goed zoeken.
Of anders ergens anders bestellen... Maar als arme
student is het voor mij af en toe wel een uitkomst
geweest.
dinsdag 29 maart 2011 om 22:25
Als je goedkoop wil en de kwaliteit niet top hoeft te zijn, dan stap je toch gewoon een Wibra, Zeeman of Bristol binnen ? Waarom moeilijk doen met bestellen, ontvangen en evt. retourneren ?
Ik snap dat mensen sommige speciale kleding alleen per webwinkel kunnen bestellen, maar deze algemene kleding kan je overal krijgen.
Ik snap dat mensen sommige speciale kleding alleen per webwinkel kunnen bestellen, maar deze algemene kleding kan je overal krijgen.