Etentje, nette kleding
donderdag 7 juni 2018 om 08:46
Hoi!
Zaterdag hebben we een etentje met een aantal mensen van mans' werk.
Nu ben ik op zoek naar nette kleding maar ook weer niet té netjes. Ik heb best jurkjes enz. in m'n kast hangen, maar ik ben normaal meer van de sportieve jurkjes met gympen enzo.
Ter info, ik ben 1.65m en draag maat 36/38. Wel stevige benen helaas dus liever niet iets heel korts.
Werk van man staat in de top van de quote 500 en werkgever behoort bij de 5 rijkste nederlanders. Dus om op m'n gympen aan te komen lijkt me niet heel geschikt (al zijn het geen overdreven decadente mensen hoor, heel vriendelijk). Maar dat is wel de reden dat ik op zoek ben naar iets passends.
Ben benieuwd of jullie leuke tips hebben
Zaterdag hebben we een etentje met een aantal mensen van mans' werk.
Nu ben ik op zoek naar nette kleding maar ook weer niet té netjes. Ik heb best jurkjes enz. in m'n kast hangen, maar ik ben normaal meer van de sportieve jurkjes met gympen enzo.
Ter info, ik ben 1.65m en draag maat 36/38. Wel stevige benen helaas dus liever niet iets heel korts.
Werk van man staat in de top van de quote 500 en werkgever behoort bij de 5 rijkste nederlanders. Dus om op m'n gympen aan te komen lijkt me niet heel geschikt (al zijn het geen overdreven decadente mensen hoor, heel vriendelijk). Maar dat is wel de reden dat ik op zoek ben naar iets passends.
Ben benieuwd of jullie leuke tips hebben
donderdag 7 juni 2018 om 08:55
Een van de mede eigenaars van een quote 500 bedrijf komt in klompen (tis toch een bbq op een camping.... ) de ander verft zijn boot in smoking.. tja dat had ik toevallig aan.
Heel moeilijk te zeggen dus. Een maxi jurk kan altijd in mijn opinie. Vooral als het buiten is en het is mooi weer
Weet je wat en waar je gaat eten? Maakt ook veel uit natuurlijk.
Heel moeilijk te zeggen dus. Een maxi jurk kan altijd in mijn opinie. Vooral als het buiten is en het is mooi weer

Weet je wat en waar je gaat eten? Maakt ook veel uit natuurlijk.
donderdag 7 juni 2018 om 08:59
Ik ga even kijken!SallySpectra* schreef: ↑07-06-2018 08:58Ladress heeft mooie jurkjes die je op veel verschillende manieren kunt combineren.
donderdag 7 juni 2018 om 09:12
Het wordt warm zaterdag, dus blote benen sowieso. Een jurkje met ballerina's, of een rokje met een leuke top erboven. Wel een mouw eraan, dat ben ik eens met Monica. Die zwarte broek zou ik dan weer niet doen.
Niet teveel rinkelende sieraden, die maken teveel geluid en dat is echt hinderlijk vind ik.
k vind sjiek vooral niet te uitbundig, niet te strak en niet te bloot. Ik denk dat één van je sportieve jurkjes met ballerina's prima kan. Doe anders eens een fotootje van wat je in gedachten hebt?
Niet teveel rinkelende sieraden, die maken teveel geluid en dat is echt hinderlijk vind ik.
k vind sjiek vooral niet te uitbundig, niet te strak en niet te bloot. Ik denk dat één van je sportieve jurkjes met ballerina's prima kan. Doe anders eens een fotootje van wat je in gedachten hebt?
donderdag 7 juni 2018 om 09:24
ik zou ook ff in je eigen kast kijken wat geschikt zou zijn en daar een paar hakken bij aanschaffen.AnAppleADay schreef: ↑07-06-2018 09:18Ik zou kijken of je een sportief jurkje kunt aankleden met pumps.
Gewoon even proberen bij je jurkjes, dan zie je vanzelf of het gaat. Soms heb je hele opvallende combi's.
donderdag 7 juni 2018 om 09:26
ik heb niets tegen blote armen overigens, zo`n jurkje kan altijd
https://www.steps.nl/aansluitende-jurk- ... uct/94559/
Schoentje erbij en klaar
https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home ... onInList=2
https://www.steps.nl/aansluitende-jurk- ... uct/94559/
Schoentje erbij en klaar
https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home ... onInList=2
donderdag 7 juni 2018 om 09:35
Maxidress draag ik graag.. zou iets zonder spaghettibandjes wel kunnen? Dus mouwloos maar wel 'netjes' zeg maar.
En dan nog op zoek naar een leuke
donderdag 7 juni 2018 om 09:35
Tip: check Van Haren, echt die hebben mooie pumps/hakken momenteel voor hele kleine prijsjes, ideaal: zeker als je die normaal niet veel draagt.
Ladress is mooi maar ik zelf vind het te duur.
donderdag 7 juni 2018 om 09:37