ervaringen vevina
zondag 4 juli 2010 om 04:16
Een vriendin heeft mij gewezen op vevina. Het is een creme die ervoor zorgt dat de bovenbenen niet tegen elkaar schuren en kapot gaan. Hebben er mensen hier ervaring mee? Tot nu toe werkte bij mij alleen een korte legging onder mijn rokjes/jurken.
anoniem_29452 wijzigde dit bericht op 06-07-2010 11:28
Reden: reclame
Reden: reclame
% gewijzigd
zondag 4 juli 2010 om 09:15
Ik heb er over gedacht om het te kopen maar heb het niet gedaan, ten eerste vind ik het duur (tubetje is maar heel klein) en je weet niet of het op de lange duur slecht is voor je huid of irritatie geeft want het is nog geen erg bekend produkt. Ik heb wel schurende bovenbenen ( want dikke benen) en heb vorige week twee langere onderbroeken van sloggi gekocht (sloggi basic long) en dat werkt perfect!
zondag 4 juli 2010 om 11:10
Ik heb al zo lang als ik me kan herinneren schurende bovenbenen. Toen ik nog lekker slank was en hele korte rokjes droeg, heb ik allerlei crèmes geprobeerd, maar het werd er altijd alleen maar erger van. Dus ik geloof hier ook niet in.
Nu ben ik helaas niet meer zo slank en mijn rokjes dus ook niet meer zo kort en ik draag nu gewoon broekjes onder mijn rokken en dat is een hele verademing: ik heb nergens meer last van.
Nu ben ik helaas niet meer zo slank en mijn rokjes dus ook niet meer zo kort en ik draag nu gewoon broekjes onder mijn rokken en dat is een hele verademing: ik heb nergens meer last van.
zondag 4 juli 2010 om 12:41
Ik heb er hele positieve ervaringen mee. Broekjes etc ik vind het maar warm en niet charmant.. dus ik heb de Vevina creme geprobeerd en vind het een geweldig produkt.
Ja het tubetje is klein maar je hebt ook maar weinig nodig. Dun aanbrengen op de plekjes die normaal wrijving geven en even laten intrekken.
Ik snap trouwens niet dat als je normaal geen last hebt van schurende benen, dit produkt gaat proberen...
Ja het tubetje is klein maar je hebt ook maar weinig nodig. Dun aanbrengen op de plekjes die normaal wrijving geven en even laten intrekken.
Ik snap trouwens niet dat als je normaal geen last hebt van schurende benen, dit produkt gaat proberen...