Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen met lip plumper?

07-09-2012 23:07 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik zit eraan te denken om lip plumper aan te schaffen, maar aangezien het flink prijzig is zou ik eerst graag wat ervaringen willen lezen van andere meiden.

- Krijg je er daadwerkelijk vollere lippen van?

- Hoe lang blijft het resultaat zichtbaar?

- Indien er positieve ervaringen zijn, kunnen jullie me dan één bepaald merk aanraden? Ben benieuwd.

Alvast bedankt.
http://www.totalbeauty.co ... ip-plumpers/p106022/page2
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Een wat voor ding?
Oh sorry Hihi, ik had een compleet ander beeld voor me met de woorden lip en plumper haha
Geloof er niet in.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Haha, het klinkt idd superfout, vooral om dit tijdstip. Goede vondst die site Enn, dankje!
Flink prijzig? Op die link is het $ 8,50.

Anyhow, ik heb ooit eens zon lipgloss van Leco gekocht. Ik wist niet dat het voor vollere lippen was, ik heb al zoeloes dus daar deed ik het niet voor.

Of mijn lippen er echt dikker van werden weet ik niet, maar het gaf wel een irritant tintelend gevoel.
Ik moest ook googlen hoor! Ik kreeg bij het woord een beeld van een vagina plopper.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Volgens mij had er laatst ook een gast een of ander topic geopend over dat hij zijn vrouwtje vagina-plopte, iemand dat gelezen? Dan kan ik me voorstellen dat dit raar klinkt haha.

Maargoed, ik zie op internet dat de prijzen heel erg uiteenlopen, van 10 euro tot 50 euro. Oooh mooi zoeloes qupida! Zal het merk Leco eens checken.
Ik heb er ooit een van m'n zusje gehad, eentje van 15 euro ofzo. Tintelde echt op m'n lippen en werd wel wat dikker. Ook niet zo gek als je er irriterend spul op smeert eigenlijk.
Als iemand iets gedaan heeft aan de dikte van haar lippen dan kan je dat altijd zien en dat kunstmatige staat behoorlijk raar.
it's a big club and you ain't in it
Als je het zo bekijkt niet nee koettie... Misschien kan ik ook wel een chemisch middeltje uit mijn keukenkastje gebruiken, lekker goedkoop;)

Maar vond je het een meerwaarde hebben?
Ja het moet wel een beetje subtiel zijn
Bij de Etos heb je een lip plump voor nog geen 5,. Probeer het dus zou ik zeggen. Wonderen doet het niet..
quote:bijenrompje schreef op 07 september 2012 @ 23:42:

Bij de Etos heb je een lip plump voor nog geen 5,. Probeer het dus zou ik zeggen. Wonderen doet het niet..Dank voor de tip. Wel een veilige en goedkope manier om het uit te proberen.
Ik heb er een negatieve ervaring mee. Had een proeftube van een duurder merk en man o man, wat deden mijn lippen zeer van dat spul. En echt nog dagen na gebruik.
O jeetje... Weet je nog welk merk?
ik denk dat de vorm van je mond gewoon hoort bij je identiteit, bij je charme dus en ik vind dat niemand daar iets aan zou moeten veranderen.
it's a big club and you ain't in it
Ik er 1 van mother pucker. Ik zag geen verschil en hij plakte heel erg.
quote:rionyriony schreef op 08 september 2012 @ 00:02:

ik denk dat de vorm van je mond gewoon hoort bij je identiteit, bij je charme dus en ik vind dat niemand daar iets aan zou moeten veranderen.Mooi gezegd hoor, eens. Maar ik blijf dol op dat extra beetje, vind het heerlijk om voor feestjes enzo lekker te tutten. En ben altijd nieuwsgierig naar nieuwe beautyproducten. Je moet er ook een beetje van houden denk ik. En ik hoop een lip plumper te vinden met een mooi en subtiel resultaat, geen gekkigheid.
Vreselijke troep. Ik weet niet meer welk merk ik gebruikt heb. Pijnlijke lippen dat ik had. Kon niet eens goed articuleren, leek wel of ik een spraakgebrek had! Weggegooid.
Wow, hoop dat er ook nog wat goede ervaringen zijn..
quote:moozana schreef op 07 september 2012 @ 23:38:

Als je het zo bekijkt niet nee koettie... Misschien kan ik ook wel een chemisch middeltje uit mijn keukenkastje gebruiken, lekker goedkoop;)

Maar vond je het een meerwaarde hebben?Mwah. Was ietsje anders. Denk dat buiten ikzelf niemand het doorhad
Nee, ik weet het merk niet meer precies. Iets van Clarins, Estee Lauder, Shisheido. Geen goedkoop merk in ieder geval.

Om je lippen volker te laten lijken zijn er ook make up technieken. Daar zou ik liever voor gaan.
Lip Venom! Werkt echt wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven