Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen webshop

26-09-2016 22:39 11 berichten
Kort maar krachtig!

Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met de volgende webshop: http://www.ugg.com/nl/

Heb namelijk wat besteld, maar nog steeds niks ontvangen.

De klantenservice is overigens ook slecht bereikbaar..
Alle reacties Link kopieren
Is gewoon de officiële Nederlandse website. Ik heb er regelmatig besteld zonder problemen. Klantenservice was bij mij ook prima. Wanneer heb je het besteld?
Ja inderdaad dat dacht ik dus ook!

Goed om te horen dat je er goede ervaringen mee hebt.

Ik heb vorige week dinsdag besteld.

Staat op de website dat het binnen 3 werkdagen binnen moet zijn..

Het telefoonnummer doet het niet & als ik een email stuur, krijg ik nog geen 5 minuten later een fout melding.

Ik heb vrijdag trouwens wel een bericht gekregen met een verzend bevestiging.
Als je vrijdag die bevestiging hebt gehad, zou ik nog even afwachten morgen. Heb je daar geen track & trace in staan?

Wel raar dat je ze niet kan bereiken via de mail en telefoon. Ik heb ze toen gewoon kunnen bellen.
Mailen kan via het formulier op hun website toch? https://help-eu.ugg.com/h ... /new?ticket_form_id=48382

Daar krijg je dan toch geen foutmelding in je eigen mailbox van?
Nee er staat geen track and tracé in het mailtje. Bedankt voor de link van het contact formulier. Ik had een mail verstuurd naar het mail adres dat vermeld staat bij de bedrijfsgegevens. Ik wacht het nog even af en als ik morgen nog niks heb stuur ik een bericht via het contact formulier.
In ieder geval kunnen ze bij Ugg dus ook mooie schoenen/laarzen bedenken.
fietsen varen vrouwelijk doen
quote:zeefietser1 schreef op 27 september 2016 @ 07:02:

In ieder geval kunnen ze bij Ugg dus ook mooie schoenen/laarzen bedenken.Zeker ja. Jammer dat iedereen Ugg altijd alleen maar associeert met die suède, brede winterlaarzen. Ze hebben ook echt hele mooie hakken enzo. Ik heb een paar enkellaarsjes met hak van ze. Zijn heel elegant en de gympen en ballerina's zitten trouwens ook heerlijk! Ik heb bijna alleen maar schoenen van Ugg in de kast.
quote:-Belle- schreef op 27 september 2016 @ 07:34:

[...]

Zeker ja. Jammer dat iedereen Ugg altijd alleen maar associeert met die suède, brede winterlaarzen. Ze hebben ook echt hele mooie hakken enzo. Ik heb een paar enkellaarsjes met hak van ze. Zijn heel elegant en de gympen en ballerina's zitten trouwens ook heerlijk! Ik heb bijna alleen maar schoenen van Ugg in de kast.Ik geef een behoorlijk bedrag per jaar uit aan schoenen maar 120 euro voor een paar muiltjes, jeetje zeg .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 27 september 2016 @ 07:55:

[...]

Ik geef een behoorlijk bedrag per jaar uit aan schoenen maar 120 euro voor een paar muiltjes, jeetje zeg .Ik wil ook niet weten wat ik inmiddels heb uitgegeven aan uggs heb zo'n 15 paar ofzo. Maar ik heb pas 1 paar weggegooid omdat ze echt stuk waren. De rest heb ik allemaal nog. Oudste paar is uit 2003 en draag ik in de winter nog steeds. Ze zijn hun geld dus wel waard vind ik
Toevallig, zat met hetzelfde probleem. Heb toen via de officiële site gemaild en daar kreeg ik te horen dat ze het opnieuw gingen versturen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven