Ervaringen botox
dinsdag 3 mei 2016 om 09:37
Ik erger me steeds meer aan mijn rimpels. Mijn voorhoofd twee lichte lijnen en het fronsstuk tussen mijn wenkbrauwen. Ik ben 27. Krijg ook zo vaak op mijn werk de opmerking waarom kijk je zo moeilijk, ben je boos? Ik kan er niks aan doen dat ik mijn gezicht steeds frons. Probeer er op te letten om het te ontspannen maar dat is echt niet makkelijk, het gaat onbewust.
Ben opzoek naar ervaringen van mensen die ook botox hebben gehad? Hoe vaak herhaal je het? Hoe is het resultaat? En kan iemand een kliniek aanbevelen. Ik woon in Tilburg.
Ben opzoek naar ervaringen van mensen die ook botox hebben gehad? Hoe vaak herhaal je het? Hoe is het resultaat? En kan iemand een kliniek aanbevelen. Ik woon in Tilburg.
dinsdag 3 mei 2016 om 09:58
Laat je ogen glimlachen. Dat overstemt de frons. En mensen die aanmerkingen hebben op jouw vermeende stemming zijn gewoon te vermetel. Zou jij zoiets doen; tegen iemand in je buurt zeggen dat hij zo somber kijkt? Stemmingkritiek? Met andere woorden: kijk vrolijker in mijn buurt, ongeacht jouw stemming. Nee, vermoedelijk niet. Waarom moet jij dat pikken dan?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
dinsdag 3 mei 2016 om 10:00
Ik heb goede ervaringen met Botox, op dezelfde gebieden die jij aangeeft. Ik ben iets ouder dan jij, en irriteerde mij ook aan de frons en voorhoofdrimpels.
Het effect is inderdaad dat je spieren ontspannen waardoor de rimpels niet erger worden, de lijnen die er zitten gaan niet weg. Herhalen is ongeveer om de 3-4 maanden, beetje afhankelijk van de persoon ook volgens mij.
Kijk alleen uit hoeveel je in je voorhoofd laat spuiten. De eerste keer was het bij mij iets teveel waardoor m'n werkbrauwen wat lager stonden en ik een wat 'moe' gezicht had een paar weken. Aangezien Botox uitwerkt, trekt dit natuurlijk bij. Nu gebruikt mijn arts wat minder met perfect resultaat! Je kan altijd dus beter beginnen met niet teveel, en evt later laten bijspuiten.
Succes, ik kan je evt in privébericht naam van mijn arts sturen.
Het effect is inderdaad dat je spieren ontspannen waardoor de rimpels niet erger worden, de lijnen die er zitten gaan niet weg. Herhalen is ongeveer om de 3-4 maanden, beetje afhankelijk van de persoon ook volgens mij.
Kijk alleen uit hoeveel je in je voorhoofd laat spuiten. De eerste keer was het bij mij iets teveel waardoor m'n werkbrauwen wat lager stonden en ik een wat 'moe' gezicht had een paar weken. Aangezien Botox uitwerkt, trekt dit natuurlijk bij. Nu gebruikt mijn arts wat minder met perfect resultaat! Je kan altijd dus beter beginnen met niet teveel, en evt later laten bijspuiten.
Succes, ik kan je evt in privébericht naam van mijn arts sturen.
dinsdag 3 mei 2016 om 10:44
quote:retrostar schreef op 03 mei 2016 @ 09:58:
Laat je ogen glimlachen. Dat overstemt de frons. En mensen die aanmerkingen hebben op jouw vermeende stemming zijn gewoon te vermetel. Zou jij zoiets doen; tegen iemand in je buurt zeggen dat hij zo somber kijkt? Stemmingkritiek? Met andere woorden: kijk vrolijker in mijn buurt, ongeacht jouw stemming. Nee, vermoedelijk niet. Waarom moet jij dat pikken dan?Ik vind het ook niet mooi en hopelijk kan ik zo verkomen dat het erg diepe groeven worden.
Laat je ogen glimlachen. Dat overstemt de frons. En mensen die aanmerkingen hebben op jouw vermeende stemming zijn gewoon te vermetel. Zou jij zoiets doen; tegen iemand in je buurt zeggen dat hij zo somber kijkt? Stemmingkritiek? Met andere woorden: kijk vrolijker in mijn buurt, ongeacht jouw stemming. Nee, vermoedelijk niet. Waarom moet jij dat pikken dan?Ik vind het ook niet mooi en hopelijk kan ik zo verkomen dat het erg diepe groeven worden.