Ervaringen met lip plumper?
vrijdag 7 september 2012 om 23:07
Hoi dames,
Ik zit eraan te denken om lip plumper aan te schaffen, maar aangezien het flink prijzig is zou ik eerst graag wat ervaringen willen lezen van andere meiden.
- Krijg je er daadwerkelijk vollere lippen van?
- Hoe lang blijft het resultaat zichtbaar?
- Indien er positieve ervaringen zijn, kunnen jullie me dan één bepaald merk aanraden? Ben benieuwd.
Alvast bedankt.
Ik zit eraan te denken om lip plumper aan te schaffen, maar aangezien het flink prijzig is zou ik eerst graag wat ervaringen willen lezen van andere meiden.
- Krijg je er daadwerkelijk vollere lippen van?
- Hoe lang blijft het resultaat zichtbaar?
- Indien er positieve ervaringen zijn, kunnen jullie me dan één bepaald merk aanraden? Ben benieuwd.
Alvast bedankt.
vrijdag 7 september 2012 om 23:10
http://www.totalbeauty.co ... ip-plumpers/p106022/page2
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 7 september 2012 om 23:21
vrijdag 7 september 2012 om 23:25
Volgens mij had er laatst ook een gast een of ander topic geopend over dat hij zijn vrouwtje vagina-plopte, iemand dat gelezen? Dan kan ik me voorstellen dat dit raar klinkt haha.
Maargoed, ik zie op internet dat de prijzen heel erg uiteenlopen, van 10 euro tot 50 euro. Oooh mooi zoeloes qupida! Zal het merk Leco eens checken.
Maargoed, ik zie op internet dat de prijzen heel erg uiteenlopen, van 10 euro tot 50 euro. Oooh mooi zoeloes qupida! Zal het merk Leco eens checken.
vrijdag 7 september 2012 om 23:47
zaterdag 8 september 2012 om 00:11
quote:rionyriony schreef op 08 september 2012 @ 00:02:
ik denk dat de vorm van je mond gewoon hoort bij je identiteit, bij je charme dus en ik vind dat niemand daar iets aan zou moeten veranderen.Mooi gezegd hoor, eens. Maar ik blijf dol op dat extra beetje, vind het heerlijk om voor feestjes enzo lekker te tutten. En ben altijd nieuwsgierig naar nieuwe beautyproducten. Je moet er ook een beetje van houden denk ik. En ik hoop een lip plumper te vinden met een mooi en subtiel resultaat, geen gekkigheid.
ik denk dat de vorm van je mond gewoon hoort bij je identiteit, bij je charme dus en ik vind dat niemand daar iets aan zou moeten veranderen.Mooi gezegd hoor, eens. Maar ik blijf dol op dat extra beetje, vind het heerlijk om voor feestjes enzo lekker te tutten. En ben altijd nieuwsgierig naar nieuwe beautyproducten. Je moet er ook een beetje van houden denk ik. En ik hoop een lip plumper te vinden met een mooi en subtiel resultaat, geen gekkigheid.
zaterdag 8 september 2012 om 00:30