Ervaringen Nutrimetics
woensdag 21 juli 2010 om 09:49
Ik heb besloten om te beginnen met de huidverzorging van Nutrimetics. Ik heb al zoveel geprobeerd, van de supermarkt via de apotheek tot de duurste merken uit de parfumerie. De laatste producten waren van de SkinIdent lijn van Dr. Baumann. Op zich goede producten, maar heel erg duur en ik zie geen verschil na 6 maanden gebruik. Ik gebruik ook bepaalde producten van Paula's Choice en die bevallen ook uitstekend. Zijn er dames op dit forum die ervaring hebben met Nutrimetics?
woensdag 21 juli 2010 om 10:50
Ik heb ook ervaring met Nutrimetics (een vriendin was consulente) en kan me aansluiten bij de anderen: het is eigenlijk veel te duur voor wat het doet. Het is absoluut geen wondermiddel, en met goedkopere huidverzorgingsproducten ben je net zo goed af.
Wat voor klachten heb je over andere middeltjes, dat je over wilt stappen?
Wat voor klachten heb je over andere middeltjes, dat je over wilt stappen?
woensdag 21 juli 2010 om 10:52
Ik ben vorig jaar naar zo´n stomme nutrimetics party geweest. Afschuwelijk systeem die verkoopfeestjes. Je voelt je bijna verplicht om iets te kopen want anders is het zo lullig voor die vriendin die het organiseerd.
Ik heb dus een pot met abrikozenpitolie gekocht.Hartstikke duur, maar ja ook heel veel korting natuurlijk En ik moet eerlijk zeggen. Het is heerlijk spul. Het helpt echt heel erg goed tegen een droge huid. Ik smeer het voornamelijk op droge plekjes en op m´n lippen. Het helpt ook bij een beginnende koortslip. Voor het slapen gaan soms ook op m´n gezicht. Maar het is dus heel erg vet.
Toen die pot leeg was wilde ik wel een nieuwe pot. Ik heb contact opgenomen met die consulente, want in de winkel of via internet is het niet te krijgen. Toen ik de consulente belde ging het ongeveer als volgt:. NEEE ik wil geen consulente worden, ik heb al een baan! NEE ik wil ook geen lid worden, ik wil alleen maar een pot met dat lekkere spullie.Nee ik wil ook geen andere producten NEE ook niet als ik korting krijg. NEE zeker geen gezellige verkoopfeestjes in mijn woonkamer.
Uiteindelijk heb gelukkig ik wel zo´n pot kunnen kopen. En hij smeert weer super.
Dus Nutrimetics sucks, maar ze hebben fijne abrikozenpitoliespul!
Ik heb dus een pot met abrikozenpitolie gekocht.Hartstikke duur, maar ja ook heel veel korting natuurlijk En ik moet eerlijk zeggen. Het is heerlijk spul. Het helpt echt heel erg goed tegen een droge huid. Ik smeer het voornamelijk op droge plekjes en op m´n lippen. Het helpt ook bij een beginnende koortslip. Voor het slapen gaan soms ook op m´n gezicht. Maar het is dus heel erg vet.
Toen die pot leeg was wilde ik wel een nieuwe pot. Ik heb contact opgenomen met die consulente, want in de winkel of via internet is het niet te krijgen. Toen ik de consulente belde ging het ongeveer als volgt:. NEEE ik wil geen consulente worden, ik heb al een baan! NEE ik wil ook geen lid worden, ik wil alleen maar een pot met dat lekkere spullie.Nee ik wil ook geen andere producten NEE ook niet als ik korting krijg. NEE zeker geen gezellige verkoopfeestjes in mijn woonkamer.
Uiteindelijk heb gelukkig ik wel zo´n pot kunnen kopen. En hij smeert weer super.
Dus Nutrimetics sucks, maar ze hebben fijne abrikozenpitoliespul!
woensdag 21 juli 2010 om 11:47
Ik ben benieuwd hoe de producten gaan bevallen. Ik heb ze via een collega die ooit adviseuse is geweest, dus ik hoef niet naar party's en zo. De overstap maak ik omdat ik de merken uit de parfumerie heel duur vind en ik merk geen verschil met goedkopere. Ik heb nu een serum van Paula's Choice en dat kost 25 euro voor 30 ml en doe je heel lang mee. Voorheen had ik Dr. Baumann SkinIdent en dat was 88 euro voor 30 ml en met het product van Paula is mijn huid veel beter en mooier en het kost meer dan 3 keer minder. Dus ik stap over omdat ik het zat ben om teveel uit te geven aan potjes die niets meer of minder doen.
maandag 25 oktober 2010 om 00:08
Lieve Dames,
Hier spreekt een adviseuse van Nutrimetics.
De laatste tijd hoor ik veel 'negatieve' verhalen over Nutrimetics.
Wat een ellende allemaal..
Het komt vaker voor dat dames foutief worden voorgelicht.
Laat ik voorop stellen; Het gevoel van verplicht moeten kopen, is absoluut niet de bedoeling! Niet om een verkooppraatje te houden,maar ik zie wel degelijk verschil bij mijn cliënten na gebruik van onze dagelijkse verzorging. Zijn dames op de hoogte van het 'V.I.P.'-klantje zijn?Dus wél een eigen klantnummer+20% korting en toch zelf geen adviseuse worden? ..
Stuur mij een privé bericht!
Hier spreekt een adviseuse van Nutrimetics.
De laatste tijd hoor ik veel 'negatieve' verhalen over Nutrimetics.
Wat een ellende allemaal..
Het komt vaker voor dat dames foutief worden voorgelicht.
Laat ik voorop stellen; Het gevoel van verplicht moeten kopen, is absoluut niet de bedoeling! Niet om een verkooppraatje te houden,maar ik zie wel degelijk verschil bij mijn cliënten na gebruik van onze dagelijkse verzorging. Zijn dames op de hoogte van het 'V.I.P.'-klantje zijn?Dus wél een eigen klantnummer+20% korting en toch zelf geen adviseuse worden? ..
Stuur mij een privé bericht!