Ervaringen Bonprix
vrijdag 9 november 2012 om 13:23
Via zo´n reclamelinkje in Facebook ben ik op de site van Bonprix gaan kijken. Allemaal leuke jurkjes! Heb weleens eerder gekeken en de kleding ziet er vaak wat goedkoop uit vind ik dus dan vraag ik me ook af of de kleding wel goed zit en of de stoffen wel ok zijn (niet van dat ´vieze´ synthetische).
Iemand ervaringen met Bonprix?
Iemand ervaringen met Bonprix?
vrijdag 9 november 2012 om 15:55
Ik heb een paar weken geleden voor het eerst een bestelling gedaan. De bestelling, die volgens de site in voorraad was, werd pas twee weken later geleverd.
Het wollen jurkje was van dramatisch slechte kwaliteit, de broek ging wel en tuniek ook wel, maar beide nog steeds niet al te beste kwaliteit. Ik heb alles teruggestuurd; je moet alles op een formuliertje kliederen met pen, voelde erg 1980. Ik had aangegeven de broek te willen ruilen, maar heb tot op heden niets meer gehoord. Zag wel dat het volledige aankoopbedrag min verzendkosten op mijn rekening terug gestort is (via IDEAL betaald).
Ik vind het een bedrijf uit het jaar nul.
Het wollen jurkje was van dramatisch slechte kwaliteit, de broek ging wel en tuniek ook wel, maar beide nog steeds niet al te beste kwaliteit. Ik heb alles teruggestuurd; je moet alles op een formuliertje kliederen met pen, voelde erg 1980. Ik had aangegeven de broek te willen ruilen, maar heb tot op heden niets meer gehoord. Zag wel dat het volledige aankoopbedrag min verzendkosten op mijn rekening terug gestort is (via IDEAL betaald).
Ik vind het een bedrijf uit het jaar nul.
vrijdag 9 november 2012 om 15:59
quote:chantalhuissen schreef op 09 november 2012 @ 15:40:
Voor het gala feest op mijn werk vorig jaar, had ik er een gala jurk besteld. Maar was totaal niet mooi, geen mooie pasvorm en erg bloot. Heb het ding terug gestuurd en later kreeg ik een acceptgiro van ¤5,00. Verzendkosten.
Volgends mij is een schoonzusje van mij wel tevreden over bon prix
Koopt sowiezo kleding liever in de winkel, 22 nov weer naar de primark
Nee daar bestel ik niet meer.Als iets wel bagger kwaliteit is is het de primarkt, maar daar is de prijs ook naar. Ik koop daar alleen de pyjama's van mijn kinderen
Voor het gala feest op mijn werk vorig jaar, had ik er een gala jurk besteld. Maar was totaal niet mooi, geen mooie pasvorm en erg bloot. Heb het ding terug gestuurd en later kreeg ik een acceptgiro van ¤5,00. Verzendkosten.
Volgends mij is een schoonzusje van mij wel tevreden over bon prix
Koopt sowiezo kleding liever in de winkel, 22 nov weer naar de primark
Nee daar bestel ik niet meer.Als iets wel bagger kwaliteit is is het de primarkt, maar daar is de prijs ook naar. Ik koop daar alleen de pyjama's van mijn kinderen
vrijdag 9 november 2012 om 18:03
In de tijd dat ik werkeloos was heb ik echt veel aan bonprix gehad. Ben er ook best tevreden over, maar je moet wel realistisch zijn.
Wat ik fijn vind is dat ze echt grote maten hebben, maar ook k maten voor bijvoorbeeld broeken. Erg fijn als je zoals ik 1.57 bent. Zou het gewoon een keer proberen dmv acceptgiro de eerste keer.
Wat ik fijn vind is dat ze echt grote maten hebben, maar ook k maten voor bijvoorbeeld broeken. Erg fijn als je zoals ik 1.57 bent. Zou het gewoon een keer proberen dmv acceptgiro de eerste keer.