Mode & Beauty alle pijlers

Esprit bestelling

10-11-2009 12:35 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Weet iemand hoe het duurt voordat je bestelling binnen is, als je via esprit.nl besteld? Volgende dag in huis?
Staat dat niet op de website?
Ik krijg er een punthoofd van!
Nee dat kan ik dus niet vinden.....

Ik ga op vakantie donderdag en wil eigenlijk nog graag wat bestellen..
Kun je dat niet beter even op de site van de webhop checken of even bellen of mailen met de klantenservice?
Nee, bij esprit duur het ongeveer een week afhankelijk van de beschikbaarheid van de bestelde items. Maar in geen geval meteen de volgende dag in huis.
3 tot 5 werkdagen. En als ik iets bestel is het eigenlijk altijd wel 5 werkdagen, dus voor donderdag ga je niet redden...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Heb even voor je gezocht op hun site:

Hoe lang duurt de levering?

Wij leveren verzendkostenvrij via TNT Post of Kiala, indien u dit wenst.

In de regel duurt een levering 3 tot 5 werkdagen. Weekends en feestdagen zijn daarbij niet inbegrepen. Let erop dat in het bijzonder in drukke periodes (bijv. uitverkoop) de levering van de bestelling iets langer kan duren.

Wij informeren u direct per e-mail als wij uw bestelling hebben ontvangen en sturen een tweede bericht als de bestelling is verwerkt en ons magazijn heeft verlaten.

De levering vindt plaats met TNT Post met 2 pogingen tot aflevering. Daarna kunt u binnen de bewaartermijn, die maximaal drie weken duurt, uw pakje bij het dichtstbijzijnde postkantoor ophalen.

Als u gekozen heeft voor de verzending naar een Kiala-punt krijgt u een berichtje, zodra uw pakket op het Kiala-punt is aangekomen. Als u het pakket niet binnen 5 dagen ophaalt, krijgt u nog eens een herinnering. Uw pakket wordt voor max. 14 dagen op het Kiala-punt bewaard.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Dacht ik al.. Jammer
Bedankt Olijfje!
Heb je al gekeken of wehkamp toevallig dat product van Esprit heeft wat je hebben wilt? Die levert nl wel de volgende dag en verkoopt ook esprit.
En dan nog kunnen ze mailen dat het langer gaat duren, zoals bij mij
Eerste x heb ik +/- 1.5 week moeten wachten.

Nu verwacht ik vandaag een nieuwe bestelling die ik vrijdag heb besteld. Verschilt dus nog al..
Ja, laatste tijd duurt het langer... Krijg je wel een mail van overigens
ja hier ook, duurde een paar dagen langer dan normaal. Meestal kreeg ik het al na 2/3 dagen binnen... Heb ook het idee dat de kortingen in het sale-gedeelte steeds minder worden helaas...
Tip: op de Wehkamp site wordt ook veel Esprit kleding verkocht, en dat heb je meestal wel binnen een a twee dagen in huis. Even daar kijken?
als je bericht van verzending krijgt, duurt het meestal nog 2 dagen voor je het in huis hebt (wordt vanuit duitsland verstuurd)
bij esprit.de heb ik het meestal wel binnen 2-3 dagen in huis.
Ik bestel heel vaak wat bij esprit. En het soms heb ik het binnen drie dagen in huis, maar ik heb ook weleens twee weken meoten wachten. En je krijgt idd een mail als het langer duurt, maar die krijg je pas na 5 dagen, tenminste ik altijd.
Twee dagen voor je vakantie iets bestellen is natuurlijk sowieso erg riskant. Kan je het niet op je vakantieadres laten bezorgen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven