ervaringen parfum webwinkel
dinsdag 13 september 2011 om 23:04
Omdat ik op zoek ben naar een drietal eau de toilettes die helaas nergens meer in de winkel te krijgen zijn overweeg ik om deze aan te schaffen bij de webwinkel parfumerie punt en el (ik zal geen link plaatsen....ben ook geen spammert en heb uiteraard ook geen aandelen).
Vroeg mij af wie er ervaringen heeft met deze webwinkel in die zin; zijn de merken origineel, hoe is het met de leveringstermijn gesteld, is het veilig kopen etc..
Ben buiten bol punt kom nogal huiverig om te kopen via webwinkels vandaar.
Heb een site bezocht waarop er een aantal beoordelingen waren gegeven aan deze webwinkel maar daar kan ik niet zoveel mee aangezien dat nogal abstract is vandaar mijn vraag.
Vroeg mij af wie er ervaringen heeft met deze webwinkel in die zin; zijn de merken origineel, hoe is het met de leveringstermijn gesteld, is het veilig kopen etc..
Ben buiten bol punt kom nogal huiverig om te kopen via webwinkels vandaar.
Heb een site bezocht waarop er een aantal beoordelingen waren gegeven aan deze webwinkel maar daar kan ik niet zoveel mee aangezien dat nogal abstract is vandaar mijn vraag.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
dinsdag 13 september 2011 om 23:13
dinsdag 13 september 2011 om 23:25
woensdag 14 september 2011 om 14:10
quote:Kokolientje schreef op 14 september 2011 @ 09:08:
Ik koop regelmatig bij parfum punt en el en kan niets anders zeggen dan goed. Het wordt als het op voorraad is de volgende dag al geleverd en 100 % echt. Misschien dat zij ook de parfum hebben die je zoekt.
Ja die hebben ze sowieso.
Ik was al lang op zoek naar een drietal geuren die niet meer in de winkels te koop zijn. Wilde ze mogelijk alledrie tegelijk aanschaffen (i.v.m. verzendkosten) maar wil dan wel weten of e.e.a. betrouwbaar is vandaar.
Ik koop regelmatig bij parfum punt en el en kan niets anders zeggen dan goed. Het wordt als het op voorraad is de volgende dag al geleverd en 100 % echt. Misschien dat zij ook de parfum hebben die je zoekt.
Ja die hebben ze sowieso.
Ik was al lang op zoek naar een drietal geuren die niet meer in de winkels te koop zijn. Wilde ze mogelijk alledrie tegelijk aanschaffen (i.v.m. verzendkosten) maar wil dan wel weten of e.e.a. betrouwbaar is vandaar.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.