Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen Wish

27-12-2019 11:45 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie al iets besteld via Wish? Wat zijn jullie ervaringen? Ik heb een mooie zachte kamerjas besteld voor een klein prijsje. De sportlegging viel wat tegen. Mijn zoontje was zeer blij met zijn Fortnite-figuurtjes.
Nu heb ik hier en daar nog een paar dingen besteld maar wacht nog op de levering ...
Ik bestel er vooral kleine elektronica en dingen voor m’n gellak (nagels), zoals lampen en mijn base en topcoat.
Ook telefoonhoesjes zijn favoriet. Over het algemeen erg enthousiast.
Internagelaktisch
Kleding bestel ik niet meer, omdat de kwaliteit gemiddeld slecht is en de maten hoe dan ook gegokt moeten worden omdat die niet overeen komen met onze maten (zelfs als die in theorie kloppen).
Goede ervaringen met sieraden, kleine elektronica, hobby-spullen, dat soort dingen.
Is dat niet gewoon Ali-express met een andere naam?
parbleumondieu schreef:
27-12-2019 12:08
Is dat niet gewoon Ali-express met een andere naam?
Klopt. Bestel er geen make up, dat is niet diervriendelijk en je weet nooit wat ze erin stoppen. Kleding is slechte kwaliteit.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik koop er weleens wat. Horlogebandjes, bh zakjes, toilettasje dat soort dingen. 1x EarPods besteld, die kwamen niet aan. Verder kwaliteit redelijk.
Ik ben tevreden met wish, wel moet je geduld hebben.
En er rekening mee houden dat iets niet wordt bezorgd wat ik een yoga broekje had maar je krijgt je geld terug
Ik bestel er spullen voor mijn bullet journal zoals stickers en stencils en heb er ook haakspullen vandaag. Zoals steekmarkeerders, veiligheidoogjes en stopnaalden.

Moet soms lang wachten, maar voor de prijs vind ik het zeker de moeite waard
Telfoonhoesjes heb ik er ook wel gekocht. Kwalitiwis niet super, maar w prima wat ik verwacht voor die prijs
Ik koop daar best vaak wat. Bijna overal tevreden over. 2 vesten, die van best goede kwaliteit zijn 😊
Ik heb met aliexpres betere ervaringen. Ik vind de bestelkosten bij Wish echt af en toe de pan uitrijzen (zo wilde ik een hangertje bestellen, zat er 9 euro verzendkosten op). BIJ Ali is de verzending meestal gratis. Kleine dingen (telefoonhoedje, kabeltjes, dat soort spul) is prima. geen kleding kopen ,dat is prut.
Zonder oorzaak geen gevolg
Ik had bij mijn laaste Ali expres bestelling (muursticker) dat de maten uit de beschrijving helemaal niet klopte. Was veel kleiner
De kleding is inderdaad van slechte kwaliteit en de maat zeer moeilijk in te schatten. Ik heb mijn lesje wel geleerd 😉

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven