Ervaringen webshop
maandag 26 september 2016 om 22:39
Kort maar krachtig!
Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met de volgende webshop: http://www.ugg.com/nl/
Heb namelijk wat besteld, maar nog steeds niks ontvangen.
De klantenservice is overigens ook slecht bereikbaar..
Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met de volgende webshop: http://www.ugg.com/nl/
Heb namelijk wat besteld, maar nog steeds niks ontvangen.
De klantenservice is overigens ook slecht bereikbaar..
maandag 26 september 2016 om 22:49
Ja inderdaad dat dacht ik dus ook!
Goed om te horen dat je er goede ervaringen mee hebt.
Ik heb vorige week dinsdag besteld.
Staat op de website dat het binnen 3 werkdagen binnen moet zijn..
Het telefoonnummer doet het niet & als ik een email stuur, krijg ik nog geen 5 minuten later een fout melding.
Ik heb vrijdag trouwens wel een bericht gekregen met een verzend bevestiging.
Goed om te horen dat je er goede ervaringen mee hebt.
Ik heb vorige week dinsdag besteld.
Staat op de website dat het binnen 3 werkdagen binnen moet zijn..
Het telefoonnummer doet het niet & als ik een email stuur, krijg ik nog geen 5 minuten later een fout melding.
Ik heb vrijdag trouwens wel een bericht gekregen met een verzend bevestiging.
maandag 26 september 2016 om 22:58
Mailen kan via het formulier op hun website toch? https://help-eu.ugg.com/h ... /new?ticket_form_id=48382
Daar krijg je dan toch geen foutmelding in je eigen mailbox van?
Daar krijg je dan toch geen foutmelding in je eigen mailbox van?
maandag 26 september 2016 om 23:09
dinsdag 27 september 2016 om 07:34
quote:zeefietser1 schreef op 27 september 2016 @ 07:02:
In ieder geval kunnen ze bij Ugg dus ook mooie schoenen/laarzen bedenken.Zeker ja. Jammer dat iedereen Ugg altijd alleen maar associeert met die suède, brede winterlaarzen. Ze hebben ook echt hele mooie hakken enzo. Ik heb een paar enkellaarsjes met hak van ze. Zijn heel elegant en de gympen en ballerina's zitten trouwens ook heerlijk! Ik heb bijna alleen maar schoenen van Ugg in de kast.
In ieder geval kunnen ze bij Ugg dus ook mooie schoenen/laarzen bedenken.Zeker ja. Jammer dat iedereen Ugg altijd alleen maar associeert met die suède, brede winterlaarzen. Ze hebben ook echt hele mooie hakken enzo. Ik heb een paar enkellaarsjes met hak van ze. Zijn heel elegant en de gympen en ballerina's zitten trouwens ook heerlijk! Ik heb bijna alleen maar schoenen van Ugg in de kast.
dinsdag 27 september 2016 om 07:55
quote:-Belle- schreef op 27 september 2016 @ 07:34:
[...]
Zeker ja. Jammer dat iedereen Ugg altijd alleen maar associeert met die suède, brede winterlaarzen. Ze hebben ook echt hele mooie hakken enzo. Ik heb een paar enkellaarsjes met hak van ze. Zijn heel elegant en de gympen en ballerina's zitten trouwens ook heerlijk! Ik heb bijna alleen maar schoenen van Ugg in de kast.Ik geef een behoorlijk bedrag per jaar uit aan schoenen maar 120 euro voor een paar muiltjes, jeetje zeg .
[...]
Zeker ja. Jammer dat iedereen Ugg altijd alleen maar associeert met die suède, brede winterlaarzen. Ze hebben ook echt hele mooie hakken enzo. Ik heb een paar enkellaarsjes met hak van ze. Zijn heel elegant en de gympen en ballerina's zitten trouwens ook heerlijk! Ik heb bijna alleen maar schoenen van Ugg in de kast.Ik geef een behoorlijk bedrag per jaar uit aan schoenen maar 120 euro voor een paar muiltjes, jeetje zeg .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 27 september 2016 om 08:01
quote:-Kia-Ora- schreef op 27 september 2016 @ 07:55:
[...]
Ik geef een behoorlijk bedrag per jaar uit aan schoenen maar 120 euro voor een paar muiltjes, jeetje zeg .Ik wil ook niet weten wat ik inmiddels heb uitgegeven aan uggs heb zo'n 15 paar ofzo. Maar ik heb pas 1 paar weggegooid omdat ze echt stuk waren. De rest heb ik allemaal nog. Oudste paar is uit 2003 en draag ik in de winter nog steeds. Ze zijn hun geld dus wel waard vind ik
[...]
Ik geef een behoorlijk bedrag per jaar uit aan schoenen maar 120 euro voor een paar muiltjes, jeetje zeg .Ik wil ook niet weten wat ik inmiddels heb uitgegeven aan uggs heb zo'n 15 paar ofzo. Maar ik heb pas 1 paar weggegooid omdat ze echt stuk waren. De rest heb ik allemaal nog. Oudste paar is uit 2003 en draag ik in de winter nog steeds. Ze zijn hun geld dus wel waard vind ik